in the pocket, beter je best doen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Worstjes op mijn borstjes dan maar voor de vroeg volwassenen.
Bloemkooole...........
Paard op de gang.
Kijk.... dat is gewoon een goed ideequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon uit de film.
Nog beter duw d'r een dvd van disney in... Hoef je verder ook niks meer te doen![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd
Welke 2 heb je laten proefdrukken of is dat geheim??![]()
Mijn laatste vriendin had 3 kids.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen ervaring met kinderen hè....
Tegenwoordig bellen ze de kindertelefoon met hun eigen mobieltje terwijl ze veilig op het schoolplein staan
OK, maar hoe kom ik aan die muziek? Heb wel alle films hier maar ga niet rippen (te laat)quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
We gebruiken op de kinderboerderij vaak liedjes van disney, is dat wat?
De lion king enne junglebook ofzo...
D'r is alleen een vage karaoke versie op youtube:quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ria..... moeten we die niet ff draaien?![]()
Stoelendans!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
OK, maar hoe kom ik aan die muziek? Heb wel alle films hier maar ga niet rippen (te laat)
En ik wil graag dat die kinderen morgen compleet doorgedraaid naar hun ouders teruggaan.
Dus steeds tandje hoger, dansen en zo. Mijn dochter is compleet dansfreak dus gaat gebeuren...
Nr 1 ??quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb er 2 laten proefdrukken
Ben er nog niet helemaal uit welke, van de 2.
Hoewel vriendin bij de drukker wel ene heel duidelijke voorkeur had![]()
Daar ben ik niet voor verzekerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Kun je geen deal maken met de lokale Rent-a-horse??![]()
Jij wilt zo te lezen ook geen kids.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon uit de film.
Nog beter duw d'r een dvd van disney in... Hoef je verder ook niks meer te doen![]()
In deze uitvoering vind ik de bovenste het mooist, maar ik denk dat als de streepjes van de vlakken weg zijn dat de onderste idd ook heel mooi isquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen geheimen voor jullie.
Deze:
[ afbeelding ]
En deze (dit vond vriendin een mooie):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar ben ik niet voor verzekerd
Ze zijn nogal lastig als je les geeft op paarden die niet van jezelf of van de les nemer zijn. Dus voorlopig alleen eigen paarden. Tot ik rijk genoeg ben om me een flink zware verzekering te kunnen veroorloven.
IS dit wat dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
OK, maar hoe kom ik aan die muziek? Heb wel alle films hier maar ga niet rippen (te laat)
En ik wil graag dat die kinderen morgen compleet doorgedraaid naar hun ouders teruggaan.
Dus steeds tandje hoger, dansen en zo. Mijn dochter is compleet dansfreak dus gaat gebeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |