men heeft een vreselijke hekel aan nadia....toen dat met luc speelde.....vandaar dat er meer stemmen naar hem zijn gegaan is mijn idee....ze vonden hem zielig zeg maar.....denk alleen wel dat hij hard weer terug zal vallen volgende keerquote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd hoor... Dennis had er gewoon uitgestemd moeten worden, hij deed en doet geen moer, en nu is hij ineens enorm in populariteit gestegen?
Of ze hebben de stemmen van Jaap en Dennis verwisseld. Omgekeerd zou volkomen aannemelijk zijn geweest.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, of de pa van Dennix heeft een grote doos sms-jes gekocht.
En dat wisten we nog niet toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
We worden allemaal genept waar we bij zitten.![]()
Dat zou inderdaad veel geloofwaardiger klinken. Hoe kan je stemm naar Dennis gaan. Als ik zo'n jongen in m'n omgeving zou hebben zou ik ze bloed wel kunnen drinken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef tutjehola het volgende:
Ik denk dat ze zo nog een keer op de bank moeten, foutje, bedankt. Jaap en Nixs zijn omgedraaid
Kan toch echt niet anders....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
We worden allemaal genept waar we bij zitten.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef riri het volgende:
[..]
men heeft een vreselijke hekel aan nadia....toen dat met luc speelde.....vandaar dat er meer stemmen naar hem zijn gegaan is mijn idee....ze vonden hem zielig zeg maar.....denk alleen wel dat hij hard weer terug zal vallen volgende keer
Binnenkort ligt z'n kerstplaatje in de winkels. Let maar op.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dennis bedankt ondertussen het streampubliek en trakteert hen weer met een concert...
Heerlijk zo'n muteknop, een aanrader.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Zou heel goed kunnen.
Dennis bedankt ondertussen het streampubliek en trakteert hen weer met een concert...
Het enige publiekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |