Ik ben wél blij dat static het formaat heeft kunnen aanpassen; vannacht dacht ik dat het eraan lag dat ik de resize-optie niet had aangekruist.quote:Op zondag 16 maart 2008 04:32 schreef compier het volgende:
eerste keer dat ik me NIET erger aan layout verspestende foto's, meer respect omdat je waarschijnlijk enorm lang bezig bent geweest met uploaden
Volgende week was bedoeling, maar de vrouw van mijn vervanger vond het nodig om eerder te bevallen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:11 schreef Ole het volgende:
kom je nu binnenkort weer even terug?
Mjah, maar met nog twee maanden (officieel, je weet nooit) te gaan twijfel ik of het nog zin heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:49 schreef Bora-Bora het volgende:
Dus je moet op je beurt wachten, begrijp ik?
Daar wacht ik nog een paar jaar mee.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:21 schreef bassieVL het volgende:
Of ook iemand bezwangeren.
wat heeft haiti meer te bieden dan andere caribbean dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
Ik ben verdomme strontjaloers.
Haiti staat al jaren op mijn wishlist, maar NIEMAND, maar dan ook echt NIEMAND wil met me mee. Mijn geliefden noemen het een krankzinnig, ongezond en vooral levensgevaarljk plan.
Heb je wellicht nog ervaringen te delen die mijn onderneming zouden kunnen ondersteunen?
Dat lijkt me een ge-wel-dig plan, SHE.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
Ik ben verdomme strontjaloers.
Haiti staat al jaren op mijn wishlist, maar NIEMAND, maar dan ook echt NIEMAND wil met me mee. Mijn geliefden noemen het een krankzinnig, ongezond en vooral levensgevaarljk plan.
Heb je wellicht nog ervaringen te delen die mijn onderneming zouden kunnen ondersteunen?
Dat kun je beter omdraaien en beantwoorden met: alles.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
wat heeft haiti meer te bieden dan andere caribbean dan?
lekker wijfiequote:Op zondag 16 maart 2008 02:40 schreef static het volgende:
Collega Stanley met zijn vrouw:
[ afbeelding ]
Vandaag geboekt; zondag vlieg ik naar Amsterdam waar ik maandag (verjaardagquote:Op donderdag 20 maart 2008 03:11 schreef Ole het volgende:
kom je nu binnenkort weer even terug?
Dat van die verjaardag had ik al gehoordquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:11 schreef static het volgende:
Hotel en omgeving is nu al een paar uur zonder stroom, freakin' pokkezooi. Ben maar weer naar kantoor gegaan; daar is tenminste airco.
[..]
Vandaag geboekt; zondag vlieg ik naar Amsterdam waar ik maandag (verjaardag) aankom, 17 april ga ik weer terug naar Port au Prince.
OK..quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef static het volgende:
Zeg maar niets tegen E. en M.; die lullen het aan iedereen door (mijn moeder weet niet dat ik kom).
Pas maar op; van dit soort informatie slaat Static straks nog aan het sieferen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef static het volgende:
Zaterdag aan ze uit eten; E. heeft een nieuwe Chinese toko gevonden.
geniet ervan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |