Is het nog gelukt met die broek? Als ik het niet zeker weet, hang ik het gewoon op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:14 schreef Zakje het volgende:
Moge god me genadig zijn als ik me straks aan het koken waag, rijst met stukjes ananas, kip, en sperziebonen moet niet TE lastig zijn hoop ik![]()
De broek is gelukt, gewoon in de centrifuge en daarna strijken ( dat is nog best een leuk klusjequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die broek? Als ik het niet zeker weet, hang ik het gewoon op.
Succes met koken
Tof! Assen is the place to bequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:43 schreef Vlarp het volgende:
*Vanuit de trein zwaai*
ik ben opweg naar assen. Even lekker in huisje chillen 2 dagen. Vandaag sinterklaas ingehaald in Veenendaal, was erg leuk!foto's volgen maandag nog, als ik ze uitgezocht krijg
Vandaag is hare majesteit Katharina von Habsburg ( de grote moederpoes) 2 keer opnieuw gespalkt moeten worden, nadat ze gisteren een een nieuw middenvoetsbeetje heeft gekregen ( deze was verbrijzeld nadat ze in een val/strik was gelopen, die waarschijnlijk gezet was door iemand uit de buurt hier die het kennelijk niet zo op katten heeft), tot 2 keer toe wist ze telkens het veband kapot te bijten, nu ligt ze op de bank, met een grote kap/kraag om ( Nathan, zij lijkt nu op Elisabeth I), zo af en toe komen er nog wat mopperende geluiden, maar ik geloof dat ze het verzet opgegeven heeft, kan natuurlijk ook aan de tranquilizers liggenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er vindt op dit moment geen enkele lichamelijke activiteit plaats.
Hoeveel poezen heb je? En je bent toch geen oude vrijster om kittens te hebben, niet echt mijn ding. Maar ja als jij er maar mee tevreden bent.
wellus assen roeltquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tof! Assen is the place to be![]()
not![]()
Ik kan niet 1 tof iets aan Assen bedenken, hate this placequote:
Ben ik dan gewoon zo saai dat ik assen ok vindquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan niet 1 tof iets aan Assen bedenken, hate this place![]()
Ok is niet goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben ik dan gewoon zo saai dat ik assen ok vind![]()
Ik val niet op Nathan en hij niet op mij, case closed dus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Manias het volgende:
na het stappen een whole body scan hierop plakken? pas maar op dat nathan t niet ziet! *grinnik*
Groot nieuws???quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Stroek... wist je dat Dante's Cove seizoen 3 al was begonnen?
Goed om te lezen dat Zakje strijken een leuke klus vindtquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
De broek is gelukt, gewoon in de centrifuge en daarna strijken ( dat is nog best een leuk klusje). Het eten is ook alweer op. Lang leve lassie minuutje en voorgesneden kipblokjes
![]()
Idols is tofquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:26 schreef Cairon het volgende:
fuck fuck fuckerdefuck
ik kijk naar idols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |