Contact heb ik natuurlijk al wel opgenomen maar die klote 2call zegt er niks aan te kunnen doen en dan zeggen ze dat hij online staat, wat ik natuurlijk allang wist
Maar goed. Deze winkel doet dus aan grijze import. Vaak via kanalen in Duitsland. Duitse toestellen dus, omdat dat best wel wat scheelt qua inkoopprijzen.
Zij hebben dus de plicht jou van een Ned. handleiding te voorzien. Zeker gezien het feit jij niet weet dat zij elders inkopen en zij jou horen te vertellen dat het om Duitse toestellen gaat.
Stond het ergens vermeld?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
@ TNA zelf had ik ze niet nodig. Ik had er bijna een verkocht via internet maar het was een argwanende oude man dus ik dacht laat ik het even melden, waarop hij het toch niet wou doen en zelfs vroeg of je er wel mee in Nederland kon bellen. Dus dat was de aanleiding van deze post want het komt weer neer op meer moeite. @ Biogarde Het zijn idd eurospec-toestellen en verder stond het niet vermeld.
Op zaterdag 17 november 2007 14:35 schreef Irritatie100 het volgende: verkapt-ik-heb-geen-vrienden-en-koop-daarom-2-telefoons-zodat-ik-met-mezelf-kan-bellen topic