ff advocaat van de duivelquote:Op donderdag 15 november 2007 13:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die 19 jarige is zo geworden door meerdere relaasies met dit soort figuren.
Kubatz ten voeten uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Ik pak mijn constructieve fucking pen om verbeteringen te maken"
vond ik niet, hoor. Ze maakte wel spitse opmerkingen, maar keek telkens heel aandachtig naar zijn reactie. Ik vond haar erg voorzichtig.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die tamara zag er uit alsof dit soort dingen niet zou pikken
Je fantasie moet dan wel hèèl erg ver reiken, wil je daar iets positiefs over schrijven....quote:Op donderdag 15 november 2007 13:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
De huidige 'schoonmoeder' is Netty. Als je daar over gaat schrijven zoek je de problemen wel op Amanda...![]()
fantasties!!! amanda kan een kaart lezen en een column schrijven tegelijkertijd! vrouwen en multitasking, top!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:28 schreef joanie het volgende:
je zat naar ricardo te luisteren naar janice je zat je brieven te lezen en dan ook nog te schrijven je was wel erg druk, focus je op een ding
vage vermoeden dat die er door de febo heen gestuurd isquote:
Ze had ook moeten schrijven de moeder van Brian.Hoe stom kan ze zijn om dat te vergeten.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je fantasie moet dan wel hèèl erg ver reiken, wil je daar iets positiefs over schrijven....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |