Ajax wilde Sanmartean niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Was me gisteravond eens aan het bedenken over eventuele versterkingen voor Ajax in de winterstop. Ik kwam uit op Sanmartean van FC Utrecht en Wilkshire van Twente. Mensen die deze mening delen?
Ze spelen er tenminste.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:25 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Stuttgart is dit jaar ook een lachertje in de Champions League. Desalniettemin zie ik Gomez niet komen.
Sanmartean zit nog vaker in revalidatie dan Mitea, Manucharyan en Litmanen bij elkaar. Wilkshire komt te kort voor de top.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Was me gisteravond eens aan het bedenken over eventuele versterkingen voor Ajax in de winterstop. Ik kwam uit op Sanmartean van FC Utrecht en Wilkshire van Twente. Mensen die deze mening delen?
Als we elkaar de doelstelling hebben om de play-offs te halen zou ik deze spelers halen ja!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Haha doe jij de scouting bij vaginaveen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Dat denk jij!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die link is al voorbij gekomen, de hype heeft z'n hoogtepunt gehad na dit topic.
Waarom geen Engelaar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Ga naar huis, Ismael..quote:'Spelen bij Ajax is moeilijker dan bij welke Europese club dan ook'
Ismael Urzaiz komt weinig aan spelen toe bij Ajax maar heeft geen spijt dat hij naar Amsterdam is verhuisd (Marca)
Ook aan gedacht inderdaad. Mensen hebben volgens mij het idee dat Ajax louter topspelers kan en moet aantrekken. Dat moeten ben ik het mee eens, dat het kan niet. Daarom moet je een niveau-tje eronder kijken. Wilkshire vind ik een uitstekende back en Sanmartean een fabelachtige voetballer (mits fit). Engelaar kan ik me ook wel in vinden. Maarja, natuurlijk moeten de Riquelme's, Crouch's en van der Vaart's komenquote:
Leuk culthelden topic. Al is ongeveer de helft niet echt "cult" te noemen. Heb wel gestemd though. Leuk idee!quote:
Nou ja het kan wel.. maar dan moet je gewoon zorgen dat je Europees een iets andere status hebt dan dat je nu hebt.. Dan zie ik niet in waarom er geen grote spelers niet naar Ajax zouden willen komen..quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook aan gedacht inderdaad. Mensen hebben volgens mij het idee dat Ajax louter topspelers kan en moet aantrekken. Dat moeten ben ik het mee eens, dat het kan niet. Daarom moet je een niveau-tje eronder kijken. Wilkshire vind ik een uitstekende back en Sanmartean een fabelachtige voetballer (mits fit). Engelaar kan ik me ook wel in vinden. Maarja, natuurlijk moeten de Riquelme's, Crouch's en van der Vaart's komen [afbeelding]
Get real.
Het feit dat je Lee Trundle en Rene Houseman hebt gestemd geeft mij het vermoeden dat je enige kennis hebt van het begrip cultheld!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Leuk culthelden topic. Al is ongeveer de helft niet echt "cult" te noemen. Heb wel gestemd though. Leuk idee!
Ja, het is natuurlijk een cultheld in Spanje. Waar hij jaren leuk gevoetbald heeft. Dit in tegenstelling tot Bogarde die meer niet gevoetbald dan wél gevoetbald heeft, en dat maakt hem eigenlijk ook direct een cultheld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het feit dat je Lee Trundle en Rene Houseman hebt gestemd geeft mij het vermoeden dat je enige kennis hebt van het begrip cultheld!
Jammer dat je El Tanque niet hebt gestemd![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
[afbeelding] Die heeft komende week een goed gesprek met Colin, die gaat straks mee naar het EK i.p.v. de Cler. [afbeelding]
quote:Bondscoach Marco van Basten doet voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg geen beroep Klaas Jan Huntelaar en Hedwiges Maduro. Het tweetal van Ajax behoort tot de zes afvallers voor de interland tegen Luxemburg. Ze moeten zich wel beschikbaar houden voor de interland van komende week. Naast Huntelaar en Maduro vielen ook Tim de Cler, Kew Jaliens, Nigel de Jong en Henk Timmer af.
Met name het afvallen van Huntelaar komt volledig onverwacht. De spits was na zijn blessure weer helemaal fit en leek in het nieuwe 4-4-2 systeem de aangewezen man naast Van Nistelrooy. Van Basten laat zaterdag echter Koevermans debuteren in de basis.
Juist, die status is er nu niet. En dat zal ook nog wel even duren voordat die er wel weer is. Feit is dat in de winterstop de verdediging aangesterkt moet worden, en misschien je slag slaan om de #10 positie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou ja het kan wel.. maar dan moet je gewoon zorgen dat je Europees een iets andere status hebt dan dat je nu hebt.. Dan zie ik niet in waarom er geen grote spelers niet naar Ajax zouden willen komen..
Maar met de huidige situatie kun je dat natuurlijk op je buik schrijven..
duh daarvoor is hij vaak bezig om z'n zuurverdiende (quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef Bullebak het volgende:
Bogarde is de man. Zit nog wekelijks in de shoarmatent Cohen op de Rozengracht
Vaak gezien daar, helemaal versjaakt![]()
Of in een kek pokerprogramma met Lange Fransquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
duh daarvoor is hij vaak bezig om z'n zuurverdiende () centjes er door te jagen in HC.
Real Madrid Bquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
HIj heeft ook zoveel ervaring met alle andere clubs. Heeft maar voor 3 clubs gespeeld ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |