Ik ben hier import en had in het begin alleen mijn lief. Ergens las ik dat iemand zei( Icicle volgens mij?) dat je echt zelf mensen moet opbellen om wat af te spreken. En het werkt echt zo!
Toen Luuke's vriendje van het KDV 1 jaar werd, heb ik zijn adres aan de juffen gevraagd en hebben we een bloem gebracht. Zijn moeder bleek hartstikke aardig te zijn. Dus koffie.

Op de yoga zat een vrouw uit de buurt, dus ik vroeg of zij zich ook zo verveelde in haar verlof... koffie. Dutch bleek in de buurt te wonen. Thee?
Moeders uit de straat die je treft in de speeltuin, gewoon een keertje uitnodigen.
Het is hartstikke eng, en vooral "wat zullen ze van me denken?" maar het is me nog nooit tegengevallen. Je houdt er juist harstikke leuke contacten aan over. En zo niet? Nou, dan heb je toch een middag kunnen kletsen.
En ik heb wel heel veel geluk gehad. Deliedje, toen nog een vriendin, bleek te matchen met de beste vriend van lief... Hihi, uiteindelijk bleek ze nog veel leuker te zijn dan ik al dacht. Wij praten echt over heel veel. En heb je een week geen zin om te kletsen, een boodschap op te halen, samen te eten, of op (nu nog mijn) kinderen te passen? Dan lekker niet.
Mijn vriendinnen uit brabant zie ik ook nog steeds, maar dat is nu meer van; als we elkaar maanden niet spreken maakt het niet uit, het is toch wel goed.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?