Denk dat het wel meevalt, nu Ten Cate er niet meer is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach het zou wel weer in het beleid van Ajax passen om een spaanstalige speler te halen
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbare voor John, onderschat Atléti niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Atlético, zou ik toch op een leukere club wachten.
Dan moet hij maar blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbare voor John, onderschat Atléti niet.
Het is ten slotte toch de naam genoot van een andere club van de held van sommigen hierquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbare voor John, onderschat Atléti niet.
Waar de fuck slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is ten slotte toch de naam genoot van een andere club van de held van sommigen hier!
Gomez is gewoon een Duitser.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach het zou wel weer in het beleid van Ajax passen om een spaanstalige speler te halen
Atletico Madrid en Athletic de Bilbao.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is ten slotte toch de naam genoot van een andere club van de held van sommigen hier!
Dacht al dat je zoiets bedoelde.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.
Maar hij is ook spaanstalig aangezien zijn vader een spanjaard is
Ja, hahahahaahahaha!!!eisn1!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Moeten ze ook nog even twee buitenspelers halen die die goed in een 4-3-3 passen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dacht al dat je zoiets bedoelde.
Volgens mij is het wel een spits die goed in een 4-3-3 zou passen.
Tja, als je spelers daarmee hun contract kan laten verlengen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook weer zo'n schijtgelimiteerde kuttransfersom trouwens.
Voorlopig is Ajax een lachertje in Europa en speelt Stuttgart CL, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal veel poen kosten, maar bij Ajax speel je je beter en sneller in de kijker van Europese topclubs dan bij Stuttgart... Alleen vraag ik me af of dat van toepassing is. Omdat Duitsers toch vaker in Duitsland willen blijven.
Alsof dat ook maar op enige wijze relevant is aan de kracht van de club Atletico. Post eens wat nuttigs, baklap.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ga 'ns naar kutrecht!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tja, als je spelers daarmee hun contract kan laten verlengen.
Dat zegt geen reet. Spelers van Ajax staan sneller en meer in de belangstelling van grote clubs dan spelers van psv.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voorlopig is Ajax een lachertje in Europa en speelt Stuttgart CL, dus denk het niet.
Dat was misschien zo, dat trek ik nu in twijfel. Men kijkt met bovenmatige intresse naar de eigen opleiding van Ajax, dat wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt geen reet. Spelers van Ajax staan sneller en meer in de belangstelling van grote clubs dan spelers van psv.
En daar is onze held weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:16 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar op enige wijze relevant is aan de kracht van de club Atletico. Post eens wat nuttigs, baklap.
Tsja.. tot nu toe altijd nog zo geweest.. "Ajax slaat munt uit oude roem"quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt geen reet. Spelers van Ajax staan sneller en meer in de belangstelling van grote clubs dan spelers van psv.
Stuttgart is dit jaar ook een lachertje in de Champions League. Desalniettemin zie ik Gomez niet komen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voorlopig is Ajax een lachertje in Europa en speelt Stuttgart CL, dus denk het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |