Nee, dan de langdurige en steeds terugkerende ophef die er door de verspreiders van het 'feit' wordt gemaaktquote:Op woensdag 14 november 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die op zo'n stelling zo fanatiek en "geraakt" ingaan dan wel weer verdacht......maar hey, boeien allemaal. Iedereen doet z'n ding.....
Klopt en toen ging een bepaalde user op fok daar uit concluderen dat ik bang was voor een note.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
Yep, en een bepaalde mod in UVT vatte die taak heel ijverig op.
Het enige wat ik zei is dat ik dacht dat jij meer PM's kreeg dan ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prima, maar schaar mij daar niet onder!
Ja, is toch grappig.....iedereen krijgt een beurt zo af en toe. Het blijft tenslote wel de SC van DGK......quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dan de langdurige en steeds terugkerende ophef die er door de verspreiders van het 'feit' wordt gemaakt![]()
Turkse pizza met groenvoer en een boel knoflook sausquote:Op woensdag 14 november 2007 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat eten we vanavond skattie?
Daar hebben we de nummertjes-nazi's ook weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
In deze verder? Kan prima als het nummertje wordt opgehoogd.
Waarom jij je daar zo aan stoort is mij een raadsel.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dan de langdurige en steeds terugkerende ophef die er door de verspreiders van het 'feit' wordt gemaakt![]()
WIJ HEBBEN GEEN MSN CLUBJE !!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt en toen ging een bepaalde user op fok daar uit concluderen dat ik bang was voor een note.
Had ze dat zelf ontdekt of ging dat via jullie MSN-clubje?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, is toch grappig.....iedereen krijgt een beurt zo af en toe. Het blijft tenslote wel de SC van DGK......
Dan had ik dus gelijk en was het ordinair cyber stalken.quote:
Heb je Kurt weer met z'n courgettes en vunzige praatjes. Daar PM je zeker over met je achterban? Recepten uitwisselen enzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
Tenminste een titel waar geen woord van gelogen is.
dan word je toch juist overgeslagen?quote:
Let me stalk you.. where are you?!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dan had ik dus gelijk en was het ordinair cyber stalken.![]()
Lekker he?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan word je toch juist overgeslagen?![]()
Eentje maarquote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom jij je daar zo aan stoort is mij een raadsel.
Wacht, ik heb een PM![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
...En dat is een PM block voor NMNS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |