Ik vind het altijd veel lastiger als je geen idee hebt wat je moet kopenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
Vandaag wat cadeautjes gekocht voor mijn zus, wat een hels karwei toch altijd... ze vindt zooooooveel dingen leuk![]()
En hoe voelt dat nou om de schoen van Ricky aan te kunne raken?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou om de schoen van Ricky aan te kunne raken?
Ik heb ook All Stars, een paar of 9 geloof ik...
Ik lees zeker mee in MUZ en heb ook mijn commentaar geleverd op de show, nu die weer zo kort was.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hijs best lelijkMaar ik vond het wel speciaal. Ik stond helemaal achteraan en opeens stond hij een emter bij ons vandaan
Dus toen kon ik het niet laten.
Ik heb sinds vandaag een nieuw paar all stars. Had er al één
Jij leest zeker mee in muziek
Nou eeeeen het was echt heel tof, de tijd die ze speelden. Beter kort en leuk dan lang en stomquote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees zeker mee in MUZ en heb ook mijn commmentaar geleverd op de show, nu die weer zo kort was.
Ik begrijp dat niet, half Nederland reist af naar de HMH voor de Kaiser Chiefs (niet voor de voorprogramma's) en dan maar ruim een uur spelen.
Ja tof! Gezien op het jeugdjournaal vanavond.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie het gezien van dat schip in de Oostzee?
Vet man
Voor de onwetenden: Zweedse wetenschappers hebben in de Oostzee een schip gevonden uit de 17e eeuw en het is(buiten de zeilen en de touwen om) nog compleet in tact. Zelfs de masten staan er nog op. En ze vermoeden dat het een Nederlands schip is.
Beelden ervan gezien. Echt vet
Door onvoorziene omstandigheden heb ik nu al de hele week vrij.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil vakantie. Of in elk geval weekend.
Ik ga weer es naar mams toe, tijdje terug dat ik daar geweest ben. Helpen bij het uitzoeken van een vervangende tv (degene die er stond heeft hoogstwaarschijnlijk na 10 jaar de geest gegeven en zij vindt het al best als ie beeld geeft. Daarnaast vind ik electronica shoppen soms wél leuk)quote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Door onvoorziene omstandigheden heb ik nu al de hele week vrij.![]()
En ik wil ook kerstvakantie.
En weekend!
Morgen toch maar naar college.![]()
Wat zijn jouw weekendplannen?
1 - Neem je eigen tv mee naar mams en laat hem daar achter.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga weer es naar mams toe, tijdje terug dat ik daar geweest ben. Helpen bij het uitzoeken van een vervangende tv (degene die er stond heeft hoogstwaarschijnlijk na 10 jaar de geest gegeven en zij vindt het al best als ie beeld geeft. Daarnaast vind ik electronica shoppen soms wél leuk)
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - Neem je eigen tv mee naar mams en laat hem daar achter.
2 - Neem deze voor jezelf mee terug (bij voorkeur nadat mams de centen er voor achter gelaten heeft).
Ze vindt m'n tv te grootquote:Op donderdag 15 november 2007 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
2 - Neem deze voor jezelf mee terug (bij voorkeur nadat mams de centen er voor achter gelaten heeft).
Eventueel mag de 65" of 103" versie ook mits bijzonder diepe zakkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vrouwen en tv'squote:
Mijne was 20¤quote:
En als het even kan moet je er mee kunnen strijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vrouwen en tv's![]()
![]()
'hij past niet bij het kastje'
'hij is te groot'
'er moet wel een bijpassende dvd speler bij' (die vervolgens wel weer IN een kastje moet staan, uit het zicht)
Reden 1 en 2 heb ik inderdaad gehoordquote:Op donderdag 15 november 2007 23:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vrouwen en tv's![]()
![]()
'hij past niet bij het kastje'
'hij is te groot'
'er moet wel een bijpassende dvd speler bij' (die vervolgens wel weer IN een kastje moet staan, uit het zicht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |