Wat een onzin.Brian was geen eens in de buurt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:20 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een kul weer. Lieke douched ws. al maanden met een handdoek over de deur. Nu opeens mag dat niet meer, want als er een keer iets heftigs gebeurd onder de douche, zoals laatst, dan hebben ze het niet![]()
quote:an je hebt mijn nacht goedgemaakt ga zo lekker met een smile op mijn gezicht naar bed Heb nog nooit zo gelachen om een ontwerp. Zie je het al voor je ??? een chick gala alle vrouwen in mooie kleding van beroemde en minder beroemde ontwerpers en ja wie hebben we daar?????? Amanda uit dgk met haar lolliepop jurkje aan. bedankt jan ook namens mijn man Hij krijgt een vrolijke vrouw in bedl. enne zo'n jurkje kan je zo kopen bij de verkleedwinkel voor 9.95 euro en dan krijg je er ook nog een kroontje bij
OMGquote:
Net zo weinig als hij Hetro isquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jan is Dennix een lekker snoepje en veel mensen buiten denken er net zo over, hij is alleen softer dan de rest van de bewoners.
Hij weet ook heel veel over Huub en de PoPo.
Jan keek geen DGK toch?
quote:
Ben het helemaal met Huub eens!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jan babbelen gezellig over Zdngmw.
Huub zegt dat ze haar oude beroep weer moet oppakken omdat Wilgo er met haar poen vandoor is gegaan.![]()
Huub: Ik heb geen hekel aan hoeren, dat weet je, ik heb een hekel aan Natasja.
of hij staat voor de spiegel aan zn haartjes te pielenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Dennis?!
Laat me raden ..Nix of eten..
Ja hoor het is fokking 13.00 en hij moet nu nog gaan douchen..heeft zo iemand recht op een plekje in een tv show?!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Dennis?!
uhhhh zonder zender rond lopen.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Dennis?!
Ja, sjakies77quote:Op donderdag 15 november 2007 12:58 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Dennis?!
Is bij mij ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:06 schreef Dreamboy het volgende:
Stream 3 & 4 verschillen zoveel van elkaar( niet gelijk lopen)
Hebben daar meer mensen last van..gisteren is dat begonnen?
Nee, ze hebben paardgereden.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
goedemiddag !
Dennis en Nadia zijn net opgestaan of nog steeds bezig met aankleden, zie ik.
Ze hebben paardgereden vandaar de 2e douche-sessie.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
goedemiddag !
Dennis en Nadia zijn net opgestaan of nog steeds bezig met aankleden, zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |