Sorry, ik wil niet op de film. Heeft zo zijn redenen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:31 schreef TheSorrow het volgende:
Maar continu filmen lijkt me wel rete irri eigenlijk
Ik stem ook voor dat btwquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Sorry, ik wil niet op de film. Heeft zo zijn redenen.
Als men me wil filmen met pet op en schaduw op mijn gezicht dan is dat ok. Verder niet.quote:
Ik neem beide maskers uit mn fobo wel mee!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als men me wil filmen met pet op en schaduw op mijn gezicht dan is dat ok. Verder niet.![]()
Welterusten, slaap zequote:Op woensdag 14 november 2007 22:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem beide maskers uit mn fobo wel mee!(die foto van mij en Tim)
Trustuh
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem beide maskers uit mn fobo wel mee!(die foto van mij en Tim)
Trustuh
Ik kwam net in mijn handquote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Capt_Crook het volgende:
[ afbeelding ]Ik wil ook graag komen[ afbeelding ]
Naja, kan best pijnlijk aflopenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
Geniaal als je een lachen dagje uit wil![]()
Ik kan buikdansen met me tong!quote:Owja! Vraagje aan iedereen, of er nog mensen zijn met een leuk truukje die ze voor de camera kunnen doen![]()
![]()
![]()
Ik ken me oren bewegenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geniaal als je een lachen dagje uit wil![]()
Owja! Vraagje aan iedereen, of er nog mensen zijn met een leuk truukje die ze voor de camera kunnen doen![]()
![]()
![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.htmlquote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Capt_Crook het volgende:
Kan jij me helpen dan?
Wat een talenten!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:53 schreef outsidr het volgende:
Ik ken me oren bewegen
Ik ken me neusvlegels bewegen
Ik met me tong me neus aanraken
Ik ken me rug kraken
Ik ken me enkels kraken
Ik ken me handen kraken
Ik ken me nek kraken
Ik ken me benen in me nek leggen
Erhm...Wat ken ik nog meer...
Ik ken er niet op t moment niet zo snel opkomen... maar ken redelijk veel rare dingen
We kunnen ook nog wat samenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken me oren bewegen
Ik ken me neusvlegels bewegen
Ik met me tong me neus aanraken
Ik ken me rug kraken
Ik ken me enkels kraken
Ik ken me handen kraken
Ik ken me nek kraken
Ik ken me benen in me nek leggen
Erhm...Wat ken ik nog meer...
Ik ken er niet op t moment niet zo snel opkomen... maar ken redelijk veel rare dingen
Ohja... lekkere boys kussen enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |