De beveiliging kopt de emmer terug en de inhoud vliegt er langs.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ssssst, de FEBO leest mee, zo krijgen Nix en Nax extra beveiliging.![]()
Die hadden al in het kantor gegeten.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Zijn Huub en Lieke niet geroepen voor het eten ?
Nee hoor..ik heb het laatste kwartier gezien en vind ook dat Amanda en Nadia als de twee kuttekoppen die ze zijn werden neergezet. Maar ja, het treiteren duurde veel langer en dat werd niet duidelijk gemaakt..quote:Op donderdag 15 november 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vond dat de snollies behoorlijk te kakken werden gezet in de tv uitzending of heb ik dat verkeerd gezien?![]()
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef diedirk het volgende:
Is Dennis nu alweer naar achter voor een script?!
Laat me raden hij moet Lieke en Dennis weer een saanvallen ipv Brian
In het nieuwe script mag Dennix gaan zingen. In eerste instantie alleen op de wc en voorlopig nog zonder zender en zonder streams.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef diedirk het volgende:
Is Dennis nu alweer naar achter voor een script?!
Laat me raden hij moet Lieke en Dennis weer een saanvallen ipv Brian
Eensquote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee hoor..ik heb het laatste kwartier gezien en vind ook dat Amanda en Nadia als de twee kuttekoppen die ze zijn werden neergezet. Maar ja, het treiteren duurde veel langer en dat werd niet duidelijk gemaakt..![]()
Ach ja het lijkt de TROS wel ! One big familyquote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is off-t, I know, maar deze meid, paar keer op bezoek geweest in DGK staat nu ook in "Deal or no deal" (morgen weer te zien)![]()
[ afbeelding ]
Is toch de vriendin van die Kaapverdische DJ?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is off-t, I know, maar deze meid, paar keer op bezoek geweest in DGK staat nu ook in "Deal or no deal" (morgen weer te zien)![]()
[ afbeelding ]
Volgens de febo heeft alleen Amanda geschopt, Naad heeft immers geen boete gekregenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens
Lieke meldde ook nog ff dat ze ook nog tig keer tegen haar schenen werd geschopt door die 2.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Is toch de vriendin van die Kaapverdische DJ?
Ze is mij ook meegevallen. Ik dacht wat een raar mens in het begin. Ze is wel aardig, alleen jammer idd, van de siliconen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef schatje het volgende:
Ik vind Melissa wel tof. Ze heeft ook wel leuke humor. Alleen jammer dat ze zich zo heeft toegetakeld.
Dennis vindt het moeilijk om dingen uit zijn hoofd te leren, maar.......waarschijnlijk weet hij het script morgen, of anders overmorgen, 100%, zeker weten..........quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef diedirk het volgende:
Dennis nog steeds achter, zal nu alles hem voortaan worden voorgedaan?
Vertelde zei nou niet op de stream's dat ze zwanger was maar niemand thuis mocht het weten.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |