Waar lees je dat, van dat jezelf moet/probeerd te bewijzen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik mijzelf moet/ probeer te bewijzen door tig keer het zelfde te schrijven...
Mbt..
En dan sla jij op tilt, leg eens uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat roep je nu al voor de tigste keer, wil je je zelf overtuigen ?
Jij schrijft 'touwens' ipv 'trouwens'quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
En touwens, als deze meer post heeft...
Pas maar op straks moet jij ook dingen gaan opzoekenquote:
Wat ben jij snel waar je anders zo traag bent..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Jij schrijft 'touwens' ipv 'trouwens'
De onderbouwing nog steeds niet rond, begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Pas maar op straks moet jij ook dingen gaan opzoeken![]()
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Wat ben jij opstandig, terwijl je normaal zo onderdanig bent.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat ben jij snel waar je anders zo traag bent..
Probeer eens begrijpend te lezen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De onderbouwing nog steeds niet rond, begrijp ik?![]()
Dat is jouw uitleg van het begrip 'normaal'. I can't help it..quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben jij opstandig, terwijl je normaal zo onderdanig bent.![]()
Ze heeft dat met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben jij opstandig, terwijl je normaal zo onderdanig bent.![]()
Leg eens uit, in geschreven woord.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Dat is jouw uitleg van het begrip 'normaal'. I can't help it..
Ik vrees dat je nu in de war bent met een ander...quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze heeft dat met enige regelmaat.
Het ene moment is alles pais en vree, het volgende moment is het huis te klein en gaat ze tekeer...
Zonder een legitieme reden of wat dan ook.
Zal ik doen, ik ga naar bed.quote:
Hoi grote meidquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik jouw woorden gaan uitleggen, grote jongen?
Neuh, leg jouw eigen woorden maar uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik jouw woorden gaan uitleggen, grote jongen?
Tnx changedquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi grote meid![]()
Lobaski je quote van die post van Seb staat er nog
weer weg is, doei![]()
Welke woorden en aan wie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, leg jouw eigen woorden maar uit.
Enfin..slaap lekker PPIquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik ga naar bed.
En de volgende keer niet weer zomaar op je lange tenen getrapt svp.
Dat ken ik nu wel.
Moet ik dat op gaan zoeken?quote:
Last van stuiptrekkingen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik dat op gaan zoeken?
Ik ben je hondje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |