abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 december 2007 @ 15:34:15 #201
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55491676
We zijn grijze middelmaat. Triest, triest en nog eens triest.

De Mos
Bridge over troubled water
pi_55491964
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe, Pietje lacht Amrabat uit met zo'n schot .
wie het laatst lacht enzo

No bitch to me
pi_55492055
Kon Piet niks aan doen, die 1-0 ging toch wel vallen .

Rake woorden van Sansoni. En terecht
pi_55492103
Sansoni speelde gewoon weer goed ja. Waarom ze er Junker dan gewoon niet uithalen. Hou je ook wat meer balans op het middenveld.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 23 december 2007 @ 15:56:23 #205
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55492208
quote:
Rake woorden van Sansoni. En terecht [ afbeelding ]
Rake woorden? Dezelfde rake woorden waar hij vertelt dat hij misschien maar blij moet zijn met maar een jaar verlenging?

Sansoni
Bridge over troubled water
pi_55492310
Takak was bagger. Eruit ermee. Hij begon nog wel aardig bij Vitesse maar dit was niks. Kaya .. Daarnaast raakt Swerts al weken geen pepernoot maar die heeft dan nog wel is een individuele actie in huis. Psycho Schaaf was weer meer bezig met z'n tegenstanders dan met het voetbal (maar dat moet je soms ook hebben).

Het zit gewoon fout met die twee buitenste middenvelders. En als je dan ook nog de kansen die je krijgt mist (Junker kreeg op het laatst nog weer lekker wat kansen die hij miste , Kolk ook 1 dikke trouwens) dan wordt het lastig. Zeker als je een spits hebt die geen bal kan vasthouden. Belachelijk wissel met Sansoni (echt onze motor) en natuurlijk 60min te laat gewisseld. Maar goed, als je nu NAC en Utrecht niet wint is het seizoen over.
pi_55492330
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Rake woorden? Dezelfde rake woorden waar hij vertelt dat hij misschien maar blij moet zijn met maar een jaar verlenging?

Sansoni
Ja, Vitesse is ziek. Sansoni .
  zondag 23 december 2007 @ 16:04:03 #208
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55492400
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]
Ja, Vitesse is ziek. Sansoni .
En Sansoni deelt daar elke week aan mee. Iemand die twee weken geleden nog blij was met een contractverlenging, en nu al spijt heeft van het extra jaartje vind ik huichelachtig en hypocriet.

Sansoni
Bridge over troubled water
pi_55492515
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

En Sansoni deelt daar elke week aan mij. Iemand die twee weken geleden nog blij was met een contractverlenging, en nu al spijt heeft van het extra jaartje vind ik huichelachtig en hypocriet.

Sansoni
En jij snapt niet dat spelers genoeg kunnen krijgen van altijd hetzelfde gezeik bij Vitesse? Er zit iets structueels fout bij de club en daardoor blijven we een vieze middenmoter. Natuurlijk moet Sansoni Vitesse dankbaar zijn voor de kans die we hem hebben gegeven maar een club met altijd onrust en vele soaps voetbalt ook niet lekker. Tis een wonder dat spelers als Theo en Psycho Schaaf hier zolang (willen) voetballen .

Ik baal er gewoon van dat er niet uitgehaald wordt wat er in zit. Afgezien van de spits positie hebben we gewoon een kwalitatief goed team er staan. Stukken beter dan een FC Utrecht.
  zondag 23 december 2007 @ 16:13:26 #210
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55492610
quote:
En jij snapt niet dat spelers genoeg kunnen krijgen van altijd hetzelfde gezeik bij Vitesse? Er zit iets structueels fout bij de club en daardoor blijven we een vieze middenmoter. Natuurlijk moet Sansoni Vitesse dankbaar zijn voor de kans die we hem hebben gegeven maar een club met altijd onrust en vele soaps voetbalt ook niet lekker. Tis een wonder dat spelers als Theo en Psycho Schaaf hier zolang (willen) voetballen .

Ik baal er gewoon van dat er niet uitgehaald wordt wat er in zit. Afgezien van de spits positie hebben we gewoon een kwalitatief goed team er staan. Stukken beter dan een FC Utrecht.
Geloof me, ik deel precies dezelfde mening. Maar Sansoni wist twee weken geleden ook al dat er iets structereels fout zit hier, dat we al tijden een vieze middenmoter zijn. Dit is gewoon puur een reactie op zijn wissel en dat vind ik triest. Want ook Sansoni was kut vandaag.
Bridge over troubled water
pi_55492718
Wees blij dat er is iemand wat zegt! Hij geeft tenminste om de stand. Beter dan de Fränkels die we hebben gehad.
  zondag 23 december 2007 @ 16:19:40 #212
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55492770
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wees blij dat er is iemand wat zegt!
Mooie praatjes hoor ik genoeg, laat het maar een keer op het veld zien. Voor Sansoni idem.
Bridge over troubled water
pi_55492978
Maar het echte probleem ligt niet binnen het veld. Ik denk dat bepaalde opmerkingen van belangrijke spelers wel degelijk wat teweeg kunnen brengen. Kijk alleen al naar het NL elftal en PSV met Gomes.

Laat vd Kraan maar snel die schulden wegwerken, dan kan er misschien is een frisse start komen..
pi_55493031
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het waren de emoties modje .

Nee maar serieus. Ik heb er even genoeg van. Utrecht thuis sla ik misschien wederom over .
Ik ga iig niet

Ik vraag mij af of ik dit seizoen überhaupt nog wel ga. Alleen tegen Ajax thuis, want die winnen we wel.
pi_55493053
Nee, gezellig .
  zondag 23 december 2007 @ 16:38:33 #216
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55493287
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar het echte probleem ligt niet binnen het veld. Ik denk dat bepaalde opmerkingen van belangrijke spelers wel degelijk wat teweeg kunnen brengen. Kijk alleen al naar het NL elftal en PSV met Gomes.

Laat vd Kraan maar snel die schulden wegwerken, dan kan er misschien is een frisse start komen..
De uitspraak: ''Vitesse is ziek'', geef ik Sansoni groot gelijk voor . Maar hij betrekt hier zijn contract bij, zou dat helpen bij het bevorderen van de teamprestatie?Nee, had het dan alleen gehouden op dat Vitesse ziek is.

En daarnaast twijvel ik of Sansoni deze uitpraken wel had gedaan als hij niet gewisseld was.
Bridge over troubled water
pi_55493651
Ik skip waarschijnlijk Utrecht-thuis ook. Waarschijnlijk omdat ik dan te dronken ben om uberhaupt naar het stadion te komen.
  zondag 23 december 2007 @ 17:01:45 #218
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55493831
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55493895
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee, gezellig .
Ja telkens als je net denkt, ach, ze doen iig wel hun best (3-0 excelsior) en wie weet valt er nog wat te halen (VVV winnen, NAC gelijk, Utrecht gelijk/winnen), wordt je weer snoeihard met je neus op de feiten gedrukt. Vitesse is no way een subtopper, een middenmoter hoogstens. Niet dat je dan je club niet meer hoeft te steunen, maar na 8 jaar heb ik het alleen maar slechter zien worden. De Mos komt, grote bek, nieuwe spelers, dan denk je - en mag je verwachten - dat het na vorig jaar nu een stapje hoger gaat, maar het tegenovergestelde is waar. Successupporter ben ik echt niet, dan had ik al veel eerder afgehaakt. Ik kan mezelf niet meer opladen om me ten eerste te ergeren aan die mongolen in het stadion en dan ook nog eens lullig 0-1 verliezen (bv heerenveen thuis) of met een oersaaie pot gelijk spelen of nipt winnen. Vorig jaar werd er tenminste nog goed voetbal gespeeld. Dit jaar is er eigenlijk niets waarvoor je nog naar Vitesse komt kijken.

Ik kom niet eerder terug dan dat ik een skybox kan lappen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2007 @ 19:32:02 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55497555
getroll en gescheld even weggehaald.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2007 @ 19:33:52 #221
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55497598
Niet eens op reageren, op die Darkshine. Eerder in dit topic laat hij zich kennen door populistisch dingen te gaan neerkalken over de financiele situatie bij Vitesse, terwijl de helft onzin was wat hij lulde omdat meneer de feiten niet tot zijn beschikking had.

Niet serieus nemen
quote:
Schaamte bij Remco van der Schaaf

Zonder de zieke trainer Aad de Mos faalde Vitesse hopeloos door terecht te verliezen bij VVV.
Aanvoerder Remco van der Schaaf moest erkennen dat Vitesse het liet afweten. "Ik schaam me voor dit resultaat. Dit is niet wat we ervan verwacht hadden. We komen met 2-0 achter en dan is het voor Vitesse wel heel moeilijk om dit soort wedstrijden nog te keren."

Vitesse staat nu slechts twaalfde. "Na zestien wedstrijden staan we misschien wel waar we op dit moment thuishoren. De doelstelling van de club was plek zes tot en met twaalf, maar de eerste negen wordt nu steeds moeilijker."

Bron: Omroep Gelderland TxT 23-12-2007
Bridge over troubled water
  zondag 23 december 2007 @ 20:31:09 #222
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55499123
Nog goed weggekomen met 2-0 dus...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 23 december 2007 @ 20:36:57 #223
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_55499284
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef DarkShine het volgende:
Nog goed weggekomen met 2-0 dus...
Hee stoere knul, kom je ff iemand schoppen die al op de grond ligt? Je hoeft geen haviksogen hebben om te zien dat het slecht gaat met Vitesse. Maar door dat telkens maar te herhalen bevestig je alleen maar dat jij fan bent van een vréselijk saaie, domme club, waar jij je eigen aandacht blijkbaar niet bij kan houden...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_55512769
Ga je flat eens opknappen man.
Don't think twice, it's all right.
pi_55516026
Vandaag een jaar geleden was trouwens een prachtige dag. Je zou er melancholisch van worden.

http://nl.youtube.com/watch?v=k0u2yRWU4Nc
Don't think twice, it's all right.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')