Dat is wel gratis te draaien, volgens BUMA...quote:Op donderdag 3 september 2009 01:56 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
inderdaad, veel mensen denken waarschijnlijk dat Mozart gratis concerten gaf
Bij mij is het elke dag anders. Wat me wel weet te verbazen is het gebrek aan bas in dit nummer. Had zwaarder gemogen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef sig000 het volgende:
Na lang nadenken ga ik voor:
Daar zitten de invloeden van al mijn favorieten wel in.
Mozart was eigenlijk een rasta.quote:Op donderdag 3 september 2009 05:45 schreef JoeThePlumber het volgende:
Toch vind ik dit wat dieper...
ja wat is reggae zonder bass??quote:Op donderdag 3 september 2009 05:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Bij mij is het elke dag anders. Wat me wel weet te verbazen is het gebrek aan bas in dit nummer. Had zwaarder gemogen.
Lekkere bass:
heyy die kende ik niet! massive attack doet daar ook iets mee op mezzaninequote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef Mirel het volgende:
Kent iemand Noisey Place van I-Roy? Horace Andy heeft hetzelfde nummer, genaamd Quiet Place, en ik zoek daar de album van, of iig een goede kwaliteitsversie (minimaal 192kb)
Dit is dus het origineel:
Die van I-Roy is niet te vinden
Niet echt. Zolang ze dingen coveren en niet letterlijk over Jah of natty dreads en roots zingen ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 21:05 schreef Yorrit het volgende:
nee is een amerikaanse band, ze doen dus led zeppelin inna reggae style.. met elvis als frontman
is het erg als het geen jamaicanen zijn???
Wat denk je? Ik zie steeds meer en meer mensen die reggae liefhebber worden, wat een goed teken is natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 13:46 schreef Luni het volgende:
Wat een leven ineens weer in deze topic!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |