* sokken aandoetquote:Op woensdag 14 november 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
Mooi! Hopelijk vriezen er dan wat lange tenen af.
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie lapo.
Sneeuw.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
Mooi! Hopelijk vriezen er dan wat lange tenen af.
Last post.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef beroepslurker het volgende:
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.
Kaartjes?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie lapo.
O, ik vat hem, dacht eerst dat je lastpost bedoelde..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Last post.
Vaak niet erg de moeite van het lezen waard, of het moeite van het reageren waard.![]()
Last post. Lapoquote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.
Wil je een kerstkaart?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaartjes?
*Kijkt slijmerig lief en aardig*
Nee, ik had het niet over Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 18:20 schreef beroepslurker het volgende:
O, ik vat hem, dacht eerst dat je lastpost bedoelde..![]()
Ik wil wel een virtuele kerstkaart met kerst jaquote:Op woensdag 14 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil je een kerstkaart?
Moet je je adres even PM'en
Dankjewel Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Last post. Lapo
First post. Fipo
[ s ] [ /s ] <<< die tagjes trekken een streep door je tekst. (zonder spaties uiteraard)
Het is ook zo:quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef beroepslurker het volgende:
Dankjewel Ian
s[,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Je bent eigenlijk best een schatje.Nee lukt niet met dat streepje
Die link werkt niet helemaal geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil wel een virtuele kerstkaart met kerst ja![]()
![]()
Pssst... http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
Of je selecteerd de tekst die je door wil strepen in het reactie venster en klikt op de button met de S erop boven het tekstvak.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook zo:
[ s ]tekst[ /s ] maar dan zonder de spaties:
tekst
Ja dat ga ik uitproberen.. Wel als niemand kijktquote:Op woensdag 14 november 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sneeuw.
Dan gaan muis en ik samen op onze blote poten baggeren.
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Die link werkt niet helemaal geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |