Ik kom eraan, Static, ik heb B+ namelijk, bloedgroep dan, hèquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef static het volgende:
Dit maak je ook alleen hier mee geloof ik:
[..]
Edit: dat hartje moet natuurlijk de bloedgroep zijn.
Picserver dus toch shitserver, zoals ik al eerder suggereerde...quote:
Volgens mij moet jij een leven hebben waar weinigen van kunnen dromen. Veel reizen, lekker vreten ,luxe hotels en dik salaris. Vertel wat doe je en hoezo gelukt dit jou allemaal en bij ons arme sloebers niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 01:41 schreef static het volgende:
...Haiti.
Na mijn ervaringen in Nigeria (Egypte en Dubai even buiten beschouwing gelaten) kon ik het niet laten om een nog gevaarlijker land uit te kiezen (); Haiti. Zes tot twaalf maanden met optie tot verlenging daarna - vanwege netwerk expansie in 2008 - in centraal Amerika.
Als het goed is moet alles in kannen en kruiken zijn in de aankomende twee/drie weken. Bij Dubai wist ik niet of ik op FOK! kon komen vanwege de naam (zelfs Skype is daar geblokkeerd), in Port au Prince weet ik het niet simpelweg omdat het een erg arm land is en dus waarschijnlijk een gebrekkige internet coverage.
I'll keep you posted.
Heb overigens nog niet definitief 'ja' gezegd vanwege wat andere opties in wat meer geciviliseerde landen.
^
Dat is een post van een tijdje terug, en het lijkt erop dat ik binnen twee weken vertrek.
Spreek voor jezelf!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:27 schreef tgs. het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een leven hebben waar weinigen van kunnen dromen. Veel reizen, lekker vreten ,luxe hotels en dik salaris. Vertel wat doe je en hoezo gelukt dit jou allemaal en bij ons arme sloebers niet?
Weinigen dromen ervan ja, dat heb je bij het rechte eind. Bij God dat ik niet in Haiti wil zitten. Denk dat Static gewoon een beetje geluk en veel kunde en lef heeft. Neem je kansen dan komt 't welquote:Op maandag 25 februari 2008 16:27 schreef tgs. het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een leven hebben waar weinigen van kunnen dromen. Veel reizen, lekker vreten ,luxe hotels en dik salaris. Vertel wat doe je en hoezo gelukt dit jou allemaal en bij ons arme sloebers niet?
jup, is gewone shot, valt me mee dat ze niet met slugs schietenquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:53 schreef static het volgende:
Security heeft wat laten liggen volgens mij.
Is dat hagel ofzo? Ze hebben hier van die shotguns.
Kan ik me best voorstellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:40 schreef static het volgende:
Ben het een beetje zat; zou het helemaal niet erg vinden om even naar huis te gaan. Heb trek in een gehaktbal enzo; 'normaal' voer.
Daar kun je tenminste nog de kroeg in, of naar een club.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:43 schreef bassieVL het volgende:
Bij die verhalen lijkt Lagos wel luilekkerland.
Ben al met een boodschappenlijstje bezig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:46 schreef Bullebak het volgende:
Kroketten eten en bier drinken tot falen
Wat staat er nog meer op?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:15 schreef static het volgende:
Ben al met een boodschappenlijstje bezig.
Doe mij is een palletquote:Op zondag 9 maart 2008 06:46 schreef static het volgende:
Wat is de lokale rum toch verdomd lekker.
Kistje van 9 flessen kost maar 20 dollar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |