verstandigste opmerking van het topicquote:Op donderdag 15 november 2007 22:06 schreef TNA het volgende:
Hertog Jan is het beste bier ooit gebrouwen!
Topicwending
Die rotte kuthippies van de c1000 van hier hebben er 35 cent van gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:14 schreef BaronPils het volgende:
Dit topic staat nu als eerste zoekresultaat bij Google als je zoekt op 'Baron C1000', 'Baron schuimkraag', 'Baron vossen', 'Baron Pils C1000', als derde bij 'Baron gouden kroon' en als zesde bij 'Baron pils'. Tevens topickick. Reageer, luiaards.
EDIT: Helaas staat het topic ook als eerste op Google bij het zoeken naar 'Baron slootwater', maar wel als tweede bij het zoeken naar 'Baron bocht'. Ook als eerste bij het zoeken naar 'Baron schultenbrau', derde bij 'Baron tray', maar eerste bij 'Baron Pils tray'. Ook wel frappant is het feit dat het topic als eerste staat bij het zoeken naar 'Baron Pils anale penetratie'. Zo.
Tweede keer vandaag dat ik in een deuk lig om jou, in twee verschillende topics.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:14 schreef BaronPils het volgende:
Dit topic staat nu als eerste zoekresultaat bij Google als je zoekt op 'Baron C1000', 'Baron schuimkraag', 'Baron vossen', 'Baron Pils C1000', als derde bij 'Baron gouden kroon' en als zesde bij 'Baron pils'. Tevens topickick. Reageer, luiaards.
EDIT: Helaas staat het topic ook als eerste op Google bij het zoeken naar 'Baron slootwater', maar wel als tweede bij het zoeken naar 'Baron bocht'. Ook als eerste bij het zoeken naar 'Baron schultenbrau', derde bij 'Baron tray', maar eerste bij 'Baron Pils tray'. Ook wel frappant is het feit dat het topic als eerste staat bij het zoeken naar 'Baron Pils anale penetratie'. Zo.
Hier stopte ik met lezen, gore pauper. Je bent zeker zo'n Willem Kanon type.quote:namelijk 33 stuks eurocent voor 0.5 stuks liter
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, gore pauper. Je bent zeker zo'n Willem Kanon type.
de zelfde pauperbagger als Schutterspis etcquote:
Zo... zijn wij het ook eens met elkaar eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de zelfde pauperbagger als Schutterspis etc![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zo... zijn wij het ook eens met elkaar eens.![]()
![]()
Er zijn, naar mijn mening maar een aantal pilsen de moeite waard, te noemen:quote:
Zonde van het bier.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
Baron! ik ga er straks ook een stuk of 10 inslaan!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |