Niet als je ook de diverse seizoensgidsen hebt eigenlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Urquhart het volgende:
Is dat statistiekboek van de VI nog een aanrader?
SPORTquote:Op zondag 2 december 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog Sinterklaas / kerst tips?
Die staat ook op mijn lijstje, net zoals het jubilieumboek van 100 jaar Feyenoord!quote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
http://www.debuitenspelers.nl/hanegem.html
[ afbeelding ]
Deze ga ik bestellen. Een must voor iedere voetbalfan.
Vanavond moest de Kromme huilen toen ie het boek kreeg in VI.
Goeie journalisten en ziet er mooi uit
Nee dat wist ik niet, maar moet dat dan iets aan mijn mening veranderen? Vind het een leuk initiatief om zoiets te schrijven, alleen de uitvoering kon denk ik wel beter. Maar toch snel t boek uitgelezen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet niet of je het doorhebt maar de schrijver post al een tijdje in het Napoli-topic hier. Het boek is geschreven aan de hand van column die hij hier postte.
oke, dan vatte ik t anders opquote:Op zondag 9 december 2007 20:25 schreef MaxPower het volgende:
Nee het was gewoon een opmerking/tip.
volgt ie nog steeds Napoli op de voet? Of nu weer vanuit NL, en kunnen we meer van m verwachten kwa boeken? Doe trouwens wel ff tvp in napoli topicquote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef MaxPower het volgende:
Het is meer een bundeling van columns en zo heb ik het ook gelezen. Maar ik heb de columns hier op Fok vanaf het begin gevolgd dus kende het meeste al en wist wat ik kon verwachten.. Vind en vond het geweldig in ieder geval.
Iddquote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef MaxPower het volgende:
Het is meer een bundeling van columns en zo heb ik het ook gelezen. Maar ik heb de columns hier op Fok vanaf het begin gevolgd dus kende het meeste al en wist wat ik kon verwachten.. Vind en vond het geweldig in ieder geval.
Ga hem vrijdag halen, had de vorige hard gras 2 keer gekregen van de sint dus mooi een ruilen voor de nieuwequote:Op woensdag 12 december 2007 11:37 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe Hard gras lijkt me interessant. Over van Gaal en Cruijff
volgens mij staat die bij mij ook nog ongelezen in de kastquote:Op woensdag 12 december 2007 11:46 schreef MaxPower het volgende:
Afgelopen weekend heb ik Futebol van Alex Bellos gelezen. Een geweldige en unieke inkijk in het voetbal in Brazilie. En gelukkig niet met de standaard Pelé-verering, maar zowel kritisch als bewonderend. De corrupte bestuurders krijgen er genadeloos van langs, en spelers als Socrates en Garrincha krijgen een mooi portret. Verder mooie verhalen over voetbal bij de Indianen, en in een miljoenenstad midden in de rimboe.
Echt een aanrader, en hij ligt voor 6,95 bij De Slegte![]()
[ afbeelding ]
dat idee had ik er nou ook precies van !quote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat verhaal over de Maradona van Oekranie in Hard Gras was nog best aardig. Misschien dat ik het hele boek ook maar ga halen.
Snel gaan lezen dus! Echt verrassend leuk boek!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij staat die bij mij ook nog ongelezen in de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |