Ja dat gaas enzo maakt je auto alleen maar snellerquote:Op woensdag 14 november 2007 21:47 schreef TheSorrow het volgende:
En nog gaas bij mn bumper, andere matten erinHoud nu die nepaluminiumplaten wel, handig met de winter
* TheSorrow rijkt een dikke jonko aanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef Paramnesia het volgende:
Eindelijk thuis
![]()
![]()
![]()
* Paramnesia huilt van opluchting
Mn pa werkt daar niet in mee vriend, da's allemaal gezeik met APK, en hij wil er geen moeite voor gaan doen. En waarom sneller gaan, je mag maar 100quote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ja dat gaas enzo maakt je auto alleen maar sneller![]()
Prop er een andere ECU in... kat eruit slopen... andere inlaat enzo...
Komop gozer
* Paramnesia pakt hem aan en smoked die Jquote:Op woensdag 14 november 2007 21:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow rijkt een dikke jonko aan
quote:
Welke dag en welke bands?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Wie gaan er na de meet 's avonds mee naar de 013? Komen goede bands
Ik zou bijna zo'n bak regelen, tis dat t zo onhandig isquote:Op woensdag 14 november 2007 21:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia pakt hem aan en smoked die J
[..]_! moeten we het wel gaan doe he
Maandagavond, Six Feet Under, Nile, Belphegor & Finntroll... ¤27,50quote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Welke dag en welke bands?
Wij hebben er nog een!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Ik zou bijna zo'n bak regelen, tis dat t zo onhandig is
Die avond kan ik sowieso niet en dat geld heb ik er niet voor over en als ik Nile nog 1 keer live zie moet ik helaas zelfmoord plegen, dus alles lijkt te wijzen op een dikke Nee..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maandagavond, Six Feet Under, Nile, Belphegor & Finntroll... ¤27,50Vanaf 18:30
Onder invloed is het nog best grappigquote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wij hebben er nog een!![]()
Vorig jaar nog ff gedaan, was wel weer leuk
Knuf doetquote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef Paramnesia het volgende:
Eindelijk thuis
![]()
![]()
![]()
* Paramnesia huilt van opluchting
Watjeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Die avond kan ik sowieso niet en dat geld heb ik er niet voor over en als ik Nile nog 1 keer live zie moet ik helaas zelfmoord plegen, dus alles lijkt te wijzen op een dikke Nee..
quote:
Men dat gaat echt niet goedquote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef purplerose het volgende:
midget golf onder invloed, whehehe
Ik wil graag met je mee Tomquote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef TheSorrow het volgende:
Maar ik heb 2 x eerder de kans SFU gehad, en niet gegaan... Wil ze nu écht zien
Coolquote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik wil graag met je mee Tom
Maar moet nog eerst zien hoe ik maandag ben kwa brakheid en pijn enzo.
Anders gaan we samen wel kijken hoe Chris Barnes loopt te brullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |