abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205672
Als Bianca deze week nog niet knapt, wordt IK gek!
Die idioot stemt Sabiene er zelf uit, en draait HELEMAAL door als Sab. het huis verlaat. Bianca is labiel en gestoord. De medebewoners mogen haar wel in de gaten houden, zodat er geen ongelukken gaan gebeuren.

donderdag 21 oktober 1999 @ 23:59:00 #2
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_205673
gelukkig was hier nog geen Post over....

Lees nou eerst even (door) het forum voor je je eigen ziel blootgooit....

Het is al zo traag

pi_205674
Ik wou al bijna weer een post plaatsen maar heb zowaar even de topic lijst doorgelopen.

Bianca heeft last van het Judas-syndroom, eerst iemand verraden en vervolgens je eigen wreedheid niet kunnen verdragen, niet dat ik het haar kwalijk neem, ze is de intelligentste (niet zo'n geweldige prestatie) en beseft dat het inderdaad 'onethisch' is. Zelfs in het klassieke verhaal worden de 10 kleine negertjes niet gedwongen zelf telkens 2 kandidaatjes aan te wijzen, hier wel. Maar ja je wist het vantevoren, ik denk dus ook niet dat Bianca het lang maakt, tenzij ze als strategie kiest alleen mensen te nomineren waarvan je zeker weet dat niemand anders ze noemt, dus niet zoals suffe Willem (ook erg last van Judas-tranen) op mensen waarvan je denkt het publiek ze wel ziet zitten maar mensen die je zelf juist mag, zo hou je je geweten rein.

Ze zullen Sabine nog gaan missen

= godverdikkie hee =
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:26:00 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205675
Ik denk eerlijk gezegd dat Bianca tegen een psychose aanzit , ze gedraagt zich zo ontzettend vreemd.(dit is overigens niet lullig bedoeld voor de mensen die weleens een psychose gehad hebben; ik heb er zelf ook ervaring mee in mijn omgeving)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205676
quote:
op 10-22-1999 om 12:26 AM schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Bianca tegen een psychose aanzit , ze gedraagt zich zo ontzettend vreemd.(dit is overigens niet lullig bedoeld voor de mensen die weleens een psychose gehad hebben; ik heb er zelf ook ervaring mee in mijn omgeving)

Niet iedereen die zich vreemd gedraagt, zit tegen een psychose aan. Daar heb ik ook ervaring mee in mijn omgeving.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_205677
Ik vond Bianca (op dat moment betrekkelijk zonder masker) verwoorden wat vlgs. mij de andere bewoners vagelijk voelen:

"dit programma is gewoon niet menselijk!".

Helaas zal de tijd pas uitwijzen hoevelen het haar zullen nazeggen, van degenen die nu nog luchtig doen. De groep is sowieso een 'luchtige groep' (zie Voer voor Astrologen..)

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:07:00 #7
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_205678
quote:
op 10-22-1999 om 12:26 AM schreef Tinkepink het volgende:

Niet om het een of ander, maar ik gedraag mij doorlopend vreemd (zowel op mijn werk als prive). Ik heb mezelf nog niet onderzocht onlangs, maar ik zit (net de vakliteratuur er nog op nageslagen) toch echt niet tegen een psychose aan hoor

Bianca gedraagt zich op een manier, die *jij* (en blijkbaar een hoop anderen) vreemd of misschien zelfs beangstigend vinden:
- ze geeft zich bloot (flink huilen in beeld)
- ze denkt veel na over zichzelf en anderen
- ze gebruikt "socio-talk" (als zelfbescherming, is mijn opinie)

Da's inderdaad geen alledaags gedrag, maar om dat nu meteen "psychotisch" te noemen.. (maak me maar wakker als ze waanideeen krijgt, en beweert dat ze jezus is).

Murphy

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:21:00 #8
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_205679
Bianca is O.K.

Ze heeft zich laten gaan. Dat werd ook tijd.
Ze heeft steeds klaar gestaan met een luisterend oor. Misschien was het goed dat ze nu eventjes er alles uit kon gooien!!!

Ik vond Karin vandaag maar KUT. De manier hoe het eruit kwam toen ze vroeg waarom Bianca nu huilde.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_205680
Helemaal gelijk Jooltje!!
Bianca lijkt mij gewoon een toffe meid, die er moeite mee heeft om met de hele situatie om te gaan. V zegt dan wel dat ze zat te griujnzen, maar de tranen stonden in d'r ogen (als je goed kijkt) toen bekend werd dat S eruit moest.
Haar 'huilbui' vond ik heel menselijk.
En Karin? Die is dus absoluut niet te peilen, ik ben bang dat Sabine nog gelijk krijgt met "stiekum".
*** I have this condition ***
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 09:02:00 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_205681
ik denk niet dat Karin stiekum was... luisterend naar toen Sabine net weg was begon Karin te lachen... niet omdat het grappig was maar omdat ze zelf ook niet wist wat te doen en sommige mensen gaan dan lachen maar meer als zenuw onderdrukking, heb ik zelf ook wel eens als er slecht nieuw is dan komt het wel een voor dat lachen de pijn vermindert, ik heb niet precies gehoort wat ze nu zei precies maar lachen in deze omstandigheden is vrij normaal

Bianca kon niet tegen de oneerlijkheid.... voor voer voorpsychologen is deze groeps dynamiek met boosheid maar geslotenheid mooi om te doorgronden

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 10:12:00 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205682
Ik ben het pertinent oneens met de bewering dat Bianca zo vaak een 'luisterend oor' zou bieden. Ze gebruikt de andere bewoners alleen maar als klankbord om haar eigen gedachten op een rijtje te krijgen, maar is niet wezenlijk in ze geïnteresseerd.

Iemand die zo bezig is met zichzelf als Bianca, kan het namelijk niet opbrengen om zich daadwerkelijk in een ander te verdiepen.

Daarnaast is Bianca zich extreem bewust van de camera's, als ze weer eens haar 'sociale inzicht' toont, let maar op.

Bianca vindt het vreselijk belangrijk om intelligent & meelevend gevonden te worden, en deze rol SPEELT ze ( ze IS het niet).

ps Kirk, niet zeikerig bedoeld: maar als je je foto naar je eigen harde schijf laat verwijzen, dan ben jij de enige die 'm ziet. Even ergens op internet neerzetten dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 22 Oktober 1999).]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_205683
Oh god... Bianca! Het beeld van Bianca in de deuropening van het BB-huis, haar gezicht vertrokken van waanzin & pijn & hysterie, heeft de hele nacht door onze hoofden gespookt. Terwijl veel mensen de seksscèns tussen Bart & Sabine zo "ver" vonden gaan dat ze er nauwelijks naar konden kijken, gaat DIT beeld volgens ons veel verder - zeg maar ver over de rand.
Bij de seksscènes kreeg je uitsluitend een bobbelend dekbed te zien, vergezeld van wat suggestief gehijg. Sowieso was het voornamelijk suggestie: de DAAD (if any) speelde zich uitsluitend af in onze koppen.
Maar dan Bianca. Vol in beeld, alle lampen er bovenop. Zoals ze daar in de deuropening stond, kon je maar één ding denken: dit is totale GEKTE.
Daar krijgen wij nou gevoelens van walging en plaatsvervangende schaamte van. Gatverdamme. Bianca had hier beschermd moeten worden door de cameramensen/redactie. Zo wil echt niemand in beeld. Dit was geen kwestie van "zich laten gaan", dit was gewoon controle-verlies, idiotie.
Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:02:00 #13
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_205684
Wat mij heel erg opviel, en verbeter mij als ik het mis heb, Bianca knakte pas op het moment dat ze Martin zag. Bijna wanhopig riep ze zijn naam en storte vervolgens helemaal in !
Ook de andere bewonders leken meer oog te hebben voor Martin dan voor het vertrek van Sabine.
Daffy snapte, uiteraard, niets van alle commotie en zo bot als ze kon zijn verstoorde zij het weerzien van Sabine met haar vriendin.

Daffy snap het gewoon niet !

Is het al tijd voor aktie ?

pi_205685
Helemaal mee eens, Two Sisters, met jullie walging. Zowel Sabine als Bianca hebben vaak maskers, en als die scheuren komt er veel meer uit dan alleen wat in 5 weken opgepot is. Alleen bij beiden heel verschillend:
Waar Sabine gaat vernederen als ze agressief/defensief wordt, Bianca heeft een heleboel kind-angsten, die ze met volwassen ratio maar gebrekkig kan formuleren (weet je nog haar tuin-'gesprek' met Maurice, dat ze echt kwijt moest, ook al luisterde Maurice niet zo erg: er was in haar familie een ander focus-punt van zorg (broer), "en met Bianca gaat het altijd goed" zei ze toen op cynische toon). Het zien van Martin triggert haar enorm (vlak daarvoor lachte ze nog) wsch. al haar gevoels-associaties met 'gevangenis' die bovenkomen. Gek genoeg vind ik haar dan 'op haar best', want het meest "echt", ook al kunnen weinigen in de groep daarmee omgaan.
Overigens kwam Karin zelf met de opmerking, dat ze in zulke situaties altijd moet lachen, en vond het vervelend van zichzelf.

De discrepantie tussen al deze mensen hun on-vermogen en de beestachtige manier waarop er op wordt ingehakt (in alle BB-forums) is werkelijk enorm. Het is of heel nederland weer eens door de 'røntgen' gaat, en het kanker-gezwel van leedvermaak en psychisch racisme is verbijsterend.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:10:00 #15
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205686
Goede opmerking, Daphne is zo ontzettend lomp!

"Sabine, Sabine ( ondertussen schreeuwt Sabine tegen haar vriendin) mag IK nu even,
Wat gaat er door je heen..." en toen kwam het.. "woede, teleurstelling, verdriet?" Hé Daphny, wat een suggestieve vraag! Tijd dat Krajicek je een goeie ace op je bibs geeft!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:16:00 #16
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205687
En Moor,

Je hebt absoluut gelijk. Ook ik maakte me hier gisteren schuldig aan het schofferen van een deelnemer( discussie Karin/kinderen), maar het afscheid van Sabine en de emoties die daarmee gepaard gingen.. ik schrok ervan. Daarna de botheid die v. in het gesprek /beelden met en van Sabine aan de dag legt. ik kon me na die uitzending me aardig verplaatsen in jou bezwaren.
Zal met de beelden van gisteren in het achterhoofd me wel iets gematigder opstellen. Al blijf ik een kindervriend en daarom meelij hebben met Karin kiddo's

vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:21:00 #17
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_205688
Waarom geen BB for kid's ?

Lijkt me ook heel boeiend om naar te kijken.
Ik heb er zelf 3 en dat gaat na 2 uur al verkeerd, laat staan na 100 dagen !

Is het al tijd voor aktie ?

pi_205689
Dat Bianca maar snel de eer aan zichzelf houd en nokt, want dat psychologisch gelul van d'r over mensen die zich bloot moeten geven ben ik nu ondertussen meer dan zat.

Volgens mij is dat kind zo gek als deur, maar probeert ze de kijker voor zich te winnen door zich 'open' op te stellen.

Je ziet ook het resultaat:
Paranoia, hysterische huilbuien etc.

Ik geef d'r nog weekje of twee, en als ze dan niet buiten is, ga ik d'r zelf wel halen, want anders word ik nog gek....

[Dit bericht is gewijzigd door Puck241999 (Datum 22 Oktober 1999).]

quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....

Bron: Jaarlijkse Algemeen Dagblad IJstest
pi_205690
Als die Bianca dan zo vreselijk intelligent is :
1) waarom heeft ze zich dan uberhaupt opgegeven voor deze kwelling nu ze inziet dat het onmenselijk is
2) waarom komt haar geleuter op mij dan over als las ze de doorsnee psychopagina op van elk willekeurig leesmapblad voor...

Het word tijd dat ze haar bandje eens omdraaid !!!!!!!!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:39:00 #20
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205691
Noortje en Puck,

Dat is wel een harde conclusie! Huilen jullie nooit? Dan ben je toch ook niet meteen gek.
Bianca werd emotioneel, en met haar meerdere bb-ers. Dat is toch een normale reactie? Ik vind echt niet alles normaal wat er in het huis gebeurt ( zie eerdere discussies), maar kan dat wel? Hebben jullie Sabiene niet gehoord, het Bb-huis is een eigen wereld, geheel anders dan de wereld waar wij in leven. Het feit dat er in dit forum bepaalde gedragingen aan de kaak worden gesteld vind ik prima, maar een beetje nuancering kan geen kwaad.

Maurisico, vooraleerst kindervriend en lerende forummer!

pi_205692
maurisico
Ik heb het niet zozeer over die uitbarsting van onze huis/tuin en keukenpsychologe dan wel haar hele opstelling. ALs je goed luistert zegt ze echt telkens hetzelfde maar dat valt al lang niet meer op. Feit blijft dat ik me ( en vele met mij) daar enorm aan stoor.. Echt biance: draai die band eens om en misschien kun jij nu een voor de verandering laten zien wie je echt bent in plaats dat steeds van anderen te verwachten!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:57:00 #22
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_205693
Ik moet zeggen dat ik als pshychiatrisch verpleegkundige met belangstelling de gemoedstoestand van Bianca volg. Ze zit absoluut niet tegen een pshychose aan ,vertoond wel de trekjes van een zeer onstabiele persoonlijkheid met een zwak ego. Aan haar manier van communiceren in de groep merk ik dat ze gewend is om een soort van therapeutische omgang met anderen te hebben waarbij ze zelf buiten schot probeert te blijven, Dit lukt haar totaal niet en daarmee haalt ze zichzelf onderuit.De hysterie die ze gisteravond liet zien voorspelt weinig goeds . Ze kan de zaken niet meer relativeren. Ben benieuwd of ze de knop nog kan omdraaien en het geheel met wat meer humor kan bekijken ipv zo serieus te zijn.
pi_205694
Waarom heeft bianc toch ooit dat predicaat "slim" gekregen. Heb ik iets gemist misschien die eerste paar dagen toen ik nog niet keek. Ik ken de kliek waar ze in rotterdam mee omgaat en intelligent is bepaald niet een steekwoord met betrekking toch deze mensen.
Ik zou het eerder beschrijven als groepje mensen waarvan de meeste niet in rotterdam zijn geboren en die zichzelf nu heel tof en byzonder vinden omdat ze hunn saaie tienertijd in het dorp hebben onvlucht. Om te bewijzen dat ze zo byzonder en "anders" zij gaan ze elke week naar kinky kappers en laten ze af en toe een piercing of tattoo zetten. Ze gaan alleen maar met elkaar om omdat ze denken elkaar nodig te hebben om beroemd te worden, want daar dromen ze ook allemaal van. Helaas staan de meeste van hen met hun 30 e nog steeds fetish kleding of wierook (new age is helemaal te gek weet je wel) te verkopen (of werken in de reclassering). Maar af en toe leven ze op als ze op een feest in een rubberpakje op het podium mogen staan. Wat een aandacht allemaal!.Dit is Bianc ten voeten uit.Dat jullie dat nog niet door hebben!
pi_205695
Voor alle duidelijkheid. Het lijkt me logisch dat we niet met z'n allen zitten te wachten totdat Bianca in een depressie terecht komt waar ze hulp bij nodig zal hebben om er weer uit te komen.

Wat ik dan ook wel hoop is dat Bianca de eer aan zichzelf houdt en opstapt. Ze is duidelijk niet gewend aan het opgesloten zitten (en dat terwijl ze gevangen moet helpen te rehabiliteren, life is funny), en draait door.

Al haar vroegere beschermingsmethoden, de psyche van andere doorzagen en zo jezelf niet bloot geven, intelligenter over proberen te komen dan de anderen om zo domme vragen voor te zijn, etc, werken dus niet meer.

Dan blijkt de wereld ineens een stuk harder (ook al is deze fake net als haar haarkleur) dan ze gedacht had.

Nou shit happens, ook in real life. Maar accepteer dat je het niet aankan en leave! Anders is hier een actie van Veronica gewenst.

quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....

Bron: Jaarlijkse Algemeen Dagblad IJstest
pi_205696
quote:
op 10-22-1999 om 01:21 AM schreef jooltje het volgende:
Bianca is O.K.

Ze heeft zich laten gaan. Dat werd ook tijd.
Ze heeft steeds klaar gestaan met een luisterend oor. Misschien was het goed dat ze nu eventjes er alles uit kon gooien!!!

Luisterend oor? Als er iemand alleen naar zichzelf luistert, is het Bianca wel. Ik denk dat het haar even niet meer lukte om zich groter voor te doen dan ze werkelijk is.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:23:00 #26
976 John S.
Oud, maar fit
pi_205697
quote:
op 10-22-1999 om 10:12 AM schreef Gert het volgende:
...
ps Kirk, niet zeikerig bedoeld: maar als je je foto naar je eigen harde schijf laat verwijzen, dan ben jij de enige die 'm ziet. Even ergens op internet neerzetten dus.
...

Misschien is dat rode kruisje wel z'n picture...

Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_205698
achja bianca.... sterke actie weer van haar, hè, toen haar aandeel van de weekopdracht mislukte. 'jullie vragen ook precies de dingen die ik niet weet!!!'.

pi_205699
tering wat een shit allemaal
Bianca is gewoon een grote psygysche hoop stront.
Die elk moment bezwijkt onder de camera's.
En dan heel hard uit het BB huis rend en dan big-brother gaat beschuldigen van het gestoort maken van haar.
Alsof ze het nog niet was!!!!!!
bweh 1:)~
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:36:00 #29
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205700
Gilles mag echt alles. Zelfs zichzelf voor lul zetten!

Wederom met nadruk op my signature:

pi_205701
HAhaha
die Maurisico
hoe zit dat eigenlijk met jouw risico???
Ben jij ook een hoop strond net als Bianca,

-----------
!Ik doe wat Maurisico niet lukt!

[Dit bericht is gewijzigd door Gilles Mag Alles (Datum 22 Oktober 1999).]

bweh 1:)~
pi_205702
Ik moest wel even glimlachen, toen ik Bianca zojuist het volgende hoorde zeggen: "Ik weet niet wat ze hier moeten neerzetten zodat ik echt ontdaan ben (...!)".
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:45:00 #32
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_205703
Mjah ..

Stuur gewoon nog iemand weg zou ik zeggen ..

vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:46:00 #33
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205704
He Gilles,

Met Maurisico
No risico!!

Wat doe jij dat ik niet kan? onzinnige taal uitkramen? Daar heb je dan wel gelijk in.

------------------
Luister goed naar Gilles, dan hoor je werkelijk niets.

[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 22 Oktober 1999).]

pi_205705
Hoe zit dat eigenlijk met dat team van psychologen? Grijpen die in als ze de situatie niet langer verantwoord vinden? Volgens mij kunnen ze dan alvast wel in beweging komen, want ik zag Bianca vanochtend om kwart over vier door de tuin hoelahoepen in een konijnepak
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_205706
Maurisico en Gilles, zouden jullie dit aub even prive kunnen uitvechten? alvast bedankt!
pi_205707
Ik kon het even niet goed zien, maar zakte Willem nou echt huilend op de grond in elkaar? Of was het als grapje bedoeld?
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:04:00 #37
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205708
quote:
op 10-22-1999 om 02:50 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Maurisico en Gilles, zouden jullie dit aub even prive kunnen uitvechten? alvast bedankt!

Zoals je zegt: Dom is leuk!

pi_205709
op het streams verslag van vandaag :bianc loopt met haar hand voor haar mond weg, alsof ze opeens moet kotsen. mmmmmm.....
pi_205710
heeerlijke discussie, die over bianca. tot nu toe de leukste hier vind ik (die discussie dan he, niet bianca zelf - )
wel vind ik haar een fascinerend verschijnsel, haar hele gedrag en pose en dramatiek en egocentrisme in combinatie met totaal gebrek aan zelfrelativering aiaiai. al zó goed geschetst hier, kan ik op zich niet veel aan toevoegen, maar GA VOORAL ZO DOOR! (m.n. Moor, Gert, twosisters: geweldig, en zeer herkenbaar).

We moeten als kijkers toch WAT met al die gevoelens die BB bij ons oproept, haha heeft Veronica wel aan nazorg voor de verslaafde kijkers gedacht?

pi_205711
quote:
op 10-22-1999 om 03:18 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
op het streams verslag van vandaag :bianc loopt met haar hand voor haar mond weg, alsof ze opeens moet kotsen. mmmmmm.....

zou ze zich dan zo klote voelen?

Vind ik nogal raar. Eerst weet ze precies haar keuze voor Bart en Sabine te motiveren, en nu Sabje dan weg is, stort ze opeens in.

Ik vind het sowieso een raar type en haar gedrag irriteert me mateloos (bijna net zo erg als dat van Maurice en Karin!)

pi_205712
als er nog fans van bianc zijn. Reageer!!
,wat vinden jullie leuk aan haar?
pi_205713
Fout!Fout!Fout!Fout!Fout!Fout!
Bianca en die andere gasten stonden niet te janken omdat Sabie weg ging (denk aan de smile op Bianca's gezicht toen de naam sabine werd genoemd). Ze begon te janken omdat Sabine lekker naar huis ging en zij nog een aantal weken met die andere lichte figuren moest optrekken. Sabine zei nog: laat me los: ik ga. Martin stond buiten. Maar zij niet.

BTW Fijne Analyse van Bianca!

pi_205714
quote:
op 10-22-1999 om 02:41 PM braakte Gilles Mag Alles het volgende:
HAhaha
die Maurisico
hoe zit dat eigenlijk met jouw risico???
Ben jij ook een hoop strond net als Bianca,

-----------
!Ik doe wat Maurisico niet lukt!

Moeilijk huh spel(l)en

pi_205715
moest weg??????????
inderdaad moet weg
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:57:00 #45
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205716
Wat is er zo leuk aan Bianca? Gewoon, dat het een mens is zoals iedereen. Dus, ook met twijfels, onzekerheden en meer van die lastige dingen. Dat je dan getypeert wordt als labiel is wel erg gemakkelijk. Bij Bianca liggen de (volgens mij wel oprechte) gevoelens nou eenmaal behoorlijk aan de oppervlakte. Dat is alles.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:57:00 #46
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205717
Wat is er zo leuk aan Bianca? Gewoon, dat het een mens is zoals iedereen. Dus, ook met twijfels, onzekerheden en meer van die lastige dingen. Dat je dan getypeert wordt als labiel is wel erg gemakkelijk. Bij Bianca liggen de (volgens mij wel oprechte) gevoelens nou eenmaal behoorlijk aan de oppervlakte. Dat is alles.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:58:00 #47
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205718
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:01:00 #48
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205719
Oeps, sorry allemaal, geen bewust spammen, maar digibetisme van mijn kant!
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:08:00 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205720
Ondanks dat veel mensen vinden dat Bianca heel natuurlijke reacties vertoont (of; juist omdat Bianca zeer natuurlijke reacties vertoont) is naar mijn idee voor haar wel aan te raden om met de psycholoog te gaan praten. Ik vermoed dat juist zij het het moeilijkst gaat krijgen i.r.l.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205721
quote:
op 10-22-1999 om 10:42 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
als er nog fans van bianc zijn. Reageer!!
,wat vinden jullie leuk aan haar?

Het is toch vreemd, heb hekel aan tattoo's, piercings en roken, maar toch is en blijft
Bianca mijn favoriete BB'er, hetgeen ook natuurlijk niet echt pleit voor de rest van de bewoners.

pi_205722
Bij mij is het meer, ik heb een hekel aan bruine cafe's, frans bouer en klatergoud, maar Mona is bij mij toch echt favoriet. Bianca komt echt niet in aanmerking, pretentieuze grootheidswaanzin is stukken walgelijker dan wat dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')