quote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik kan natuurlijk een mooie demo sturen naar willekeurige labels, maar ik gok dat half producerend nederland dat doet dus waarschijnlijk belandt mijn mooie plaatje voor immer ergens op een 'todo'-stapel
maar moet ik dat zelf regelen of is dat iets voor het label dat mn plaat uit wil brengen?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:35 schreef postman het volgende:
als het een remix betreft zul je toestemming moeten hebben van de rechthebbenden om het uit te brengen. En de royalty's gaan dan ten merendeel naar die rechthebbenden.
Klinkt wel aardigquote:Op donderdag 15 november 2007 19:21 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ok hier een snippet
http://ranchorelaxo.stude(...)pet_96kbps_32khz.mp3
Klinkt wel lekker zeg.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:21 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ok hier een snippet
http://ranchorelaxo.stude(...)pet_96kbps_32khz.mp3
ik ken slam fm niet zo goed (ik mis id&tquote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Droopie het volgende:
Bel Wessel van Diepen, of ga langs Midtown Records.
en stuur hem ook (denk ik wel goed) naar SlamFm site, als je dan nummer uno na een dagverkiezing kom je op de radio.
Ik heb het idee dat de beat misschien wel wat meer volume zou kunnen gebruiken. Vult het iets meer op niet? Zit net te denken, de variatie wat dat betreft is het misschien, mgoed ik luister normaal alleen muziekquote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Droopie het volgende:
Bel Wessel van Diepen, of ga langs Midtown Records.
en stuur hem ook (denk ik wel goed) naar SlamFm site, als je dan nummer uno na een dagverkiezing kom je op de radio.
Persoonlijk als die afgemixt zou worden door een profesioneel een dikke 8 en zit zeker wel potentie in..Wel mis je iets in die plaat, wat weet ik niet, maar iets mis je..
Maar erg goed gedaan, hopelijk doe je eens wat nuttigs met je tijd en ons goede muziek geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dat idee had ik ook ja. Maar klinkt welquote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Whatashockr het volgende:
Kerel iets meer variatie in je vocals en je zit geramd en ik heb er verstand van.
Dat zou ik niet doen. Voor dance is de beat precies goed zo, als je er al wat aan moet veranderen dan zou ik bij het stukje van de vocal zonder beat het achtergrond geluid iets meer volume geven (of langzaam laten toenemen).quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de beat misschien wel wat meer volume zou kunnen gebruiken. Vult het iets meer op niet?
Ik vind t lullig om met je eens te zijn, maar dat ben ik wel. Ik zou hier niet teveel van verwachten, hoewel er vast wel DJ's zijn die dit prima in een setje kunnen verwerken. Top40 lijkt me sowieso beetje hoog gemikt, maar mocht er iets van komen is dat altijd leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:13 schreef gelly het volgende:
Uhm, zijn er echt mensen die dit goed vinden ? De muziek past totaal niet bij de vocals, het loopt niet synch. Het is niet afgemixed, het klinkt alsof je met impulstracker 4 lijntjes hebt lopen met samples. Totaal geen potentie wat mij betreft.
valt tegenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:13 schreef gelly het volgende:
Uhm, zijn er echt mensen die dit goed vinden ? De muziek past totaal niet bij de vocals, het loopt niet synch. Het is niet afgemixed, het klinkt alsof je met impulstracker 4 lijntjes hebt lopen met samples. Totaal geen potentie wat mij betreft.
dat is op zich wel een ideequote:Op zaterdag 17 november 2007 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Voor dance is de beat precies goed zo, als je er al wat aan moet veranderen dan zou ik bij het stukje van de vocal zonder beat het achtergrond geluid iets meer volume geven (of langzaam laten toenemen).
Daarvoor kan je denk ik beter op het forum van clubcharts.nl terecht.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:59 schreef bazkie_botsauto het volgende:
nogmaal bedankt voor de reacties! ik zoek nog naar meer (email/irl-) adressen en andere mogelijkheden om wat te adverteren.. zoals die midtown
In principe heb je automatisch auteursrechten op elke creatieve uiting van jezelf. Het probleem alleen is het bewijzen dat jij echt dit (als eerste) gemaakt hebt. De simpelste manier om dit te bewijzen is door een aangetekende envelop met daarin een cd naar jezelf te sturen en deze niet te openen. Mocht er een rechtzaak komen, dan kan de rechter aan de datum zien dat jij het als eerste hebt gemaaktquote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef bazkie_botsauto het volgende:
- rechten1
allereerst; ik kan wel als een gek de mp3 overal spammen, maar hoe voorkom ik dat iemand er mee wegloopt onder z'n eigen naam?
De hitpotentie wordt hierdoor groter, maar de kans dat je het ook daadwerkelijk mag worden gebruikt wordt een stuk kleiner. Ik denk dat de Jackson 5 eerst wel een hele grote zak geld willen zien plus daarna nog een groot deel van de royalties.quote:- rechten2
het gaat om een remix van een jackson 5 track (alleen de vocals), verder zitten er nog wat samples van een oldskool house nummer van format 1 in. ik gok dat dit eerder het probleem is voor een evt geinteresseerd label, maar maakt dit mijn kansen groter of juist kleiner? (alsin; het zal ze de nodige duiten en moeite kosten qua licensiegebeuren, maar het verkoopt natuurlijk wel makkelijker als jong en oud het nummer herkent)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |