Ja jeetje... dat paste allemaal niet meer in de TT hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Wij gaan meestal douchen na de seks...Weer gaan slapen terwijl je net wakker bent is ook zo raar.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja jeetje... dat paste allemaal niet meer in de TT hoor
Hij heeft je een nieuwe spijkerbroek gegeven?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:52 schreef Zakje het volgende:
![]()
Ik ben zo blij, zo blij, na een week weer echt een glimlach van binnen, ik heb de liefste pappie op de hele wereld
![]()
![]()
![]()
Beter, beter. Ik moest vanavond alleen met mijn vader dineren, aangezien mijn stiefmama met mijn broertje een avondje naar de film en uit eten ging. Ik had de afgelopen week nogal een gevoel van algehele malaise, mijn leven was zo saai. Dat vertelde ik tegen mijn vader, het leek me het juiste moment.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft je een nieuwe spijkerbroek gegeven?
Oh ja, het is me al maanden een doorn in mijn oog. Toen ik het een tijd terug vertelde dat ik plastische chirurgie wilde was mijn vader niet echt enthousiast. Hij was van mening dat ik blij moest zijn met wie ik was, en dat er weinig mis was met mijn neus, ik werd afgewimpeld met ,,denk er nog maar eens erg goed over na''. Maar vanavond vond hij dat als ik er werkelijk gelukkig van word, dat het dan geen probleem is, ''want ik wil graag dat jij gelukkig bent''quote:
Ik zie een neuscorrectie als laatste hindernis die ik wil nemen op gebied van uiterlijk. Ik ben in een relatief korte periode erg verandert qua uiterlijk, en voel me daar erg goed mee, veel zelfverzekerder en vrolijker. Het is allemaal een jaar of 2 geleden begonnen toen ik mijn oude vriendengroep verruilde voor een nieuwe ( het beste wat me in mijn leven is overkomen), zij hebben me echt aangemoedigd om te veranderen en als persoon ben ik erdoor gegroeid.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Hm. Ik ben niet echt degene die het moet hebben over "tevreden zijn met je lichaam", maar bedenk eerst eens waarom je niet tevreden bent. En niet van "hij is lelijk", waarom vind je hem lelijk, vinden anderen dat ook en waarom is het zo belangrijk om er perfect uit te zien.
Dat soort dingen.
Ik hoop dat het gevoel blijft duren, da's alles.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zie een neuscorrectie als laatste hindernis die ik wil nemen op gebied van uiterlijk. Ik ben in een relatief korte periode erg verandert qua uiterlijk, en voel me daar erg goed mee, veel zelfverzekerder en vrolijker. Het is allemaal een jaar of 2 geleden begonnen toen ik mijn oude vriendengroep verruilde voor een nieuwe ( het beste wat me in mijn leven is overkomen), zij hebben me echt aangemoedigd om te veranderen en als persoon ben ik erdoor gegroeid.
Daarbij ben ik van mening dat we in een tijdperk leven waarin plastische chirurgie betaalbaar en geaccepteerd is. Als je ontevreden bent over je oude schoenen gooi je ze toch ook weg en koop je nieuwe? Natuurlijk gaat dit wat verder dan nieuwe schoenen kopen, maar in essentie blijft het hetzelfde. Als je iets erg graag zou willen, en je kunt het kopen, waarom niet?![]()
Hej das een ideequote:
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej das een idee
dat wou ik al... wist alleen niet waar je die vandaan haalt![]()
En nu is het weekend en moet je nog twee dagen wachten op het vervolg. Hoe hou je dat uit!?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef Tomasso het volgende:
Zo, vandaag echt weer een geweldige, ouderwetse dag colleges gehad![]()
Tot woensdag zelfs, maandag en dinsdag vrij. Maar ik heb op de een of andere manier gewoon de drang om maandag en dinsdag zowaar te gaan studeren. Als het op zo'n punt aankomt dan heb ik er wel erg veel zin in, goed tekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En nu is het weekend en moet je nog twee dagen wachten op het vervolg. Hoe hou je dat uit!?
Volhouden!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tot woensdag zelfs, maandag en dinsdag vrij. Maar ik heb op de een of andere manier gewoon de drang om maandag en dinsdag zowaar te gaan studeren. Als het op zo'n punt aankomt dan heb ik er wel erg veel zin in, goed teken![]()
En je bent de mannelijjkheid zelvequote:Op vrijdag 16 november 2007 20:48 schreef Cairon het volgende:
Wat verschrikkelijk verwijfd.
Gaat goedkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |