quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, op woensdag doen we geen douche-aakondigingen.
dan ga je gewoon, en zie je wel wie je daar treft!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ga je gewoon, en zie je wel wie je daar treft!![]()
I know... Ik heb daar vlakbij gewoond, in de studentenflat aan de Eendrachtskade. Was echt niet lekker (ik rookte toen nog amper).quote:Op woensdag 14 november 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
altijd nog beter dan Van Nelle![]()
zelfs toen ik nog rookte vond ik die geur heeel smerig...![]()
ik heb mijn inbox weer leeg hoor...quote:
spreek jij uit ervaring?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ga je gewoon, en zie je wel wie je daar treft!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb mijn inbox weer leeg hoor...![]()
hai Ian
fietste erlangs, op weg naar het Zernike-complex. Lekker op de vroeger morgen..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
I know... Ik heb daar vlakbij gewoond, in de studentenflat aan de Eendrachtskade. Was echt niet lekker (ik rookte toen nog amper).
kappen nou, anders krijg je die waarschuwing alsnog!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
Waar hebben we het over?
what did I do wrong honey?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
kappen nou, anders krijg je die waarschuwing alsnog!![]()
Verkeerde account, Gertjequote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
kappen nou, anders krijg je die waarschuwing alsnog!![]()
ik had een goede reden, maar kan m niet meer verzinnen. had ook een ander bericht in gedachten.Iets met een visitekaartje waar niks op de achterkant stond.quote:
fietsen en wonen in Groningenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
Waar hebben we het over?
Zernike complex. Ik ben nieuwsgierig nu.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
fietste erlangs, op weg naar het Zernike-complex. Lekker op de vroeger morgen..![]()
nou ja vroeg, eerste uur college haalde ik meestal niet...![]()
Ik snap er niks van, maar voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had een goede reden, maar kan m niet meer verzinnen. had ook een ander bericht in gedachten.Iets met een visitekaartje waar niks op de achterkant stond.
Maar dat was weer te flauw.
nou ja, zo dus.
Zo goed juf?![]()
Verpleegkunde.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zernike complex. Ik ben nieuwsgierig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |