Doe dan 4. Kunnen ze tenminste duo-tafeltennissenquote:
Py en ik zijn er ook nog!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe dan 4. Kunnen ze tenminste duo-tafeltennissen![]()
Flikker op zeg... Die kut kinderbiijslag..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe dan 4. Kunnen ze tenminste duo-tafeltennissen![]()
Pcies..als je het daarom doetquote:Op donderdag 15 november 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg... Die kut kinderbiijslag..![]()
Oh en wie is er dan reserve?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is vista print. Maar die doen d'r ook reclame op de achterkant. En dat vind ik niet zo prettig en mooi.
Ik heb ze gewoon bestelt bij me ouwe vriendinnetje bij de drukkerij.
Mijn nr 1 is bekend lijkt mij..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh en wie is er dan reserve?
Je hebt ook nog een scheidsrechter nodig
Ik denk eerder aan de alimentatie...quote:Op donderdag 15 november 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg... Die kut kinderbiijslag..![]()
Verpak um maar goedquote:Op donderdag 15 november 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan de alimentatie...
![]()
Nee, wel een onderkantquote:Op donderdag 15 november 2007 00:36 schreef ppi het volgende:
![]()
En het achterkant mysterie is ook opgelost - zou de Fok! SC ook een achterkant hebben ?
Begin is een paar Sc koters te kweken dan.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
Mijn nr 1 is bekend lijkt mij..
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Begin is een paar Sc koters te kweken dan.
Voor je het weet is de boel opgeheven, hebben we nog geen peetkinderen met z'n alle.
Py ligt anders al op je te wachten hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
Moet je mij niet op aanspreken skattie!
![]()
Waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Py ligt anders al op je te wachten hoor![]()
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Ik ook niet!!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Ben er nog nooit bij geweest![]()
Let is wat beter op je man, moedersquote:Op donderdag 15 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook niet!!
Hij is in geen velden of wegen meer te bekennen...Peettante!!![]()
Mot ik 'um uit de COS wegsleuren?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Let is wat beter op je man, moeders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |