Liets wurdsje? WTF is Liets?quote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
moet het eigenlijk niet zijn; Liets wurdsje
Middenveld en verdediging kan beter omdat er een reservemid meespeelt en m'n beste keep is uitgeschakeld. Volgende week speel ik tegen m'n directe concurrent die de laatste 4 wedstrijden met pressie speelt. Vandaag heeft hij gelijkgespeeld tegen de nummer 3 (hij is nummer 2 en ik nummer 1) met 0-0. Een zeldzame uitslagquote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (laag)
Wahahahahahaquote:Op zondag 18 november 2007 21:27 schreef twi het volgende:
Ik sta met 3-0 achter. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan (na 30 min), al speel ik voor het eerst counter, en zal de tactiekvaardigheid slechts goed of uitstekend zijn. Maargoed, deze wedstrijd had ik al als verlies ingecalculeerd.
Counteren (wereldklasse) is oké, olé, olé.quote:Het team is de laatste 10 officiële duels ongeslagen.
Wat voor stats zijn belangrijk voor de middenvelders volgens jou?quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef roelofjan het volgende:
Roelof Jan United, VI.557, Nederland
[..]
Counteren (wereldklasse) is oké, olé, olé.
Mag alleen wel wat vaker winnen i.p.v gelijk spelen.
denk het welquote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef twi het volgende:
Een 17-jarige speler die vandaag +3 geschopt is, krijg ik die met 10 doktoren donderdag nog op +1, zodat 'ie kan trainen?
Mijn begin is prima. Een keer winst van de medepromovendus, een gelijkspel tegen een degradant. Volgende week tegen de nummer 1 degradant, en als ik daar een puntje mag pakken (die kans is heel erg klein) dan doe ik hele goede zaken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Als mijn vorm wat beter wordt dan zijn er wel nog leuke dingen mogelijk... handhaven zal een zware kluif worden maar het is te doen
quote:
Na veel gemopper mag ik ook!quote:Op maandag 19 november 2007 00:59 schreef Grumpey het volgende:
van 2-0 naar 2-3 in de laatste 2 minuten, 3 blessures, +10
kutspel.
Ben normaal absoluut geen counterhufter, maar anders had 't 0-8 geworden voor hemquote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]briljant
![]()
Een hart onder de riem voor alle counterhufters!
Ruudt: die blessure is idd zuur met ruim 100k loon elke week
Ik heb er vorig seizoen een voor 250k gekocht. Zou er nu aardig winst op kunnen maken.quote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Ender_Wiggin het volgende:
net voor 450.000 een uitstekend 19 jarige keeper gekocht, daar kan ik wel weer even mee vooruitzag dat ze gemid. tussen de 500k en 700k kosten die uitstekend keepers
dat zou je dan inderdaad kunnen voor minder dan 400k gaan ze niet weg momenteel.quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb er vorig seizoen een voor 250k gekocht. Zou er nu aardig winst op kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |