Of doet alsofquote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry dat ik heel af en toe ook nog eens een leven heb
What?!?!?!?! No way!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry dat ik heel af en toe ook nog eens een leven heb
Gamen ftwquote:
Mja, ben de laatste paar dagen wel veel thuis geweest.quote:
zelfs ik heb een leven hoorquote:
Seksquote:
Door aansluitingen die kut zijn en van deur tot deur gemeten. Dan doe jij er ook geen 25 minuten over. Ik parkeer de wagen in affa bij de herenhof en dan met de bus. Bossep-->Alphen-->Leiden-->Schiphol duurt nog langer.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
40 minuten trouwens?
is het vanaf jou zoveel verder?
Ik doe 't in 25 namelijk.
Met auto korter nog.
Ik las het ja. Je hebt een fiets gekocht 14.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ben de laatste paar dagen wel veel thuis geweest.
[..]
zelfs ik heb een leven hoor
Op een dag als vandaag bijvoorbeeld.
Wat moest je allemaal doen dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ben de laatste paar dagen wel veel thuis geweest.
[..]
zelfs ik heb een leven hoor
Op een dag als vandaag bijvoorbeeld.
Mwah, dan 30.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Door aansluitingen die kut zijn en van deur tot deur gemeten. Dan doe jij er ook geen 25 minuten over. Ik parkeer de wagen in affa bij de herenhof en dan met de bus. Bossep-->Alphen-->Leiden-->Schiphol duurt nog langer.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las het ja. Je hebt een fiets gekocht 14.
ben bakkie wezen doen bij een maat, heb een fiets gekocht, ben daarna de stad ingeweest, en heb nog even een slot gekoopt.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen dan?
Bedoel je Ter Aar, ik dacht Utrecht.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, dan 30.
maar wel 25 als ik me af laat zetten @ kruisweg.
Ook goedquote:
Nee, vanaf utrecht is het wat langer ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bedoel je Ter Aar, ik dacht Utrecht.
Vanaf de Herenhof is 'ie, buiten de spits om, best rap![]()
ftw, dit keer niet laten stelen hèquote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben bakkie wezen doen bij een maat, heb een fiets gekocht, ben daarna de stad ingeweest, en heb nog even een slot gekoopt.
Nu dus weer goeie fiets + slot
Vanaf je huis wel, vanaf Centraal is het een half uurtje dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, vanaf utrecht is het wat langer ja.
Bij een turk @ a'damse straatwegquote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ftw, dit keer niet laten stelen hè
Waar hejje 'm gekocht?
Zozo, het mag wat kostenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij een turk @ a'damse straatweg
50 piek, nieuwe banden (daar erop laten zetten, die waren wat brakjes), licht, en ding fietst soepeltjes
Doe ik er al gauw 50 minuten over van huis.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vanaf je huis wel, vanaf Centraal is het een half uurtje dacht ik![]()
Mja, eerlijk kan ik het niet noemen daar mijn fiets gejat is, maar goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zozo, het mag wat kosten
Hehe, maar voor een bak koffie van hun heb ik het overquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe ik er al gauw 50 minuten over van huis.
Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 15 november 2007 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, eerlijk kan ik het niet noemen daar mijn fiets gejat is, maar goed.
Ik kan iig weer fatsoenlijk door de stad nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |