Hehehe, zoiets deed ik vanochtend ook, maar toen bleek dat ik alleen maar wakker gemaakt werd omdat ik inmiddels al een halfuur door de wekker aan het slapen wasquote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
* murmelt in haar slaap: mmnehheeemm, slapun..![]()
Ehm Der Witz? Of, De pintelier?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Soemp, weet jij trouwens nog een café met een grote stamtafel die op donderdagavond nog vrij zou kunnen zijn? We borrelden altijd in Ray's Pub, maar die is dicht, dus nu zijn we op zoek naar een nieuwe stamkroeg....
De Gouden Zweep en de Wolthoorn zijn al afgevallenEn de Toeter zit ws vol.....
Ik ga zo nog een poging wagen. Nu eerst even douchen en boodschappen doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Stom...maar ik vind dit echt enorm vet: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7094881.stm
Dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Der Witzmaar die is zo klein!! We zijn meestal wel met 10-15 man.....
De pintelier is ook erg druk op donderdag heb ik gemerkt
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een briljante straatnamen zijn er toch in Leeuwarden
Ik keek net op een kamersite, en er is een kamer vrij in een straat met als naam Holwortel![]()
![]()
Een andere mooie is de straat Eigen Brood Bovenal, waar ik van de week langs kwamquote:Op donderdag 15 november 2007 16:00 schreef Soempie het volgende:
Ik vond die Bollemanssteeg ook briljant ja, Tim.
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ben ik eigenlijk een puber dat ik de naam Holwortel zo leuk vind. Een andere boodschap die ik elke keer grappig vond was in de trein van Hengelo naar Zutphen: "Het volgende station is Goor. U kunt hier overstappen in de richtingen..."
Die kwam hier al een paar dagen geledenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct
Maar dan komt BSG: Razor
Ik zie de "humor" er ook wel van in hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ben ik eigenlijk een puber dat ik de naam Holwortel zo leuk vind. Een andere boodschap die ik elke keer grappig vond was in de trein van Hengelo naar Zutphen: "Het volgende station is Goor. U kunt hier overstappen in de richtingen..."
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Hum...... mijn moeder is vandaag naar een medium geweesten ik krijg net te horen dat mijn overgrootoma in mij is gereïncarneerd
![]()
Dat kan niet want die is dus gewoon nog niet uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die kwam hier al een paar dagen geleden![]()
Gereincarneerd als?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Hum...... mijn moeder is vandaag naar een medium geweesten ik krijg net te horen dat mijn overgrootoma in mij is gereïncarneerd
![]()
En toch heb ik hem gezienquote:Op donderdag 15 november 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan niet want die is dus gewoon nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |