Jij post wat ik denk!quote:Op maandag 19 november 2007 09:24 schreef r8ality het volgende:
*GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*
Ik wil niet werken vandaag.
Ik ben alweer 50 bladzijdes verder in Harry Potterquote:Op maandag 19 november 2007 10:45 schreef r8ality het volgende:
Ik wil een kussen. En wil slapen op m'n toetsenbord.
Dat is hier balen, wij hebben geen bedden. Alleen van die behandeltafels, maar die liggen niet lekker.quote:Op maandag 19 november 2007 11:38 schreef r8ality het volgende:
Eindeloze calls met Lotus Notes.
Ik ga dalijk naast een willekeurige bejaarde in bed liggen, die hebben ze zat hier.
Ga je dr dan ook vingeren?quote:Op maandag 19 november 2007 11:38 schreef r8ality het volgende:
Eindeloze calls met Lotus Notes.
Ik ga dalijk naast een willekeurige bejaarde in bed liggen, die hebben ze zat hier.
Leuk he, babiesquote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef amaranta het volgende:
SQ mag ik hem na jou van je lenen? HP dus?
Heb ik ook wat te doen hier in bed
Eva ligt nu het hele huis bij elkaar te krijsen![]()
Van mij wel, ik weet alleen niet of bb hem ook nog wil lezenquote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef amaranta het volgende:
ha! nu al verwendquote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef amaranta het volgende:
Bahquote:
vingeren is vingeren Joost..quote:
we hoeven niet te weten wat je in die broekje hebtquote:Op maandag 19 november 2007 12:14 schreef amaranta het volgende:
lekker rimpelig, haarloos kutje
ik had het over bejaarden kutten...quote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
we hoeven niet te weten wat je in die broekje hebt
Doet plassen nog pijn of is het al over?
De teringquote:Op maandag 19 november 2007 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ow en bb, de Arper kunnen we op z'n dichtstbijzijnd in Utrecht bekijken. Na kleine prijscheck heb ik al uitgevogeld dat het model dat jij zou willen 500 euro per stuk zou kosten. Exclusief btw![]()
Op die secoff sitequote:Op maandag 19 november 2007 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De tering.
Waar heb je dat gevonden?
Die hebben wij inderdaad staan, die set heette eerst nog Cloverquote:Op maandag 19 november 2007 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Amaranta en mex, hebben jullie deze niet staan?
[ afbeelding ]
Het viel me op dat deze meubelserie de naam Reality draagt
ik wil de tessuto uitvoering idd.quote:Op maandag 19 november 2007 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op die secoff site
prijzen excl.btw
monocolore ¤ 210
bicolore ¤ 233
legno ¤ 412
cuoio ¤ 611
cuoietto ¤ 410
scamosiato ¤ 489
pelle ¤ 524
tessuto vanaf ¤ 423
set wielen ¤ 24
set beugel arml. ¤ 62
los zitkussen vanaf ¤ 113
Jij wil de pelle of tessuto uitvoering
Mja, ik vind meer dan 3000 pleuro toch echt te gek voor een set eetkamerstoeltjes van hard plasticquote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik wil de tessuto uitvoering idd.
Beetje matig.
Die vond ik minder... De eerste vond ik eigenlijk nog het leukst, misschien ook omdat ie me verraste.quote:Op maandag 19 november 2007 13:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze is pas vet![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=CahTG6s1-O0&feature=related
Met Kermit.
Hoho, 2000 euroquote:Op maandag 19 november 2007 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik vind meer dan 3000 pleuro toch echt te gek voor een set eetkamerstoeltjes van hard plastic
Er komen zes stoelen ja. Aan vier heb je nog niets, want als je eters hebt of spellenvrienden heb je er al snel meer.quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, 2000 euro.
Of wil je 6 stoelen?
Prima, dan ga je ze maar van je eigen geld kopenquote:Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef bleiblei het volgende:
Al vind ik dat hard plastic een beetje non argument. Als ze van hout of metaal waren dan was het nog erg veel geld. Het zijn stoffen stoeltjes. Wat eronder zit doet er niet toe.
voor extra eters en al jullie kindertjesquote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, 2000 euro.
Of wil je 6 stoelen?
Er zit toch stof omheenquote:Op maandag 19 november 2007 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima, dan ga je ze maar van je eigen geld kopen
Ik had het inderdaad net zo kansloos gevonden als er elk ander materiaal onder had gezeten. Maar het zijn geen stoffen stoeltjes.
quote:Op maandag 19 november 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
je doet je best maar
Mijn punt is gewoon een beetje dat ons nieuwe interieur al voor het leeuwendeel uit jouw spullen zal gaan bestaan en jij bent nu eenmaal beter in je mening doordouwen dan ik, dus ik schiet nu even in een automatische zelfverdedigingsmodusquote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Eerst maar even kijken wat eruit komt. En ja ik vind ze momenteel ook te duur. Maar ik wil geen stoeltjes die ik niet ontzettend tof vind. Zo werkt dat niet bij mij. Net als dat ik niet zou willen dat ik meuk naar binnen sleep die jij niet tof vindt. Ik weet voor 3000 euro betere bestemmingen op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |