Die leven wel gemiddled wat langer. En er zijn genoeg andere manieren om het leven leuk te vinden.quote:Op donderdag 15 november 2007 07:19 schreef Vampier het volgende:
Static jij hebt tenminste ballen... de meeste nederlanders veraardappellen in hun geboorteplaats
Daarvoor heb ik persoonlijke beveiliging (wederom gewapendquote:Op donderdag 15 november 2007 02:03 schreef Buschetta het volgende:
Ik ben er geweest tijdens een boot tocht..... Kut mentaliteit. Ook erg aggresief tegen Amerikaans uitziende en klinkende blanke jochies zoals mij. Ik ging i.d.d al snel niet meer de deur uit daar. Daarnaast rijden ze als gekken en in het ziekenhuis ben ik maar meteen weggegaan toen ik mijn blaren op mijn handen wilde laten bekijken (zeilen). Als je van dat soort onzin houdt is het vast een leuk land.
Ik ga naar Port au Prince.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
2 jaar geleden nog geweest... Al was dat deel waarschijnlijk íets meer op toeristen gericht als waar jij naartoe gaat.
In Labadee was ik
sorry, gedeletequote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef static het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik persoonlijke beveiliging (wederom gewapend) en een eigen chauffeur/4x4. En mocht ik een ziekenhuisbezoek nodig hebben vlieg ik naar Miami.
Godallejezusquote:Op donderdag 15 november 2007 14:40 schreef Perruche het volgende:
[..]ik vond hawaii altijd als een soort vakantie oord klinken... is het zo gevaarlijk daar? jezus. Nou, dan wens ik je nog meer succes
Je zit zo een 4000km naastquote:
Da's lekker kortaf ? In wat ? Wapensquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:51 schreef static het volgende:
Consultant.
succes daar pikkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |