Ik zie haar zowieso al niet vaak, that's the whole thingquote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
Achja, dat heb je in het begin he, dan wil je elke minuut alleen met mekaar zijnGaat vanzelf over hoor outsidr! Dan mag je weer onverwachts voor de deur staan
![]()
Snap ik, maar zelfs als je mekaar niet zovaak ziet ga je naarmate de relatie vordert ook andere dingen doen dan alleen knus in mekaars ogen te staren en het elkaar het licht uit de ogen neukenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zie haar zowieso al niet vaak, that's the whole thing
*maakt het gezellig voor outsidr met kaarsjes enzoquote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef outsidr het volgende:
Nee... ga het zaterdag maar lekker gezellig knusjes met elkaar maken hoor![]()
Nou dat zal wat worden dan op de meetquote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Snap ik, maar zelfs als je mekaar niet zovaak ziet ga je naarmate de relatie vordert ook andere dingen doen dan alleen knus in mekaars ogen te staren en het elkaar het licht uit de ogen neuken![]()
Hoort erbij
wowowwiewaaquote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
*maakt het gezellig voor outsidr met kaarsjes enzo*
Tja... Deze relatie is nog niet ver genoeg gevordert daarvoorquote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Snap ik, maar zelfs als je mekaar niet zovaak ziet ga je naarmate de relatie vordert ook andere dingen doen dan alleen knus in mekaars ogen te staren en het elkaar het licht uit de ogen neuken![]()
Hoort erbij
Dan kunnen ze elke dag bellen, die stoken nagenoeg elke dagquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nah, heb het druk zat![]()
[..]
Ghehe, of je kan vragen of je buren ff een belletje geven als ze de openhaard weereens aandoen [ afbeelding ]
En terecht!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef Juup© het volgende:
Dan kunnen ze elke dag bellen, die stoken nagenoeg elke dag
No offense, maar dat vind ik dus echt kut, als er mensen onverwacht voor je deur staanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef outsidr het volgende:
Ik neem de Purple Intruder mee !
sta overigens niet raar te kijken als ik echt voor je neus sta...
Wees eens wat sneller halve tamme !quote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
No offense, maar dat vind ik dus echt kut, als er mensen onverwacht voor je deur staanAfspreken is beter
Had ik al gelezen, ik maak alleen duidelijk dat ik dat ontzettend kut vindquote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wees eens wat sneller halve tamme !![]()
Kijk een paar berichten boven je
Dat maakt het leukerquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Had ik al gelezen, ik maak alleen duidelijk dat ik dat ontzettend kut vind
Komt zeker goedquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat maakt het leuker![]()
Nee hoor... geniet ervan gozer
En wanneer komt er een 2 Liter 16 klepper in te hangen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef TheSorrow het volgende:
Mn pa gaat morgen al bij 2 zaken langs om te checken voor die achterlichten, en ook gelijk voor nieuwe pedaaltjesVet stoer weer
Als hij mijn auto kooptquote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wanneer komt er een 2 Liter 16 klepper in te hangen?
Wanneer jij maandelijks mn benzinekosten daarvoor betaald?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wanneer komt er een 2 Liter 16 klepper in te hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |