Het heet tegenwoordig WWEquote:
Voeger was leuker.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:50 schreef outsidr het volgende:
[..]
Het heet tegenwoordig WWE
En moet ook nog ECW en TNA kijken van vorige week
Austin komt zo nu en dan terug om een promo te doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Voeger was leuker.
Met The Rock, Steve Austin en The Undertaker.
En Stephanie MacMahon natuurlijk.![]()
wheheh ik zit nu ook allemaal filmpjes ervan op youTube kijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef outsidr het volgende:
[..]
Austin komt zo nu en dan terug om een promo te doen.
Undertaker worstelt nog steeds bij WWE Smackdown.
Zelfs Ric Flair en Shawn Michaels worstelen nog !![]()
Goed idee van dat oefending meenemen, dan kan ik van de kaart proberen te blastenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef outsidr het volgende:
Ohja... ik ken best wel goed drummen
Maar denk niet dat dat een goed idee is om te doen daarzo om 5 uur in de nacht
Tom @ speed/coke/sos/weed/lsd @ hyperblast modusquote:Op donderdag 15 november 2007 20:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Goed idee van dat oefending meenemen, dan kan ik van de kaart proberen te blasten![]()
Moet je eens Hell in a Cell kijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wheheh ik zit nu ook allemaal filmpjes ervan op youTube kijken.![]()
Hoor hem gaan dan, hahaquote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Tom @ speed/coke/sos/weed/lsd @ hyperblast modus
wooow, dat ziet er niet goed uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef TheSorrow het volgende:
Klote einde van me werkdag trouwens zeg
Kom om half 4 bij t coatingbedrijf in Schiedam, kon uiteindelijk pas om kwart over 5 daar weg. 10 over 6 op de zaak aangekomen, en daar nog het wiel verwisselt, het reservewiel zat onder de auto in een constructie die met veel geweld en kracht pas open gingWas net een mijnwerker, zelfs shit op mn bakkes
Kwam er in Schiedam dus achter dat mn linkerachterwiel een heel stuk profiel mist. Hier volgt een foto voor nadere informatie:
[ afbeelding ]
Ik merkte al dat ie wel een beetje hobbelde, maar ik heb er wel fucking hard mee gescheurd nogTotdat ik er dus achter kwam, toen heb ik redelijk zacht gereden
Maarja, reservewiel eronder, ben benieuwd hoelang het duurt voordat er een nieuwe band isTenzij ik zelf de actie ga ondernemen
Dat doe ik daarna wel, zeg ik gewoon "Sorry, maar ik ga eerst een nieuwe band halen, ik wil graag wel veiligheid"
Tot zover dit bericht
Die gasten daar zeiden ook van rij voorzichtig gozer, ik wil wel dat je heelhuids aankomt! Zeker tofquote:Op donderdag 15 november 2007 20:33 schreef outsidr het volgende:
Jezus Tom... het ziet er heftiger uit dan toen je het via de foon zei !![]()
Goeie shit zo te horenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:39 schreef TheSorrow het volgende:
Ben echt knetterPDL's wiet, beetje Edelweiss en ook wat van mn eigen shizzle, het is al best droog en het ligt er pas een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |