Lees nou eerst even (door) het forum voor je je eigen ziel blootgooit....
Het is al zo traag
Bianca heeft last van het Judas-syndroom, eerst iemand verraden en vervolgens je eigen wreedheid niet kunnen verdragen, niet dat ik het haar kwalijk neem, ze is de intelligentste (niet zo'n geweldige prestatie) en beseft dat het inderdaad 'onethisch' is. Zelfs in het klassieke verhaal worden de 10 kleine negertjes niet gedwongen zelf telkens 2 kandidaatjes aan te wijzen, hier wel. Maar ja je wist het vantevoren, ik denk dus ook niet dat Bianca het lang maakt, tenzij ze als strategie kiest alleen mensen te nomineren waarvan je zeker weet dat niemand anders ze noemt, dus niet zoals suffe Willem (ook erg last van Judas-tranen) op mensen waarvan je denkt het publiek ze wel ziet zitten maar mensen die je zelf juist mag, zo hou je je geweten rein.
Ze zullen Sabine nog gaan missen
quote:
op 10-22-1999 om 12:26 AM schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Bianca tegen een psychose aanzit , ze gedraagt zich zo ontzettend vreemd.(dit is overigens niet lullig bedoeld voor de mensen die weleens een psychose gehad hebben; ik heb er zelf ook ervaring mee in mijn omgeving)
Niet iedereen die zich vreemd gedraagt, zit tegen een psychose aan. Daar heb ik ook ervaring mee in mijn omgeving.
"dit programma is gewoon niet menselijk!".
Helaas zal de tijd pas uitwijzen hoevelen het haar zullen nazeggen, van degenen die nu nog luchtig doen. De groep is sowieso een 'luchtige groep' (zie Voer voor Astrologen..)
quote:
op 10-22-1999 om 12:26 AM schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Bianca tegen een psychose aanzit , ze gedraagt zich zo ontzettend vreemd.(dit is overigens niet lullig bedoeld voor de mensen die weleens een psychose gehad hebben; ik heb er zelf ook ervaring mee in mijn omgeving)
Niet om het een of ander, maar ik gedraag mij doorlopend vreemd (zowel op mijn werk als prive). Ik heb mezelf nog niet onderzocht onlangs, maar ik zit (net de vakliteratuur er nog op nageslagen) toch echt niet tegen een psychose aan hoor
Bianca gedraagt zich op een manier, die *jij* (en blijkbaar een hoop anderen) vreemd of misschien zelfs beangstigend vinden:
- ze geeft zich bloot (flink huilen in beeld)
- ze denkt veel na over zichzelf en anderen
- ze gebruikt "socio-talk" (als zelfbescherming, is mijn opinie)
Da's inderdaad geen alledaags gedrag, maar om dat nu meteen "psychotisch" te noemen.. (maak me maar wakker als ze waanideeen krijgt, en beweert dat ze jezus is).
Murphy
Ze heeft zich laten gaan. Dat werd ook tijd.
Ze heeft steeds klaar gestaan met een luisterend oor. Misschien was het goed dat ze nu eventjes er alles uit kon gooien!!!
Ik vond Karin vandaag maar KUT. De manier hoe het eruit kwam toen ze vroeg waarom Bianca nu huilde.
Bianca kon niet tegen de oneerlijkheid.... voor voer voorpsychologen is deze groeps dynamiek met boosheid maar geslotenheid mooi om te doorgronden
Iemand die zo bezig is met zichzelf als Bianca, kan het namelijk niet opbrengen om zich daadwerkelijk in een ander te verdiepen.
Daarnaast is Bianca zich extreem bewust van de camera's, als ze weer eens haar 'sociale inzicht' toont, let maar op.
Bianca vindt het vreselijk belangrijk om intelligent & meelevend gevonden te worden, en deze rol SPEELT ze ( ze IS het niet).
ps Kirk, niet zeikerig bedoeld: maar als je je foto naar je eigen harde schijf laat verwijzen, dan ben jij de enige die 'm ziet. Even ergens op internet neerzetten dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 22 Oktober 1999).]
Daffy snap het gewoon niet !
De discrepantie tussen al deze mensen hun on-vermogen en de beestachtige manier waarop er op wordt ingehakt (in alle BB-forums) is werkelijk enorm. Het is of heel nederland weer eens door de 'røntgen' gaat, en het kanker-gezwel van leedvermaak en psychisch racisme is verbijsterend.
"Sabine, Sabine ( ondertussen schreeuwt Sabine tegen haar vriendin) mag IK nu even,
Wat gaat er door je heen..." en toen kwam het.. "woede, teleurstelling, verdriet?" Hé Daphny, wat een suggestieve vraag! Tijd dat Krajicek je een goeie ace op je bibs geeft!
Je hebt absoluut gelijk. Ook ik maakte me hier gisteren schuldig aan het schofferen van een deelnemer( discussie Karin/kinderen), maar het afscheid van Sabine en de emoties die daarmee gepaard gingen.. ik schrok ervan. Daarna de botheid die v. in het gesprek /beelden met en van Sabine aan de dag legt. ik kon me na die uitzending me aardig verplaatsen in jou bezwaren.
Zal met de beelden van gisteren in het achterhoofd me wel iets gematigder opstellen. Al blijf ik een kindervriend en daarom meelij hebben met Karin kiddo's
Lijkt me ook heel boeiend om naar te kijken.
Ik heb er zelf 3 en dat gaat na 2 uur al verkeerd, laat staan na 100 dagen !
Volgens mij is dat kind zo gek als deur, maar probeert ze de kijker voor zich te winnen door zich 'open' op te stellen.
Je ziet ook het resultaat:
Paranoia, hysterische huilbuien etc.
Ik geef d'r nog weekje of twee, en als ze dan niet buiten is, ga ik d'r zelf wel halen, want anders word ik nog gek....
[Dit bericht is gewijzigd door Puck241999 (Datum 22 Oktober 1999).]
quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....
Het word tijd dat ze haar bandje eens omdraaid !!!!!!!!
Dat is wel een harde conclusie! Huilen jullie nooit? Dan ben je toch ook niet meteen gek.
Bianca werd emotioneel, en met haar meerdere bb-ers. Dat is toch een normale reactie? Ik vind echt niet alles normaal wat er in het huis gebeurt ( zie eerdere discussies), maar kan dat wel? Hebben jullie Sabiene niet gehoord, het Bb-huis is een eigen wereld, geheel anders dan de wereld waar wij in leven. Het feit dat er in dit forum bepaalde gedragingen aan de kaak worden gesteld vind ik prima, maar een beetje nuancering kan geen kwaad.
Maurisico, vooraleerst kindervriend en lerende forummer!
Wat ik dan ook wel hoop is dat Bianca de eer aan zichzelf houdt en opstapt. Ze is duidelijk niet gewend aan het opgesloten zitten (en dat terwijl ze gevangen moet helpen te rehabiliteren, life is funny), en draait door.
Al haar vroegere beschermingsmethoden, de psyche van andere doorzagen en zo jezelf niet bloot geven, intelligenter over proberen te komen dan de anderen om zo domme vragen voor te zijn, etc, werken dus niet meer.
Dan blijkt de wereld ineens een stuk harder (ook al is deze fake net als haar haarkleur) dan ze gedacht had.
Nou shit happens, ook in real life. Maar accepteer dat je het niet aankan en leave! Anders is hier een actie van Veronica gewenst.
quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....
quote:
op 10-22-1999 om 01:21 AM schreef jooltje het volgende:
Bianca is O.K.Ze heeft zich laten gaan. Dat werd ook tijd.
Ze heeft steeds klaar gestaan met een luisterend oor. Misschien was het goed dat ze nu eventjes er alles uit kon gooien!!!
Luisterend oor? Als er iemand alleen naar zichzelf luistert, is het Bianca wel. Ik denk dat het haar even niet meer lukte om zich groter voor te doen dan ze werkelijk is.
quote:
op 10-22-1999 om 10:12 AM schreef Gert het volgende:
...
ps Kirk, niet zeikerig bedoeld: maar als je je foto naar je eigen harde schijf laat verwijzen, dan ben jij de enige die 'm ziet. Even ergens op internet neerzetten dus.
...
Misschien is dat rode kruisje wel z'n picture...
Wederom met nadruk op my signature:
-----------
!Ik doe wat Maurisico niet lukt!
[Dit bericht is gewijzigd door Gilles Mag Alles (Datum 22 Oktober 1999).]
Met Maurisico
No risico!!
Wat doe jij dat ik niet kan? onzinnige taal uitkramen? Daar heb je dan wel gelijk in.
------------------
Luister goed naar Gilles, dan hoor je werkelijk niets.
[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 22 Oktober 1999).]
quote:
op 10-22-1999 om 02:50 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Maurisico en Gilles, zouden jullie dit aub even prive kunnen uitvechten? alvast bedankt!
Zoals je zegt: Dom is leuk!
We moeten als kijkers toch WAT met al die gevoelens die BB bij ons oproept, haha heeft Veronica wel aan nazorg voor de verslaafde kijkers gedacht?
quote:
op 10-22-1999 om 03:18 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
op het streams verslag van vandaag :bianc loopt met haar hand voor haar mond weg, alsof ze opeens moet kotsen. mmmmmm.....
zou ze zich dan zo klote voelen?
Vind ik nogal raar. Eerst weet ze precies haar keuze voor Bart en Sabine te motiveren, en nu Sabje dan weg is, stort ze opeens in.
Ik vind het sowieso een raar type en haar gedrag irriteert me mateloos (bijna net zo erg als dat van Maurice en Karin!)
BTW Fijne Analyse van Bianca!
quote:
op 10-22-1999 om 02:41 PM braakte Gilles Mag Alles het volgende:
HAhaha
die Maurisico
hoe zit dat eigenlijk met jouw risico???
Ben jij ook een hoop strond net als Bianca,-----------
!Ik doe wat Maurisico niet lukt!
Moeilijk huh spel(l)en
quote:
op 10-22-1999 om 10:42 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
als er nog fans van bianc zijn. Reageer!!
,wat vinden jullie leuk aan haar?
Het is toch vreemd, heb hekel aan tattoo's, piercings en roken, maar toch is en blijft
Bianca mijn favoriete BB'er, hetgeen ook natuurlijk niet echt pleit voor de rest van de bewoners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |