Jemig Tokay, dan moet je nu nog een halve week voor het echt weekend is.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef Tokay het volgende:
Ik had gisteren heel de dag het gevoel dat het vrijdag was.![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef wyccie het volgende:
Jemig Tokay, dan moet je nu nog een halve week voor het echt weekend is.
Ik kan je niet helemaal volgen peaceman, maar ook deze suggestie kan ik helaas niet goedkeuren.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef peaceman het volgende:
Hmm dan moet het wel de oma van die arme schat Dries Roelvink zijn...
Ow dat geeft niet... heb ik ook regelmatig last van dat ik mezelf niet kan volgenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal volgen peaceman, maar ook deze suggestie kan ik helaas niet goedkeuren.
Je rent dan, net als een hond, achter je eigen staart aan ?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef peaceman het volgende:
Ow dat geeft niet... heb ik ook regelmatig last van dat ik mezelf niet kan volgen
Nee, ik heb niks met honden.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je rent dan, net als een hond, achter je eigen staart aan ? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
Mw. Montessori.
Tokay ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, ik heb niks met honden.
Waarom kom je dan met zo'n verdwaalhint over speelgoed?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Tokay het volgende:
Het was dus geen speelgoed, maar Montessoriaans lesmateriaal.
Da's méér dan een weekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Tokay het volgende:Niet waar, ik narcotiseer die hondjes hooguit voor een uurtje of acht.
![]()
Heb je die Memo niet gekregen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
Ik mag morgen op herhalingscursus BHV.
'k vrees alleen dat ze weinig tot geen aandacht gaan besteden aan mond-op-snuit beademing.
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:13 schreef peaceman het volgende:
Heb je die Memo niet gekregen?
Een plaatje, dan maar?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef fotoloog het volgende:
Toestanden weer...
Hoi Diaan. Klopt, het is Isaac Washington, in het echt heet hij Ted Lange.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is Isaac uit de Loveboat of niet? Ik weet niet hoe hij irl heet.
Jazeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:00 schreef Z het volgende:
Jewel?
Zónder wafeltjeshaar?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Z het volgende:
Er zijn leukere foto's van Jewel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |