Inderdaad. Maar het is altijd zo makkelijk he om bij een nieuw programma er als een stel hyena's op te springen en het tot de grond toe proberen af te breken. Erg voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Kanjer het volgende:
Ach, als er een half miljoen mensen er plezier aanhebben, waarom dan stoppen?
Ikzelf volg het totaal niet, mijn vrouw wel voornamelijk via internet.
Altijd dat politiek correcte gezeur, zeker over tv programma's, er zijn zoveel programma's die ik geen hol aanvind, nou dan kijk ik toch niet, klaar.
Ik zie echt het probleem niet, vind je het niets, kijk je toch niet.
hoi zhe slapen jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Djezus wie kijkt er nu naar die asocialen? Dat geruzie en geschreeuw? Is dat normaal tegenwoordig?
![]()
Minstens 500.000 mensen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Djezus wie kijkt er nu naar die asocialen? Dat geruzie en geschreeuw? Is dat normaal tegenwoordig?
![]()
Die mogen dan wel naar een heropvoedingskamp!quote:
Juist. Dat bedoel ik met dat het een show is geworden voor pubermeisjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
Als ze er dan toch mee doorgaan.. laat ze er dan ook wat normale mensen inzetten ipv het trash wat er nu inzit.
Ehm ja... net als Idols en al die andere shit die ik op RTL nooit kijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Dat bedoel ik met dat het een show is geworden voor pubermeisjes.
Dat is nu normaal, vroeger trouwens ook. Alleen kan je 't nu vanuit je huiskamer bekijken. Dat is wat sommige mensen willen zien. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Soms staat de zender per ongeluk nog op dat kanaal en dan zit ik achter mijn pc en erger me kapot aan die klereherrie van die gasten...ik zet hem dan altijd op een ander kanaal alleen om van die ruzie achtige geluiden af te zijn, wat is daar leuk aan? Wat leer je daar nu van?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is nu normaal, vroeger trouwens ook. Alleen kan je 't nu vanuit je huiskamer bekijken. Dat is wat sommige mensen willen zien. Niks mis mee.
Niks. Het is pure leedvermaak. En veel mensen waaronder ik vinden dat heerlijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Soms staat de zender per ongeluk nog op dat kanaal en dan zit ik achter mijn pc en erger me kapot aan die klereherrie van die gasten...ik zet hem dan altijd op een ander kanaal alleen om van die ruzie achtige geluiden af te zijn, wat is daar leuk aan? Wat leer je daar nu van?
Ik kijk liever naar funniest homevideoquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niks. Het is pure leedvermaak. Veel mensen waaronder ik vinden dat heerljik om naar te kijken.
Yeps, smaken verschillen. En dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar funniest homevideo
kan ik tenminste nog om lachen, maar goed dat is persoonlijk toch?
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar funniest homevideo
kan ik tenminste nog om lachen, maar goed dat is persoonlijk toch?
![]()
Bagger is stront...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
zhe je baggert nog erger dan ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |