abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2007 @ 20:16:42 #26
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_54633720
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja gaat eruit, bijna onvermijdelijk.
Bel eens een advocaat om er het maximale uit te slepen.
Ik weet het, daarom heb ik vanmiddag met een jurist de gang van zaken besproken en die heeft me gemaild met hoe te handelen en wat ik er wijzer van kan worden.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
  donderdag 15 november 2007 @ 20:21:03 #27
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54633840
Handig. Probeer b.v. wat bewijs te verzamelen van die eerdere gesprekken waarin je baas nog aangaf tevreden te zijn
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 15 november 2007 @ 20:49:25 #28
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_54634560
Ik heb nog de papieren van de functioneringsgesprekken liggen waarin ze aangaven tevreden te zijn, ondertekend door zowel mij als de baas!
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
pi_54643114
quote:
Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb nog de papieren van de functioneringsgesprekken liggen waarin ze aangaven tevreden te zijn, ondertekend door zowel mij als de baas!
Perfect, daar sta je sterk mee. De hoogte van je ontslagvergoeding kan hierdoor flink beinvloed worden.

Overigens: "De Baas" waar jij het over hebt, is dat de eigenaar? Ik heb ook eens zo'n baas gehad die mij de hele tijd wilde ontslaan. Alleen werkte hij er op een contract voor bepaalde tijd en ik onbepaalde tijd, toen zijn contract afliep werd het niet verlengd. Geluk voor mij dat hij veel onvrede had veroorzaakt bij collega's en meerderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')