Schitterend om te zien hoe de FEBO alles op alles zet en alle hulptroepen inzet om een woedeaanval van Brian te voorkomen.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:17 schreef avonne het volgende:
Brian "Waar is je boek? Nadia is er serieus mee bezig en..."
Amanda (mompelend) "dus ik ben er niet serieus mee bezig"
Ze is scherp hoor
Brian krijgt het nog moeilijk vandaag of morgen.
Goede reden om hem dus nu meteen naar huis te sturen, Febo
Je ziet dit wel vaker bij haar aan het begin van een meningsverschil. Maar zodra hij zijn agressie of 'tic' inzet, trekt ze altijd weer aan het kortste eind.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:17 schreef avonne het volgende:
Brian "Waar is je boek? Nadia is er serieus mee bezig en..."
Amanda (mompelend) "dus ik ben er niet serieus mee bezig"
Ze is scherp hoor
Brian krijgt het nog moeilijk vandaag of morgen.
Goede reden om hem dus nu meteen naar huis te sturen, Febo
nou, Amanda lijkt vastbesloten geen para gedrag meer te accepterenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet dit wel vaker bij haar aan het begin van een meningsverschil. Maar zodra hij zijn agressie of 'tic' inzet, trekt ze altijd weer aan het kortste eind.
idd er had allang normaal glas gesneuveldquote:Op donderdag 15 november 2007 14:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Schitterend om te zien hoe de FEBO alles op alles zet en alle hulptroepen inzet om een woedeaanval van Brian te voorkomen.
't Is niet nieuw hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, Amanda lijkt vastbesloten geen para gedrag meer te accepteren
Het zal toch moeilijk worden voor de FEBO om hem in toom te houden als Amanda hem steeds lik op stuk geeft, maar alleen al het feit dàt ze het willen voorkomen zegt al veel ....quote:Op donderdag 15 november 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat ze nu dus continue 2 mensen er bij houden.
Nadia loopt Amanda achter de kont aan en die fotograaf blijft bij Brian.
Ik ga boodschappen doen. De fun is over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |