Is de 25e MediaMarkt bij jou in de buurt geopend dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Hum...... mijn moeder is vandaag naar een medium geweesten ik krijg net te horen dat mijn overgrootoma in mij is gereļncarneerd
![]()
Weet je dat wel zeker? Hij komt in Amerika pas echt de 24e uit. Een 2 uur durende film over de Pegasus.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En toch heb ik hem gezien![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Hij komt in Amerika pas echt de 24e uit. Een 2 uur durende film over de Pegasus.
quote:Copies of this film appeared on the internet on October 30th 2007.
quote:
Met stukjes ananas.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor pudding?
Toch geen ultra-lompe screener?quote:
Ziet er best okay uitquote:Op donderdag 15 november 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch geen ultra-lompe screener?
Engelse drop.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mona had ooit als toetje van de maand Engelse drop-pudding
Ik las niet goed! In jou!?!????quote:
quote:
Mensen die alles naar binnen schuivenquote:
Dat wist ik toch.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je wist het half
Ananas is gruwelijk lekker mits VERSCH en gekoeld.
Niet uit blik, niet warm en zeker niet in een pudding
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die alles naar binnen schuiven
"Maak nie uit of da lekker is, alst maar veul is"
Ja dat weet ik maar ik ben in een zeikbuiquote:
Die bui reageer je dan maar mooi op iemand anders af, mister.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik ben in een zeikbui
Kom bij mij maar klagen Nem, doe ik ook bij jouquote:Op donderdag 15 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die bui reageer je dan maar mooi op iemand anders af, mister.![]()
Ik ondernam al een poging richting Yuri maar die blijft gelijk stilquote:Op donderdag 15 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die bui reageer je dan maar mooi op iemand anders af, mister.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |