Nog niet maar hij dreigde al een klein beetje om iets te gaan breken. Dan moet Amanda nog even volhouden.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef beroepslurker het volgende:
Gaat er weer een deur aan diggelen? Heb geen streams aan, dus ik vraag maar even.
"quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef beroepslurker het volgende:
Gaat er weer een deur aan diggelen? Heb geen streams aan, dus ik vraag maar even.
Brian is wel erg rustig, maar Amanda is niet van plan ook maar een centimeter tegemoet te komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi Guuskeee, vind je het erg als ik zeg dat ik heel slecht tegen dat ene flikkerende stukje 'exit nu' uit je avatar kan? Ik probeer altijd gauw weg te scrollen, maar als je meer post, is dat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef Guuskeee het volgende:
o o, hij begint met "ik ben rustig nu" hij staat op springen!!
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beetje jammer dat Brainless nu wel het knopje gevonden heeft om
ParaBrodda aan of uit te zetten ......... het ging net vrij snel uit![]()
En dat is ook typisch iets voor mensen met een eetprobleem, zorgen altijd dat andere mensen eten....quote:Op donderdag 15 november 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
Nadia heeft een broodje gemaakt voor het ruziende stel.
Maar God hoort hem brommen..quote:Op donderdag 15 november 2007 13:40 schreef avonne het volgende:
Amanda "als je zo reageert, dan is het niet meer prettig om iets te zeggen wat niet leuk is, weet je?"
Ze spreekt hem al een tijdje rechtstreeks aan op zijn para-reacties als iets hem niet bevalt. Brian doet er nu volledig het zwijgen toe.
als je op escape drukt houdt het opquote:Op donderdag 15 november 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Guuskeee, vind je het erg als ik zeg dat ik heel slecht tegen dat ene flikkerende stukje 'exit nu' uit je avatar kan? Ik probeer altijd gauw weg te scrollen, maar als je meer post, is dat niet zo makkelijk![]()
Okee, daar had ik even niet aan gedachtquote:Op donderdag 15 november 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
[..]
als je op escape drukt houdt het op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |