Inderdaad. Maar het is altijd zo makkelijk he om bij een nieuw programma er als een stel hyena's op te springen en het tot de grond toe proberen af te breken. Erg voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Kanjer het volgende:
Ach, als er een half miljoen mensen er plezier aanhebben, waarom dan stoppen?
Ikzelf volg het totaal niet, mijn vrouw wel voornamelijk via internet.
Altijd dat politiek correcte gezeur, zeker over tv programma's, er zijn zoveel programma's die ik geen hol aanvind, nou dan kijk ik toch niet, klaar.
Ik zie echt het probleem niet, vind je het niets, kijk je toch niet.
hoi zhe slapen jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Djezus wie kijkt er nu naar die asocialen? Dat geruzie en geschreeuw? Is dat normaal tegenwoordig?
![]()
Minstens 500.000 mensen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Djezus wie kijkt er nu naar die asocialen? Dat geruzie en geschreeuw? Is dat normaal tegenwoordig?
![]()
Die mogen dan wel naar een heropvoedingskamp!quote:
Juist. Dat bedoel ik met dat het een show is geworden voor pubermeisjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
Als ze er dan toch mee doorgaan.. laat ze er dan ook wat normale mensen inzetten ipv het trash wat er nu inzit.
Ehm ja... net als Idols en al die andere shit die ik op RTL nooit kijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Dat bedoel ik met dat het een show is geworden voor pubermeisjes.
Dat is nu normaal, vroeger trouwens ook. Alleen kan je 't nu vanuit je huiskamer bekijken. Dat is wat sommige mensen willen zien. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Soms staat de zender per ongeluk nog op dat kanaal en dan zit ik achter mijn pc en erger me kapot aan die klereherrie van die gasten...ik zet hem dan altijd op een ander kanaal alleen om van die ruzie achtige geluiden af te zijn, wat is daar leuk aan? Wat leer je daar nu van?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is nu normaal, vroeger trouwens ook. Alleen kan je 't nu vanuit je huiskamer bekijken. Dat is wat sommige mensen willen zien. Niks mis mee.
Niks. Het is pure leedvermaak. En veel mensen waaronder ik vinden dat heerlijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Soms staat de zender per ongeluk nog op dat kanaal en dan zit ik achter mijn pc en erger me kapot aan die klereherrie van die gasten...ik zet hem dan altijd op een ander kanaal alleen om van die ruzie achtige geluiden af te zijn, wat is daar leuk aan? Wat leer je daar nu van?
Ik kijk liever naar funniest homevideoquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niks. Het is pure leedvermaak. Veel mensen waaronder ik vinden dat heerljik om naar te kijken.
Yeps, smaken verschillen. En dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar funniest homevideo
kan ik tenminste nog om lachen, maar goed dat is persoonlijk toch?
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Bagger is stront...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
zhe je baggert nog erger dan ik
Dat je nooit mee moet gaan doen aan zo'n programma.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Soms staat de zender per ongeluk nog op dat kanaal en dan zit ik achter mijn pc en erger me kapot aan die klereherrie van die gasten...ik zet hem dan altijd op een ander kanaal alleen om van die ruzie achtige geluiden af te zijn, wat is daar leuk aan? Wat leer je daar nu van?
Die zijn allemaal fake en gescript.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
nou die ene is toch wel echt?quote:
Ik kijk DGK ook al tijden niet meer, maar het irritante is dat ik toch een béétje wil blijven weten hoe het gaat,quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja... net als Idols en al die andere shit die ik op RTL nooit kijk
Hij is inderdaad geweldig.... maar helaas nep.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou die ene is toch wel echt?
Ik heb er echt al 20 x om in een deuk gelegen en nog steeds!
Heel raar...
http://nl.youtube.com/watch?v=Xx9-e0w0AFc
zeg me dattie echt is pliesssss pliessssssssssss
Hé, dat heb ik ergens eerder gelezen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:00 schreef Kaleddis het volgende:
Linkje naar de telegraaf: DGK gaat door
wat een bekentenisquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk DGK ook al tijden niet meer, maar het irritante is dat ik toch een béétje wil blijven weten hoe het gaat,Niet omdat ik hier modje ben en dat "moet" weten, maar omdat een verhaaltje gewoon "uit" moet.
![]()
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk DGK ook al tijden niet meer, maar het irritante is dat ik toch een béétje wil blijven weten hoe het gaat,Niet omdat ik hier modje ben en dat "moet" weten, maar omdat een verhaaltje gewoon "uit" moet.
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook saaier dan voorheen, maar de kijkcijfers zijn stabieler dan ooit. Ik vind dat ook nogal vreemd, maar ik moet ook bekennen dat ik zelf ook nog altijd kijk, al is het niet meer zo als vroeger. Sowieso is het programma na de komst van Dennis en Nadia een stuk achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert Topique!1!!1![]()
![]()
![]()
Zolang er genoeg randmongolen zijn die dit soort achterlijke televisie blijven kijken (steunen) zullen er tv-makerts zijn die op die wens inspellen en er geld aan gaan verdienen.
Dit programma is al maanden saai als wat en de DGK COS zit nogsteeds vol met users die elke stuiptrekking verslaan.
Er is geen fuck meer aan omdat er niemand meer uit gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het ook saaier dan voorheen, maar de kijkcijfers zijn stabieler dan ooit. Ik vind dat ook nogal vreemd, maar ik moet ook bekennen dat ik zelf ook nog altijd kijk, al is het niet meer zo als vroeger. Sowieso is het programma na de komst van Dennis en Nadia een stuk achteruit gegaan.
Dat sowieso, maar Brian wordt de hand boven het hoofd gehouden, die moet de winnaar worden van FEBO.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen fuck meer aan omdat er niemand meer uit gaat.
Dat hele geschreeuw dat die Brian eruit moet om wat hij heeft gedaan is imho nogal kansloos maar het was wel de perfecte kans voor de makers om wat spelers te wisselen en weer wat leven in de brouwerij te krijgen. Blijkbaar zitten ze daar niet op te wachten. Vandaar dat ik het idee had dat dit uitgemelkte programma op z'n einde liep en dit nieuws mij enig verbaasd achter laat.
bronquote:Gouden Kooi wel van de buis
Uitgegeven: 16 november 2007 16:13
Laatst gewijzigd: 16 november 2007 16:18
AMSTERDAM - Er komt toch een einde aan de Gouden Kooi. Een woordvoerster van RTL vertelde vrijdag dat de zender de plannen om de controversiële show van de buis te halen niet overboord heeft gegooid.
We zijn momenteel aan het kijken hoe en wanneer er een einde aan het programma wordt gebreid", aldus RTL.
Toen de show in augustus van Talpa werd overgenomen door RTL, verklaarde topman Fons van Westerloo dat de realitysoap voor het einde van het jaar van de buis zou worden gehaald.
De afgelopen dagen circuleerden er echter berichten in de media waarin werd gesuggereerd dat de show, die de laatste tijd gemiddeld 440 duizend kijkers trekt, toch blijft bestaan.
Volgens de woordvoerster ligt de waarheid in het midden. "Het zou best kunnen dat de show niet vóór het einde van het jaar stopt", vertelt ze. "Het gaat namelijk goed met het programma. Het scoort goed en de kritiek is gaan liggen. Maar we zijn nog steeds van plan te stoppen, alleen is nu nog niet concreet en helder wanneer dat precies is."
Miljonairs
Het oorspronkelijke plan van programmamaker John de Mol is dat het programma pas eindigt als er één deelnemer aan de show overblijft in de riante villa in Eemnes waar de 'miljonairs' zitten opgesloten.
De winnaar zou dan het peperdure landgoed cadeau krijgen en een jackpot van duizend euro voor iedere dag dat de winnaar in het huis heeft gezeten. Hoe het programma wordt afgewikkeld nu er een voortijdig einde aan komt, wordt momenteel ook besproken.
Ja, sommige zitten van 9uur 'smorgen tot 11uur 'savonds achter de streamsquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit programma is al maanden saai als wat en de DGK COS zit nogsteeds vol met users die elke stuiptrekking verslaan.
Ik voorspel dat ze gaan stoppen als het programma niet meer goed scoort en er weer veel kritiek op het programma komt.quote:"Het zou best kunnen dat de show niet vóór het einde van het jaar stopt", vertelt ze. "Het gaat namelijk goed met het programma. Het scoort goed en de kritiek is gaan liggen. Maar we zijn nog steeds van plan te stoppen, alleen is nu nog niet concreet en helder wanneer dat precies is."
Daar komt het wel op neer. Fons wil het liefst ervan af, maar zijn zoon wil als nieuwe programmadirecteur van RTL5 het het liefst houden, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze weten 't dus gewoon nog niet.
Ja met een uitzondering op 19:14quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Voor een vrijdagavond op 16 november zijn de kijkcijfers
bij RTL5 nog steeds hoger dan bij Talpa :
19:18 uur-396.000 kijkers- madl-7.3
23:23 uur-205.000 kijkers-madl-4.3
De uitzendigen begonnen de hele week rond 19:18 en 19:20 ?
Gewoon het prijzengeld door 7 delen en er vervolgens de boetes vanaf trekken. De teleurstelling op het gezicht van de bewoners als ze na 1.5 jaar met lege handen de villa moeten verlaten zal een memorabel stukje televisie gaan worden...quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:40 schreef APK het volgende:
Ze stoppen waarschijnlijk een maand voor het huis gewonnen kan worden en degene met het hoogste bedrag aan boetes wint.![]()
Lekker actueel, dat bReEzAh nieuws.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef lorence1 het volgende:
gouden kooi stopt toch, vandaag op msn nieuws:
http://video.msn.com/video.aspx/veel_te_lange_kutlink
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |