abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54657472
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Wij gaan meestal douchen na de seks... Weer gaan slapen terwijl je net wakker bent is ook zo raar.
Ja jeetje... dat paste allemaal niet meer in de TT hoor
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:48:40 #127
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_54658171
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja jeetje... dat paste allemaal niet meer in de TT hoor

Maak een poll
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:52:23 #128
194468 Zakje
La vie y passe
pi_54658251
Ik ben zo blij, zo blij, na een week weer echt een glimlach van binnen, ik heb de liefste pappie op de hele wereld
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:55:25 #129
71919 wonderer
pi_54658320
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:52 schreef Zakje het volgende:
Ik ben zo blij, zo blij, na een week weer echt een glimlach van binnen, ik heb de liefste pappie op de hele wereld
Hij heeft je een nieuwe spijkerbroek gegeven?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:56:01 #130
71919 wonderer
pi_54658338
Oei, ik voel me vandaag echt ubervals en neerbuigend.

Waarom merk ik dat soort dingen pas als ik op mensen ga reageren?
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:03:46 #131
194468 Zakje
La vie y passe
pi_54658488
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij heeft je een nieuwe spijkerbroek gegeven?
Beter, beter. Ik moest vanavond alleen met mijn vader dineren, aangezien mijn stiefmama met mijn broertje een avondje naar de film en uit eten ging. Ik had de afgelopen week nogal een gevoel van algehele malaise, mijn leven was zo saai. Dat vertelde ik tegen mijn vader, het leek me het juiste moment.

Na het eten lang daarover gepraat, en hij vertelde ,,als ik kijk naar wat er overblijft elke maand, mag je best wel wat meer uitgeven van mij, dat is geen probleem" , alleen moet ik er wel bij blijven werken, al is het maar 10-15 uur, dat is ''goed voor je karakter'' .

Nouja, dat doe ik dan maar, een beetje sparen is niet fout toch? Ook was hij niet meer afwijzend tegen het feit dat ik al maanden een neuscorrectie wil. ,, Als jij daar gelukkig van word, en je weet het zeker, ga dan maar eens informatie opvragen''. Ik ben zo blij . Het is toch zo'n schat van een man, ik heb hem speciaal een knuffel gegeven
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:06:14 #132
71919 wonderer
pi_54658543
Neuscorrectie?
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:09:53 #133
194468 Zakje
La vie y passe
pi_54658641
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:06 schreef wonderer het volgende:
Neuscorrectie?
Oh ja, het is me al maanden een doorn in mijn oog. Toen ik het een tijd terug vertelde dat ik plastische chirurgie wilde was mijn vader niet echt enthousiast. Hij was van mening dat ik blij moest zijn met wie ik was, en dat er weinig mis was met mijn neus, ik werd afgewimpeld met ,,denk er nog maar eens erg goed over na''. Maar vanavond vond hij dat als ik er werkelijk gelukkig van word, dat het dan geen probleem is, ''want ik wil graag dat jij gelukkig bent''
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:32:57 #134
71919 wonderer
pi_54659266
Hm. Ik ben niet echt degene die het moet hebben over "tevreden zijn met je lichaam", maar bedenk eerst eens waarom je niet tevreden bent. En niet van "hij is lelijk", waarom vind je hem lelijk, vinden anderen dat ook en waarom is het zo belangrijk om er perfect uit te zien.

Dat soort dingen.
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:48:38 #135
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54659668
Wat verschrikkelijk verwijfd.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:54:06 #136
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54659805
... en dat is de korte versie van een lang verhaal.

Met iedere posting die je doet, kom je oppervlakkiger en wereldvreemder over. Je lijkt steeds minder capabel om jezelf neer te zetten in het leven van volwassene. Je bent verschrikkelijk afhankelijk van andermans voorzieningen, en je denkt dat je affectie kweekt door jezelf oppervlakkig en ego-centrisch neer te zetten. Je leeft in wat lijkt een verwrongen wereld waarin er niets anders bestaat dan jouw persoon en jouw mening... wereldvreemd, schuw van sociaal gedrag, en volledig verstoken van oprechte zelf-kritiek.

Serieus waar Zakje, kijk eens uit met hoe je jezelf profileert naar de buitenwereld toe. Je dreigt met dat sort posts een heel akelige parodie te worden op jezelf en op de meest verguisde soort homo.

I'm hungry!
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:10:29 #137
194468 Zakje
La vie y passe
pi_54660200
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Hm. Ik ben niet echt degene die het moet hebben over "tevreden zijn met je lichaam", maar bedenk eerst eens waarom je niet tevreden bent. En niet van "hij is lelijk", waarom vind je hem lelijk, vinden anderen dat ook en waarom is het zo belangrijk om er perfect uit te zien.

Dat soort dingen.
Ik zie een neuscorrectie als laatste hindernis die ik wil nemen op gebied van uiterlijk. Ik ben in een relatief korte periode erg verandert qua uiterlijk, en voel me daar erg goed mee, veel zelfverzekerder en vrolijker. Het is allemaal een jaar of 2 geleden begonnen toen ik mijn oude vriendengroep verruilde voor een nieuwe ( het beste wat me in mijn leven is overkomen), zij hebben me echt aangemoedigd om te veranderen en als persoon ben ik erdoor gegroeid.

Daarbij ben ik van mening dat we in een tijdperk leven waarin plastische chirurgie betaalbaar en geaccepteerd is. Als je ontevreden bent over je oude schoenen gooi je ze toch ook weg en koop je nieuwe? Natuurlijk gaat dit wat verder dan nieuwe schoenen kopen, maar in essentie blijft het hetzelfde. Als je iets erg graag zou willen, en je kunt het kopen, waarom niet?
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:20:10 #138
71919 wonderer
pi_54660456
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:10 schreef Zakje het volgende:

[..]

Ik zie een neuscorrectie als laatste hindernis die ik wil nemen op gebied van uiterlijk. Ik ben in een relatief korte periode erg verandert qua uiterlijk, en voel me daar erg goed mee, veel zelfverzekerder en vrolijker. Het is allemaal een jaar of 2 geleden begonnen toen ik mijn oude vriendengroep verruilde voor een nieuwe ( het beste wat me in mijn leven is overkomen), zij hebben me echt aangemoedigd om te veranderen en als persoon ben ik erdoor gegroeid.

Daarbij ben ik van mening dat we in een tijdperk leven waarin plastische chirurgie betaalbaar en geaccepteerd is. Als je ontevreden bent over je oude schoenen gooi je ze toch ook weg en koop je nieuwe? Natuurlijk gaat dit wat verder dan nieuwe schoenen kopen, maar in essentie blijft het hetzelfde. Als je iets erg graag zou willen, en je kunt het kopen, waarom niet?
Ik hoop dat het gevoel blijft duren, da's alles.

Maar ik ken je verder niet goed genoeg. Ik hoop dat het gaat lukken.
pi_54661843
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maak een poll
Hej das een idee

dat wou ik al... wist alleen niet waar je die vandaan haalt
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:14:19 #140
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54661898
Zo, vandaag echt weer een geweldige, ouderwetse dag colleges gehad
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:18:12 #141
71919 wonderer
pi_54662015
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hej das een idee

dat wou ik al... wist alleen niet waar je die vandaan haalt
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi ?
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:21:31 #142
71919 wonderer
pi_54662105
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef Tomasso het volgende:
Zo, vandaag echt weer een geweldige, ouderwetse dag colleges gehad
En nu is het weekend en moet je nog twee dagen wachten op het vervolg. Hoe hou je dat uit!?
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:23:04 #143
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54662157
en Jerruh dan vanavond een ontzettende aanstekelijke trompetsample, ik ging bijna door de winkel huppelen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:38:17 #144
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54662628
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

En nu is het weekend en moet je nog twee dagen wachten op het vervolg. Hoe hou je dat uit!?
Tot woensdag zelfs, maandag en dinsdag vrij. Maar ik heb op de een of andere manier gewoon de drang om maandag en dinsdag zowaar te gaan studeren. Als het op zo'n punt aankomt dan heb ik er wel erg veel zin in, goed teken
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:42:12 #145
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54662727
ik geloof ik zojuist de nieuwste van kylie heb gehoord... speakerphone ofzoiets... maar blah waarom vallen mensen me toch lastig met dat soort crap
I'm hungry!
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:46:27 #146
71919 wonderer
pi_54662857
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Tot woensdag zelfs, maandag en dinsdag vrij. Maar ik heb op de een of andere manier gewoon de drang om maandag en dinsdag zowaar te gaan studeren. Als het op zo'n punt aankomt dan heb ik er wel erg veel zin in, goed teken
Volhouden!
pi_54662997
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:48 schreef Cairon het volgende:
Wat verschrikkelijk verwijfd.
En je bent de mannelijjkheid zelve . Je komt verre over als een normale gozer.

Zakje hopelijk zal je hierdoor lekkerder in je vel zitten, er is altijd wel iemand die knapper, slimmer etc is wees gewoon tevreden met jezelf kan niet anders. Doe je ding, zou eerst nog wel eens goed overwegen of je het echt wilt.

Lol krijg net van een of ander snol die ik ken van uitgaan of ik hem wil bellen, daar ga ik mijn beltegoed niet aan verspillen.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:59:33 #148
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54663240
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volhouden!
Gaat goedkomen

Als ik een langere tijd in een dip kan zitten, kan ik ook een hele lange tijd daar niet in zitten
  vrijdag 16 november 2007 @ 23:24:33 #149
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  vrijdag 16 november 2007 @ 23:28:36 #150
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54664057
sweet dreams allemaal
ik ga pitten zodat ik morgenochtend op tijd het nest uit kan voor de kerstmarkt
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012