Geen probleemquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik er niet uit kom, dan weet ik je te vinden.
die hadden ze daar wel, tot de gemeente onlangs besloot het glijpaleis te sluitenquote:
Geen van beide. Ik ga naar de spice girls de 20e en na het concert stappen en misschien bij iemand blijven pittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de Kerstmarkt ? of ga je ook naar de sauna
Ik wil ook naar huis![]()
es gibt ganz fiel gay kneippen dortquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik ga naar de spice girls de 20e en na het concert stappen en misschien bij iemand blijven pitten.
schwullen partyquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
es gibt ganz fiel gay kneippen dort![]()
ik ga nog wel kerstmarkten in keulen met vriendinnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik ga naar de spice girls de 20e en na het concert stappen en misschien bij iemand blijven pitten.
Date je nu ook al iemand in Koln ? oder lasst du dich einfach durch ein deutscher mitnehmen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
sam geht internationalquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Date je nu ook al iemand in Koln ? oder lasst du dich einfach durch ein deutscher mitnehmen ?
sam im lederhosen und in die nacht geht er jodelnquote:
jawohl aber dan ohne hosenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sam im lederhosen und in die nacht geht er jodeln![]()
Dass glaube ich ja uberhaupt nicht. Der Sam ist so einen netten burschen, er wurde niemals seinen hosen aussiezen wen er bein einen schonen deutschen jungen ist.quote:
maar in het portugees kom ik in verder dan dois cerveja (al heb ik nu wel een loopneus zodat die nasaklanken best wel braziliaans klinken)quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dass glaube ich ja uberhaupt nicht. Der Sam ist so einen netten burschen, er wurde niemals seinen hosen aussiezen wen er bein einen schonen deutschen jungen ist.![]()
En nu weer gewoon in het nederlands, over die taal ben ik nog steeds gefrustreerd. (nederlands trouwens ook hoor)
Vinho Tintoquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar in het portugees kom ik in verder dan dois cerveja (al heb ik nu wel een loopneus zodat die nasaklanken best wel braziliaans klinken)![]()
ja dat lust ik ook welquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vinho TintoMaar laten we het maar bij nederlands houden voordat ik dat helemaal verleer
![]()
Nog een uurtje en dan *plop*quote:
hier zou er eigenlijk alweer jaegermeister in de vriezer moeten liggenquote:
Op dit moment klinkt alles goed, maar bij die kou buiten hoort inderdaad een Jagermeister, maar die zal hier wel zo'n 15 euro kosten of zoietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier zou er eigenlijk alweer jaegermeister in de vriezer moeten liggen![]()
maar een fraaie Pinotage is ook nooit weg
have funquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Op dit moment klinkt alles goed, maar bij die kou buiten hoort inderdaad een Jagermeister, maar die zal hier wel zo'n 15 euro kosten of zoietsIk zal vanavond eens kijken of ze het bij mijn favo G club hebben
Ff ter waarschuwing:quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
WEER niet gelukt, kan iemand me helpen aan 3 Pann kaartjes voor morgen tegen dubbele prijs?
gewoon lekker buiten wachten dusquote:Als je een toegangskaarten van een onbekende koopt voor het PANN-Feest, loop je het risico dat het betreffende kaartje vele malen vaker is verkocht. Een kaartje kun je immers doormailen naar meerdere personen. De unieke barcode op het kaartje kan echter maar 1x gebruikt worden. Je loopt dus een risico dat je met het betreffende kaartje niet bij het PANN-Feest binnen komt.
Daarnaast willen we iedereen wijze op onze algemene voorwaarden van PANN:
"Het is nooit toegestaan om toegangskaarten van PANN-Feesten aan te schaffen om hiermee zelf financieel gewin te behalen. Mocht je toegangskaarten hebben gekocht die je zelf niet nodig hebt, dan mogen deze alleen worden doorverkocht voor het bedrag waarvoor deze toegangskaarten zijn aangeschaft."
Mochten we ontdekken dat dit wel gebeurd, dan zal het betreffende kaartje (barcode) geblokkeerd worden voor het betreffende PANN-Feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |