Heulemoal wel!quote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Tezz het volgende:
Heej broek ouwe rukker, leef jij ook nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo Tesje is een weekendje weg geweest! We zijn samen met kennissen die wat verder weg wonen (die we dus niet zo vaak zien) naar een artiestenavond geweest, een soort van carnavalsparty zeg maar (van die feest/skihut muziek). Was erg leuk! Ik ben nu wel half dood, maar goed, het was wel fijn om weer eens er tussenuit te zijn moet ik zeggen.......
Ja maar gelukkig heb ik voorzichtig gefeest en kon ik vandaag weer gewoon lopen! Heb een hele dag gewerkt en dat ging best redelijk. Eigenlijk heb ik mezelf al gewoon genezen verklaard eerlijk gezegd. Ben het oude oma gevoel gewoon echt helemaal BEU.quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Half dood is nog niet helemaal, je had nog verder kunnen gaat![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 18:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig heb ik voorzichtig gefeest en kon ik vandaag weer gewoon lopen! Heb een hele dag gewerkt en dat ging best redelijk. Eigenlijk heb ik mezelf al gewoon genezen verklaard eerlijk gezegd. Ben het oude oma gevoel gewoon echt helemaal BEU.
Dus..............zaterdag maar weer eens de kroeg in duiken. Goed plan lijkt me.
hihihiquote:Op maandag 19 november 2007 18:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]Doen!
Ik ga juist zaterdag oude oma gevoel kwekenWeet zeker dat ik zondag zo voel iig
pff ik ook, echt de hele dag al niet vooruit te brandenquote:Op maandag 19 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben moe..
Beter! Denk je wel om je rug?quote:Op maandag 19 november 2007 18:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig heb ik voorzichtig gefeest en kon ik vandaag weer gewoon lopen! Heb een hele dag gewerkt en dat ging best redelijk. Eigenlijk heb ik mezelf al gewoon genezen verklaard eerlijk gezegd. Ben het oude oma gevoel gewoon echt helemaal BEU.
Dus..............zaterdag maar weer eens de kroeg in duiken. Goed plan lijkt me.
Ja altijd rot zulke dingen te horen.quote:Op maandag 19 november 2007 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
He bah, krijg net te horen dat m'n mentor van vorig jaar is overleden, net voor z'n pensioen.![]()
Hij was 1 van de betere leraren, die zie je tegenwoordig niet meer, kon heel erg goed uitleggen en hij was altijd wel in voor een lolletje.![]()
Een hartaanval gister in z'n auto..
Jammer hoor.![]()
Hoi! Tezz!quote:
quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker uitslapen morgen, heb het nodig.
Hoi!quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:20 schreef Tezz het volgende:
ohhhhh uitslapen!!!!!!!!!! Dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!! Maar ja, de plicht roept weer he. Kind moet naar school, hond moet naar buiten en ikke moet werken. Op de fiets. Grr. En het regent. Grr Grr.
Ah joh dat komt wel goed! Bij Bente heeft het ook een week of zes geduurd. Toen had ze pas door dat er ook voordelen aan school zaten: nieuwe vriendjes, afspreken, mooie knutselwerkjes, een trotse juf, op eigen benen staan etc. etc.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!Het is hier droog gelukkig! Het is smorgens een drama Tim naar school te krijgen, hij wil echt niet
![]()
Vanaf half 7 hoor ik al dat hij niet naar school wilIk ga niet naar school mama...Ik hoop dat hij een beetje bijdraait.
Dubbele hernia?!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
Zo...........Tezzje zwaait even naar de rokerswant ik ga voor het eerst sinds herniaatje weer eens zwemmen
. Da's zoooooooo goed voor mijn rugje en ook goed voor de lijn.
Ik had net mijn broertje aan de telefoon, die is vandaag geopereerd aan zijn dubbele hernia. Wat zijn we toch een kneuzenfamilie he...............
Maar goed, Tezz gaat dus plons doen!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
En geen opstoppingkjes in de glijbaan hè!
Jezus, wat lijkt me dat kut om er op die manier achter te komenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dubbele hernia?!
Wauw, verbazingwekkend dat bijna alles dubbel zo slecht kan gaan.![]()
![]()
Ik heb voor vrijdag de school afgebeld, we gaan met de examenklas van vorig jaar naar de begrafenis van onze oud-mentor.![]()
Wel leuk om iedereen weer te zien, vorig jaar had ik de ideale leraren en klas.![]()
![]()
Bleek dat de beste man z'n dochter wou gaan ophalen en nog voor hij de auto kon starten overleed aan een hartaanval.Z'n dochter is hem na het lange wachten gaan zoeken en heeft hem toen in de auto gevonden, blegh, dat lijkt me zeer schrikken.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
Zo...........Tezzje zwaait even naar de rokerswant ik ga voor het eerst sinds herniaatje weer eens zwemmen
. Da's zoooooooo goed voor mijn rugje en ook goed voor de lijn.
Ik had net mijn broertje aan de telefoon, die is vandaag geopereerd aan zijn dubbele hernia. Wat zijn we toch een kneuzenfamilie he...............
Maar goed, Tezz gaat dus plons doen!
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:03 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Jezus, wat lijkt me dat kut om er op die manier achter te komen![]()
Ik kan echt niet tegen vroeg opstaanquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:46 schreef Tezz het volgende:
Grappig E., dat je ene zo'n slaapkopje is en de andere niet! Is niet zo handig gepland, je had die genen iets beter moeten mixen, haha
Maken waarschijnlijk geen mooi planken!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
Holle bomen?
Ja dat zei mijn pa vroeger altijd als hij een echo wilde horen....quote:Op woensdag 21 november 2007 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
Holle bomen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tim is net als mijn vriend, en Sanne heeft het weer van mijStraks lekker naar bed
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu al naar bed eerlijk gezegd.............![]()
En nu is het nog steeds vroeg...aw mén...waar bemoei ik me eigenlijk mee...hehehehe...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa erg heMaar het is nog zo vroeg...
hahaa jaa ik ben er nog steeds! ZombiE Meldt zich!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:33 schreef Rokert het volgende:
[..]
En nu is het nog steeds vroeg...aw mén...waar bemoei ik me eigenlijk mee...hehehehe...![]()
Hoi E! Maar het is weekend voor mij....en ik kan het blijkbaar niet laten..quote:Op woensdag 21 november 2007 23:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa jaa ik ben er nog steeds! ZombiE Meldt zich!Het begint nu toch al een beetje laat te worden.
![]()
Lekker vroeg weekend!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:10 schreef Rokert het volgende:
[..]
Maar het is weekend voor mij....en ik kan het blijkbaar niet laten..![]()
Truste E...we zien wel waar het schip strand.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Lekker vroeg weekend!*geen commentaar*
![]()
![]()
hahaha jaa doe rustig aan hoor, er zijn toch niet veel mensen hierquote:Op woensdag 21 november 2007 23:23 schreef Rokert het volgende:
[..]
Truste E...we zien wel waar het schip strand.![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Ludo!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Rokert, ken ik die?
Weet je dat je eerste ingeving vaak de juiste is?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Rokert, ken ik die?
Goedemorgen! Ben je uitgeslapen? Ik lag er weer veel te laat in natuurlijk. Het is bijna weekend, mijn vriend laat me gelukkig altijd uitslapenquote:Op donderdag 22 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
En Ludo, lekker geslapen???
Ikke wel, lag al om half elf in bedje, haha!
Berenanus: goedemorgen lieve schat!!!!!!!!!!!
En de rest natuurlijk ook goedemorgen....
Keelonsteking, 3e week al. Ga zo me bed maar weer in. Dat misselijke en vermoeide gevoel is ook maar neitsquote:Op donderdag 22 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Onverwachts heb ik heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 22 november 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Oe.......pff dat zal een hele opluchting zijn. Maar is het niet goed gegaan dan??quote:Op donderdag 22 november 2007 16:50 schreef Duuvelke het volgende:
Goeiemiddag.
Operatie geukkig achter de rug... maar hoe![]()
Nou de schroef is er goed uitgehaald maar daar is ook al het goeds mee gezegt.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe.......pff dat zal een hele opluchting zijn. Maar is het niet goed gegaan dan??
Plaatselijke verdoving?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
Ach gatsie..........leuk. Ik heb nog een operatie in het vooruitzicht.....
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:14 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Nou de schroef is er goed uitgehaald maar daar is ook al het goeds mee gezegt.
De verdoving werkte niet tijdens de operatie, dus heb alles gevoeld. Het open snijden, littekenweefsel weghalen en dat was heel wat, verwijderen van de schroef, het hechten echt alles.
Heb nog nooit zoveel pijn gehad en ben nog nooit zo bang geweest.
Ik kon zelf niet meer uit mijn woorden komen dat het nog een ondragelijke pijn was na bij 8 spuiten. Heb niets anders gedaan dan liggen huilen. Ik kon gewoon niets anders uitbrengen.
Jaa maar jij gaat naar het beste ziekenhuis wat er bestaat!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:14 schreef Tezz het volgende:
Ach gatsie..........leuk. Ik heb nog een operatie in het vooruitzicht.....
U gaat door voor de vibrator met koord! U kunt hem overal mee naartoe te nemen door hem gewoon simpel om uw nek te hangen! Naar de camping, in de discotheek of gewoon op bezoek bij oma. Onmisbaar! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onverwachts heb ik heerlijk geslapen.
Maar ik weet dus nog steeds niet wie Rokert is? BeeDee?
Bah! Dat duurt altijd zo lang.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Keelonsteking, 3e week al. Ga zo me bed maar weer in. Dat misselijke en vermoeide gevoel is ook maar neits
Mijn broer heeft een traditionele herniaoperatie gehad. En dat ging eigenlijk boven verwachting goed! Hij kan nu ook al weer het een en ander (lopen, trap op/af, liggen etc. etc.) en het is nog geen week geleden! Mijn operatie gaat iets eenvoudiger worden, maar toch. Als ik die horror verhalen van jullie lees dan word ik niet blij.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jaa maar jij gaat naar het beste ziekenhuis wat er bestaat!Ze hoeven je in elk geval niet helemaal open te snijden
![]()
Is je broer dezelfde operatie ondergaan als jij wil doen?
In het begin heb ik nog een paar keer gezegt dat ik alles voelde..... maar ik had echt zo'n ondragelijke pijn dat ik alleen maar kon huilen. Ik kon nog niets meer zeggen, zo'n pijn deed het.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bij het verwijderen van mijn schroeven konden ze mijn aderen niet vinden, hij zat niet goed dus. Waardoor ik geen vocht binnenkreeg. Onder gehele narcose trouwens. Na afloop heel erg dorst natuurlijk, maar na de operatie mag je niet meteen wat drinken, de cathether zat niet goed en deed heel erg pijn. Helaas moest hij nog een uurtje blijven zitten
![]()
Waarom konden ze niks aan je pijn doen? Ze zien toch dat je pijn hebt.. Dat zoiets nog kan hier![]()
Nog steeds last van enzoquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bah! Dat duurt altijd zo lang.Beterschap!
Jezus..quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:05 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
In het begin heb ik nog een paar keer gezegt dat ik alles voelde..... maar ik had echt zo'n ondragelijke pijn dat ik alleen maar kon huilen. Ik kon nog niets meer zeggen, zo'n pijn deed het.
Door het littekenweefsel konden ze de verdoving schijnbaar niet goed zetten.
Bijna alle niet-rokers om me heen zijn doodziek, dus neequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nog steeds last van enzoMaar ik heb morgen een feest waar ik graag heen wil. Alleen laten mijn ouders me natuurlijk niet gaan als ik deze dagen allemaal thuis blijf van stage enzo...
In het rokershoeksje gaat het vooral over ziek zijn, dokteren, operaties etc etc.. Zouden die antirook reclames dan toch gelijk hebben ?
Ahhhhh dan begint bij jullie het feest ook. Hier staat de schoen al weer klaar met een berg tekeningen en een suikerklontje voor het paard.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bijna alle niet-rokers om me heen zijn doodziek, dus nee![]()
Mijn schoonmoeder is er weer een paar daagjes! Ik ga Tim en Sanne uit bad halen! Morgen is hier de intocht van de Sint!
Hoi,quote:
en terecht!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nog steeds last van enzoMaar ik heb morgen een feest waar ik graag heen wil. Alleen laten mijn ouders me natuurlijk niet gaan als ik deze dagen allemaal thuis blijf van stage enzo...
quote:Op zondag 25 november 2007 09:24 schreef Tezz het volgende:
zoooooooooooo dat was relaxed, een hele dag geen FOK!
En ik ben lekker naar de kroeg geweest gister......durfde nog niet heel veel te drinken maar het was wel gezellig !!!!!!!!!
Dat vraag je om deze tijd?quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Berenanus het volgende:
Zal ik vannacht overslaan? of zal ik zo toch nog even gaan slapen?
Hallo PeZu! Kom je net uit je nest rollen?quote:Op zondag 25 november 2007 12:36 schreef PeZu het volgende:
goeiemoggel
ik ging er rond 9 uur vanoichtend in, maar werd net alweer wakkerquote:Op zondag 25 november 2007 12:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo PeZu! Kom je net uit je nest rollen?
Ik kwam er rond negen uur uit en heb nu sterk de neiging om er weer in te kruipen..............quote:Op zondag 25 november 2007 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging er rond 9 uur vanoichtend in, maar werd net alweer wakker
mag ikdan je eerst wel even een kusje gevenquote:Op zondag 25 november 2007 13:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kwam er rond negen uur uit en heb nu sterk de neiging om er weer in te kruipen..............
Dat mag......kusjes mogen altijd ....quote:Op zondag 25 november 2007 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ikdan je eerst wel even een kusje geven
quote:Op zondag 25 november 2007 13:38 schreef Tezz het volgende:
Hier heb je dan alvast een kusje terug....
zulks een geiligheidquote:
Nope, geen alcohol. Nouja, 3 biertjes gisteren.quote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef Tezz het volgende:
Hebben jullie gezopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |