beetje google, wikipedia en een paar zinnen uit jou vorige OP zorgen voor een goede OP die ook redelijk 'tijdloos' is.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Borisz wat is je openingspost mooi![]()
Met wie dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
kan ik doen. Of het verstandig is is een andere. Vorig jaar had ik over hetzelfde onderwerp namelijk ook een paginalange (haatbevattende) discussie.
geenstijlquote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
is er al een geenstijl offensief om en masse jannes in de top10 te gaan stemmen?
wou je zelf anders wat opzetten?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
wou je zelf anders wat opzetten?
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef brother52 het volgende:
Blue Oyster Cult - Don't fear the reaper (1976)
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef brother52 het volgende:
Ed & Willem Bever - Hup daar is Willem (1971)
Dat is de enige constante factor in mijn lijstjes geweest.quote:
Heb ik van Radio 2 site gekopieerdquote:Op donderdag 15 november 2007 18:54 schreef borisz het volgende:
[..]
beetje google, wikipedia en een paar zinnen uit jou vorige OP zorgen voor een goede OP die ook redelijk 'tijdloos' is.![]()
Asjeblieft niet zeg . . .quote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
is er al een geenstijl offensief om en masse jannes in de top10 te gaan stemmen?![]()
Nee. Zei hij nog iets nuttigsquote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
Iemand Leo Blokhuis nog gehoord vanmiddag bij Hans Schiffers?
Hey pannekoek, wil je me even geen dingen in de mond leggen?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:54 schreef Norrage het volgende:
och, och toch....de fok nerds vinden het vervelend dat al die alternatieve meuk niet in de top 2000 mag staan
wees blij dat er nu tenminste nog een paar bandjes in mogen zoals radiohead....
http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/218932quote:Op donderdag 15 november 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
Iemand Leo Blokhuis nog gehoord vanmiddag bij Hans Schiffers?
Nee, enkel onkunde en onwetendheid.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:21 schreef BramKVO het volgende:
en dan vergeet je de beste belgische band ooit: TC Matic!
die staan dus wel in de voorkeuzelijst, maar hebben volgens mij de eindlijst ook nooit gehaald
Inderdaad, TC Matic staat er ook tussen als Belgische band, die zouden toch zeker de top 2000 moeten halen, net als Mia van Gorki. Staan Hooverphonic en Axelle Red er eigenlijk in?
Het valt me wel op dat Belgen veel sneller Nederlanders opnemen in hun lijsten dan omgekeerd. In dergelijke belgische tops staan The Scene, Marco Borsato, Anouk en Frank Boeijen altijd hoog genoteerd. in NL is het kennelijk enkel Jacques Brel die een degelijke score haalt. Nochtans hebben Belgen zeker geen slechtere muziek dan NL'ers uitgebracht, zal wel weer met chauvinisme te maken hebben zeker?
Laat iedereen dat maar even terugluisteren... hij zei nuttige dingen!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/218932
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |