quote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef Boschkabouter het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen, zonder te formatteren?
Ik ben admin.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:10 schreef Bill_E het volgende:
[..]
:') :') :') :') :') :') :') _O- _O-
probeer eens in te loggen als admin of ben je da al?
1 2 3 | Fout tijdens het verkrijgen van de configuratie voor interface UTP kabeltjes. |
Dit vraagt bijna om een lemming.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dus format C: is echt geen optie?
Dat zou geen probleem moeten zijn, aangezien Windows op de D: staat.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dus format C: is echt geen optie?
Staat ingeschakeld in apparaatbeheer, daar wordt aangegeven dat die correct werkt, en het werkt ook correct, met uitzondering van het icoontje in netwerkverbindingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:41 schreef EggsTC het volgende:
Staat hij niet uitgeschakeld in apparaatbeheer ofzo? Of kijk met een TweakXP tool of je hem zichtbaar kan maken.
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Maar omdat ik het via het netwerk beheer (geen monitor ed) is dat ook geen optie die ik snel kan uitvoeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef SuPerTje het volgende:
domme vraag maybe, maar heb je de adapter al verwijderd en opnieuw geinstalleerd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |