Heb jij ff mazzel!quote:Op donderdag 15 november 2007 03:09 schreef maartena het volgende:
Handig, dat is om 20:00 mijn lokale tijd, dus ik hoef niet eens vroeg op of vroeg van mijn werk weg!
Even mierenneukenquote:Op donderdag 15 november 2007 01:37 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]
Hainley Statia probeert een Canadees te ontwijken én de bal te vangen
Het is niet live op TV.... er is teveel NHL, NBA, en NFLquote:Op donderdag 15 november 2007 03:13 schreef Tennessee het volgende:
Heb jij ff mazzel!Is het daar niet wél gewoon op tv trouwens? Of is daar ook weinig aandacht in de pers?
Is baseball wel een beetje populair in Singapore, of helemaal niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 07:36 schreef 19patje72 het volgende:
In Singapore is het niet te volgen... niets in de kranten en geen aandacht op tv.
dus alleen te volgen via internet...
Singapore is qua buitenlands sportnieuws vooral EPL, en verder F1 (de flirt van Lewis Hamilton werd breed uitgemeten), golf en wat andere local sporten als badminton
Dank je wel voor de info!quote:Op donderdag 15 november 2007 08:02 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Even mierenneuken![]()
Statia probeert hier niet de bal te vangen maar een dubbelspel te maken. Hij heeft de bal al richting het eerste honk gegooid en moet nu springen om zijn benen te redden.
Verder een puike op Tennessee!![]()
Ik ga even voor je zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:37 schreef Tennessee het volgende:
Hoe lang kan je hem trouwens aan blijven passen? Want ik ben nog even met de rugnummers bezig, kan geen lijst vinden dus als iemand die heeft, een lijst met rugnummers, dan graag!
24 uur.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:37 schreef Tennessee het volgende:
Hoe lang kan je hem trouwens aan blijven passen?
Top! Dankjewel!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef Lariekoek het volgende:
Ik ga even voor je zoeken.
k, bedankt!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef RayMania het volgende:
24 uur.
Ik kan zo ook zo 1 2 3 niet ergens vinden.quote:
Als ze er staan zijn ze erg goed verstopt... Maar de oude wedstrijden nog een keer bekijken en aantekeningen maken is ook niet heeel erg vervelendquote:Op donderdag 15 november 2007 10:55 schreef Lariekoek het volgende:
Ik kan zo ook zo 1 2 3 niet ergens vinden.
Staan ze niet op de officiele site van de organisatie?
Gelukkig, anders had ik me wel heeeel erg suf gevoeld!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:20 schreef Lariekoek het volgende:
Op de officiele website van het WK zie ik ze ook niet staan.
als ik me niet verslaap zal ik mijn best doenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:18 schreef tong80 het volgende:
Mooie OP. Misschien sta ik wel op. Maar dan moet Tennessee wel zijn nu al legendarische wedstrijdverslag herhalen
de amerikaanse leagues (basketbal, baseball, football) worden wel belicht. Maar of het echt populair is... niet zo, ze gaan hier meer voor golf, badminton en voetbal.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Is baseball wel een beetje populair in Singapore, of helemaal niet?
golf! lolquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:09 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
de amerikaanse leagues (basketbal, baseball, football) worden wel belicht. Maar of het echt populair is... niet zo, ze gaan hier meer voor golf, badminton en voetbal.
dank je, die .600 van Smeets is wel vertekend hoor, hij heeft maar 5 at bats...quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:21 schreef pfaf het volgende:
Leuke voorbeschouwing, .600 van Smeets is niet mis trouwens...
Ik heb er zin in mannen!
Zie OP: http://www.stadeo.tv/baseball_world_cup_2007/games/quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Is dit nog ergens te zien?
nou! jij kijkt ook mee toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 05:06 schreef pfaf het volgende:
Zou ook niet best zijn als er zelfs bij deze wesdtrijd niemand zou zitten!
niet dat ik weet, hoeft niets te installeren trouwens, alleen .exe file naar je buroblad slepen uit zipfilequote:Op vrijdag 16 november 2007 05:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kun je die stream niet kijken zonder een programma te installeren?
* Bolkesteijn heeft 10 jaar honkbal gespeeld, toffe sport.![]()
Was het geen doorgeschoten bal?quote:Op vrijdag 16 november 2007 05:09 schreef Tennessee het volgende:
Statia krijgt een strike, een foulball, mist dan, gaat rennen, snap er ff geen drol van maar hij is in ieder geval uit
dat moet je niet aan mij vragen, sorryquote:Op vrijdag 16 november 2007 05:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Was het geen doorgeschoten bal?
Volgens mij mag je dan in feite een honk stelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 05:15 schreef Tennessee het volgende:
dat moet je niet aan mij vragen, sorryzoveel snap ik er niet van helaas...
Nee, ik ben gedoemd dot een Linux machine waar WMP niet op werkt. MIsschien dat ik over een uurtje mezelf naar een andere pc kan verplaatsen. Ik wil eingelijk wel graag kijken.quote:
leuk om je erbij te hebben!quote:Op vrijdag 16 november 2007 05:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb de stream inmiddels.Leuk om te volgen.
misschien hebben ze elkaar gevonden of zo? waar baseball al niet goed voor isquote:Op vrijdag 16 november 2007 05:45 schreef pfaf het volgende:
Vreemd dat Tong er niet is. En/of Maril...
neequote:Op vrijdag 16 november 2007 06:08 schreef Libris het volgende:
Is dit nou nodig? Voor elke bal een post?
Ik volg jet via jouquote:Op vrijdag 16 november 2007 06:03 schreef Tennessee het volgende:
zit je ook te kijken tong?
gisteren loopt iedereen nog van ohhh wat leuk, wat spannend, en vandaag is het ineens irritant?quote:Op vrijdag 16 november 2007 06:43 schreef maartena het volgende:
Joh die posts voor elke swing en strike.... worden nu wel heel irritant eigenlijk
neequote:Op vrijdag 16 november 2007 06:48 schreef maartena het volgende:
Joh kun je eens ophouden met al die posts
Jij om de 3 seconden iets posten, DAT is irritant. Ik geniet wel van mijn baseball zonder dit topic. Je OP is mooi en prachtig, maar dat om de 3 seconden posten wat er gebeurd is gewoon erg irritant.quote:Op vrijdag 16 november 2007 06:48 schreef Tennessee het volgende:
gisteren loopt iedereen nog van ohhh wat leuk, wat spannend, en vandaag is het ineens irritant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |