mits lekker..... anders klopt alleen die Mquote:Op donderdag 15 november 2007 10:16 schreef Klonk het volgende:
Als je nou een tienermoeder bent van 16 ben je dan ook een MILF ?
Je weet niet wie je voor je hebt, ik ben door en door lijpquote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
"tis KEMPI"
Sorry, ik heb alleen nakende foto's en die mag ik hier niet plaatsen van m'n moeder.quote:
in principe wordt er een lekkere chick van boven de 30 mee bedoeld en geen breezahhoer met een iq van een fles martini en een hogere dickcount dan 328.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:25 schreef Maki-maki. het volgende:
MILF zijn heeft niets met leeftijd te maken?
zie mijn post bovenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef MoChe het volgende:
[..]
in principe wordt er een lekkere chick van boven de 30 mee bedoeld en geen breezahhoer met een iq van een fles martini en een hogere dickcount dan 328.
Als ze 16 of ouder is welquote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef n00cL30n het volgende:
MIts bier!
Enig idee waar 'MILF' voor staat?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:48 schreef Klonk het volgende:
Dus zonder baby's geen MILF, zal m'n vriendin jammer vinden
Nou vertel eens. Aangezien ik het een en het andere kan afleiden van:quote:
Dat klinkt net niet zo vanzelfsprekend. Ik heb er geen 'D'oh' gevoel bij.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:48 schreef Klonk het volgende:
Dus zonder baby's geen MILF, zal m'n vriendin jammer vinden
Daar zijn toch al best veel termen voor?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:06 schreef Klonk het volgende:
Nou, eigenlijk is het gewoon niet eerlijk en moeten we een term uitvinden voor kinderloze lekkere dames
Geile neuksletquote:Op donderdag 15 november 2007 15:34 schreef gaai het volgende:
[..]
Daar zijn toch al best veel termen voor?
(niet meteen aan mij vragen welke dat dan zijn.....daar ben ik al veel te oud voor, maar volgens mij heeft de gemiddelde jongen in de puberleeftijd niet zo gek veel moeite met het aanduiden/benoemen van 'kinderloze lekkere dames')
kempi the big lip niggerquote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
"tis KEMPI"
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
MILF's zijn alleen lekker als ze bewuste mammies zijn
Oud? Neukbaar bedoel je zekerquote:Op donderdag 15 november 2007 15:34 schreef gaai het volgende:
[..]
Daar zijn toch al best veel termen voor?
(niet meteen aan mij vragen welke dat dan zijn.....daar ben ik al veel te oud voor, maar volgens mij heeft de gemiddelde jongen in de puberleeftijd niet zo gek veel moeite met het aanduiden/benoemen van 'kinderloze lekkere dames')
Ik wil ook liever niet gewekt worden door jou maar ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:45 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel eens op feestjes geweest waar elke leuke meid waarmee ik in gesprek raakte binnen vijf minuten over haar kind(eren) begon
Is toch wel een afknapper voor me hoor, ik wil na een flinke neukpartij 's nachts niet gewekt worden door een een krijsende kleuter
quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil ook liever niet gewekt worden door jou maar ja.![]()
Hoe kom je dáár nou bijquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:04 schreef gaai het volgende:
[..]
Heb jij geen reputatie te beschermen?![]()
In de pracktijck is dit natuurlijk juist.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:45 schreef Thorical het volgende:
Milf is heden ten dage de uitdrukking voor een mooie neukbare volwassen vrouw.
Of ze nou geworpen heeft of niet.
Dan is het begrip tegenwoordig wel héél ruim gewordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:45 schreef Thorical het volgende:
Milf is heden ten dage de uitdrukking voor een mooie neukbare volwassen vrouw.
Of ze nou geworpen heeft of niet.
Ik heb Kempi gespot bij de beukenlaan laatst!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
"tis KEMPI"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |