Gebruik je fantasie knul!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:02 schreef Capt_Crook het volgende:
Er staan heel geen geile plaatjes daar[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/forum/128 Good luck! Je vindt hier wel wat waarmee je je kan vermakenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef Capt_Crook het volgende:
Maar je zou me toch helpen?
Ik heb helegaar geen fantasie.[ afbeelding ]
Zitten nog leuke tips bijquote:Op woensdag 14 november 2007 22:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.html![]()
4x woordwaardequote:Op woensdag 14 november 2007 23:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Capt_Crookje UI is epileptischmakend
van bio of remlofquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef Capt_Crook het volgende:
Jullie hebben last van fantasie, ik zie geen ui.
ff kijken... Tim en Tom spammen allebei niet meer..... Grote kans... Maar Tom die ligt denk ik echt al op bed...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
Fucking hell al die debiele klonen die dit topic vervuilen.
je UIquote:Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef Genialus_Genitalis het volgende:
Ja, maar als je expres dom doet ben je eigenlijk dom bezig dus ben je dom en dus kan je niet expres dom doen want je doet het van jezelf al. Eigenlijk is dat dus een paradox.
Maargoed, die meeting dus. Kijkduin? Huisje? Brute hete stomende naakte neuksex?
Neuk jij met je kleren aan dan ?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef Genialus_Genitalis het volgende:
Ja, maar als je expres dom doet ben je eigenlijk dom bezig dus ben je dom en dus kan je niet expres dom doen want je doet het van jezelf al. Eigenlijk is dat dus een paradox.
Maargoed, die meeting dus. Kijkduin? Huisje? Brute hete stomende naakte neuksex?
IJskappen smelten door topicvervuiling! Mede door het broeiforumeffect!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:31 schreef Capt_Crook het volgende:
Ja, fuck de klonen!
Stop de topicvervuiling!
Oe! Is er iets leuks op?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:32 schreef purplerose het volgende:
ik ben ff discovery channel kijken![]()
Mooi, weg met die topicvervuiling.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:32 schreef purplerose het volgende:
ik ben ff discovery channel kijken![]()
Zon ding dat stinkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef Genialus_Genitalis het volgende:
WTF is ui?
ook al zal ik enige vorm van geur internet hebben.. Mijn neus doet het niet. Al jaaaaaaaaaaaren niet, ik kan niet ruiken... Maar anders snap ik het nog niet eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 23:42 schreef Capt_Crook het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het geurinternet?
Waarom gebruik je niet de normale smileys btw?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Capt_Crook het volgende:
Sorry, ik merk net dat ik wat smilies was vergeten in m'n vorige comments, bij deze
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het meeste geregel is al gedaan. Nu is het chatten tot de meet begin en daarna chatten hoe tof het wel niet wasquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Genialus_Genitalis het volgende:
Maarre, dit dus meer een chattopic dan daadwerkelijk iets regelen begrijp ik?
Ik ben ook nog maagdquote:Op woensdag 14 november 2007 23:50 schreef Capt_Crook het volgende:
Ik wil nog steeds graag komen, groepsseks is mijn specialiteit.
Ik ben nog maagd.
Ja, dat werkt hier helegaar nier, ik moet met imagetags aan de gang,..dat zeg ik, deze site doet raar met firefox.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet de normale smileys btw?
Ik heb ook firefox. Werkt prima hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef Capt_Crook het volgende:
[..]
Ja, dat werkt hier helegaar nier, ik moet met imagetags aan de gang,..dat zeg ik, deze site doet raar met firefox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |