Jemig Tokay, dan moet je nu nog een halve week voor het echt weekend is.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef Tokay het volgende:
Ik had gisteren heel de dag het gevoel dat het vrijdag was.![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef wyccie het volgende:
Jemig Tokay, dan moet je nu nog een halve week voor het echt weekend is.
Ik kan je niet helemaal volgen peaceman, maar ook deze suggestie kan ik helaas niet goedkeuren.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef peaceman het volgende:
Hmm dan moet het wel de oma van die arme schat Dries Roelvink zijn...
Ow dat geeft niet... heb ik ook regelmatig last van dat ik mezelf niet kan volgenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal volgen peaceman, maar ook deze suggestie kan ik helaas niet goedkeuren.
Je rent dan, net als een hond, achter je eigen staart aan ?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef peaceman het volgende:
Ow dat geeft niet... heb ik ook regelmatig last van dat ik mezelf niet kan volgen
Nee, ik heb niks met honden.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je rent dan, net als een hond, achter je eigen staart aan ? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
Mw. Montessori.
Tokay ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, ik heb niks met honden.
Waarom kom je dan met zo'n verdwaalhint over speelgoed?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Tokay het volgende:
Het was dus geen speelgoed, maar Montessoriaans lesmateriaal.
Da's méér dan een weekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Tokay het volgende:Niet waar, ik narcotiseer die hondjes hooguit voor een uurtje of acht.
![]()
Heb je die Memo niet gekregen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
Ik mag morgen op herhalingscursus BHV.
'k vrees alleen dat ze weinig tot geen aandacht gaan besteden aan mond-op-snuit beademing.
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef peaceman het volgende:
Heb je die Memo niet gekregen?
Een plaatje, dan maar?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef fotoloog het volgende:
Toestanden weer...
Hoi Diaan. Klopt, het is Isaac Washington, in het echt heet hij Ted Lange.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is Isaac uit de Loveboat of niet? Ik weet niet hoe hij irl heet.
Jazeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:00 schreef Z het volgende:
Jewel?
Zónder wafeltjeshaar?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Z het volgende:
Er zijn leukere foto's van Jewel.
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:12 schreef Z het volgende:
Kerry.
Juist.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:55 schreef Tokay het volgende:
't Is Burt Bacherach.
Hmm vervelend, wil je je hart luchten??quote:Op donderdag 15 november 2007 16:21 schreef Gellius het volgende:
Op 't werk.
Wil je dan wel een geheimpje vertellen?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef Gellius het volgende:
Nee.
Ga dan even warm douchen. En dat met een boek op de bank.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:24 schreef wyccie het volgende:
Ow, ik bedoelde gewoon mezelf, hoor. Ik praatte tegen mezelf. Ik moet namelijk nog werken.
En het is zo koud.![]()
Hmmm, misschien ken je 'm van naam, maar ik schat zo in dat je braakneigingen krijgt van zijn muziek.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:34 schreef Treinhomo het volgende:
Zou ik 'm kunnen kennen ?
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:20 schreef Tokay het volgende:
Mijn crooner komt uit Canada, en heeft een grappige achternaam.
En geensigaar, hij is helemaal geen 17. Hij is 32.
Hè, eindelijk!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet alweer Michael Bublé? Met wat kilootjes minder.
En van deze meneer dit jongetje?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit iets van hem gehoord, volgens mij.
Hij is druk bezig zijn baard te laten groeien.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, die verzorgde de achtergrondmuziek toen ik aan het eten was tijdens Rock in park twee jaar geleden.
Daar hoor je trouwens ook niks meer van.
Wie bedoel je met Karelquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:31 schreef Gellius het volgende:
Is dat Karel?
Hebben we niet thuis.... is gewoon bruistablet Vitamine C ook goed? Ow ik zit ook al aan de hot coldrex. Ben niet alleen grieperig, maar heb ook bijna geen stem meer....quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:56 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen luitjes.
[ afbeelding ]
Diaan, neem nog een sinaasappeltje!
Van het Reve. Hij zit daar zo opzettelijk voor die kaart. En de hoek de foto maakt dat het vrijwel iedereen kan zijn, dus waarom niet karel van het Reve, nietwaar?quote:
En gedoe. Sinds net.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Gellius het volgende:
Druk. Druk èn toestanden.
Ben gisteren vroeg naar bed gegaan, vandaag weer. Ik zal vragen of er iemand sinaasappeltjes mee kan nemen... heb net 2,5 uur geslapen, maar dat helpt ook niet echt. Nu even eten/thee drinken en dan weer naar bed.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:03 schreef Z het volgende:
Sinaasappeltjes zijn veel beter dan die tabletten Diaan. En vroeg naar bed, dat doet het ook goed.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:25 schreef Gellius het volgende:
Dat heb ik even overwogen, maar nee. Arbeidstroebelen verdienen het niet om onder de eerbiedwaardige noemer van Hellenangs & Pijn ondergebracht te worden.
Werken op zaterdag? Thuis of op kantoor?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:30 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, alleen de zaterdag.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:47 schreef Tokay het volgende:
Waarvan? Van de Verenigde Naties?
Is Richard Hell een broer van Bloody Hell ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zie net dat Richard Hell op Crossing Border komt.
Richard Hell.
Ik zei ook geen (ge)dag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
Je bent vast ziek. Je zegt nooit gedag.![]()
Da's slecht voor je tanden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef wyccie het volgende:
Ik wou dat Rufus Wainwright gewoon optrad tijdens Crossing Border. Hopelijk volgend jaar op een zaterdag. Ik duim alvast.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:23 schreef Treinhomo het volgende:
Inderdaad.
Bekend van het beroemde kinderprogramma 'Dag huis, dag tuin, Dag Hammarskjöld.'.
Nu al?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:41 schreef wyccie het volgende:
Welterusten.
Ikke.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
Wie gaat er dan toch ook checken wat ik niet getypt heb?
O, maar dat doe ik altijd, wyccie. Anders mis ik de geheime boodschappen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
Wie gaat er dan toch ook checken wat ik niet getypt heb?
Ik heb geen idee wie Scruinizer is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:37 schreef Tokay het volgende:
Ik heb geen idee waar Scruinizer is.
Zal wyccie er ooit nog achter komen hoe ze op ons geheime forum kan komen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
O, maar dat doe ik altijd, wyccie. Anders mis ik de geheime boodschappen.
Ik wist niet eens dat jullie een geheim forum hebben...quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wyccie er ooit nog achter komen hoe ze op ons geheime forum kan komen?
We mogen het er ook niet over hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jullie een geheim forum hebben...![]()
Jullie hebben het er wel over nu....quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We mogen het er ook niet over hebben.
Op zaterdagochtend is hier tóch nooit iemand.quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie hebben het er wel over nu....![]()
Haaaaai.quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zaterdagochtend is hier tóch nooit iemand.
O, sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay! Ik wil net gaan slapenAls ik nu m'n ogen sluit zie ik groene sterretjes.
Een dooie labradorpup, da's veel beterquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haaaaai.
[ afbeelding ]
(Zo beter?)
Die hebben gisteren de nieuwe tour afgetrapt in 013.quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ah, de Claw Boys Claw, nog metBobbie Rossini
. Spelen die nog of kwamen ze bij je op de thee?
Dat was 't zeker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:21 schreef Gellius het volgende:
O, wat leuk!
quote:En Bobbie speelt ook weer mee?
Erg goed.quote:Euh... hoe waren ze?
Ze spelen niet in Amsterdam, zie ik.quote:November
16/11/07 Friday 013 (smallhall) - Tilburg Sold Out
17/11/07 Saturday O.J.C. Nirwana - Lierop
December
01/012/07 Saturday De Lantaarn - Hellendoorn
08/12/07 Saturday Patronaat - Haarlem Sold Out
15/12/07 Saturday Rotown - Rotterdam
21/12/07 Friday Paard (smallhall) - Den Haag
22/12/07 Saturday Fenix - Sittard
January
12/01/08 Saturday Noorderslag - Groningen
25/01/08 Friday Xinix - Nieuwendijk
Zie hier de ware Amsterdammer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:42 schreef Gellius het volgende:
Ze spelen niet in Amsterdam, zie ik..
Nee hoor, maar als hetgeen ik wil zien niet in de buurt is, dan stap ik evenzovrolijk in de auto.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:55 schreef Gellius het volgende:
Maar ik vind een concert niet noodzakelijkerwijs leuker als ik er eerst voor heb moeten reizen, jij wel?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:33 schreef Gellius het volgende:
Tsja, dat zei ik vroeger ook altijd, TH.
Ik zeg het niet snel, maar die homo heeft wel gelijk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als hetgeen ik wil zien niet in de buurt is, dan stap ik evenzovrolijk in de auto.
't valt mijj alleen elke keer weer op dat de afstand Amsterdam-elders blijkbaar véél groter is dan de afstand elders-Amsterdam.
Als je bijvoorbeeld voor 013 staat te flyeren in Amsterdam krijg je steevast te horen dat mensen de bands weliswaar interessant vinden, maar dat Tilburg zóóó ver weg is.
Ver weg bestaat überhaupt niet in Nederland. 't kan hooguit zijn dat je er wat lang over doet.
Al 's aan logopedie gedacht ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:51 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar die Treinhomo heeft wel gelijk!
<Ctrl> F zeker ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het geheime forum gevonden, hoor.
Hoe bedoel je, zometeen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewerkt vandaag. Ga ik zometeen ook weer doen.
Deze week werk ik bijna 70 uur, en ik ben niet eens uitgeput.![]()
Sinterklaas komt hier morgen aan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:41 schreef Tokay het volgende:
Hebben jullie naar de intocht van Sinterklaas gekeken?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef Tokay het volgende:
Maar als je zoveel werkt, word je ziek!
Zeg, vroeger stond jij daar ook tussen hoor, met rode wangen en pijn in je buikje van de spanning.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
Sinterklaas komt hier morgen binnen.
Pal onder mijn raam.![]()
Staan er natuurlijk weer een paar honderd van die kutkoters te bléren.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef Tokay het volgende:
Zeg, vroeger stond jij daar ook tussen hoor, met rode wangen en pijn in je buikje van de spanning.![]()
Die heb ik al een paar maand uit....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:41 schreef Tokay het volgende:
Of zijn jullie de nieuwe Harry Potter aan het lezen?
quote:Op zondag 18 november 2007 09:39 schreef fotoloog het volgende:
Ik ben uit de schuldsanering ...na 3 jaar !![]()
![]()
![]()
DanQ u..quote:
Dat is goed nieuws manquote:Op zondag 18 november 2007 09:39 schreef fotoloog het volgende:
![]()
![]()
Released, kan nu weer wat doen na 3 jaar armoedequote:Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws manBen blij voor je
![]()
Armoe is geen pretje. Ik kan me voorstellen hoe opgelucht je bent.quote:Op zondag 18 november 2007 09:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Released, kan nu weer wat doen na 3 jaar armoede![]()
Hoera!quote:Op zondag 18 november 2007 09:39 schreef fotoloog het volgende:
![]()
![]()
Wacht, wacht!!quote:Op zondag 18 november 2007 10:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay is wakker. Ik kan gaan slapen
quote:Op zondag 18 november 2007 10:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Dooie pup?
quote:Op zondag 18 november 2007 09:39 schreef fotoloog het volgende:
![]()
![]()
Kun je mooi naar Lowlands aankomend jaar.quote:Op zondag 18 november 2007 09:39 schreef fotoloog het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 10:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je mooi naar Lowlands dit jaar.
quote:Op zondag 18 november 2007 11:20 schreef tong80 het volgende:
Maar leg eens uit wanneer in december Lowlands is.
Ik vond inderdaad wat snot in mijn neus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef Tokay het volgende:
Maar als je zoveel werkt, word je ziek!
Veel te weinig slowchat aldaar...quote:Op zondag 18 november 2007 15:54 schreef Floripas het volgende:
Mag ik de vaste tooghangers interesseren voor een uitstapje?
Identificeer de mensen op dit schilderij
Raad-je-plaatje kwadraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is toch een soort 'onder de rokken kijken'.quote:Op zondag 18 november 2007 22:37 schreef wyccie het volgende:
En maar blijven kijken, hè.
Oskar is begonnen met dat hele gedoe van die lege posts ?quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef Gellius het volgende:
Die Blechtrommel begint dan nog met een hele wereld die opengaat voor de kleine Oskar, die in een aardappelveld onder de rokken van zijn grootmoeder schuilt.
Wis en waarachtig.quote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
Da's 'Oskar'.
Ooit eerder geplaatst door Tong, meen ik.
Jawohl, und zijn kleen'n oortjes sind auch een eigen leben gehen leiden, zie ich nun.quote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Gellius het volgende:
Is dat d'n kleen'n Oskaerchen anno nu, Took?
quote:
Helaas: door Ollie, in het oertopic.quote:Op zondag 18 november 2007 23:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wis en waarachtig.
Neen, door mij. Door mij, zeg ik je!![]()
Ja, maar dat is dáár. En ik heb 't over híer!quote:Op zondag 18 november 2007 23:30 schreef Gellius het volgende:
Helaas: door Ollie, in het oertopic.
Dankje en natuurlijk bewaar ik een stukje. Slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2007 10:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Van harte gefeliciteerd Diaan![]()
Bewaar je voor mij een stukje taart voor als ik weer wakker ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |