Ik ook niet, carequote:Op donderdag 15 november 2007 18:25 schreef purplerose het volgende:
Het zegt nu niet dat ik er al hot uitzie ik bikini he![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:25 schreef Paramnesia het volgende:Ik ben weer 2 kilo afgevallen in 2 weken.
En dat is niet goed![]()
![]()
Mannenkwaaltjequote:Op donderdag 15 november 2007 18:30 schreef outsidr het volgende:
Ik ben gezegend met een goede stofwisseling enzo
En ik vreet echt veel...
Maar ik sport ook aardig veelquote:
En op de meet gaan we speciaal voor jou een dansje doenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:37 schreef purplerose het volgende:
Moet wel even kwijt dat jullie steun mij ongelofelijk veel goed doet om het vol te houden![]()
Jij in het speciaal pdl![]()
* Paramnesia gaat de strandstoel erbij pakken en genieten van de bikini-babes dan.quote:
Je hebt ook een heel gespierde rechterarm?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maar ik sport ook aardig veel
Drummen, fitnessen, mast...fietsen
Dat zijn ze beide.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je hebt ook een heel gespierde rechterarm?
Linksquote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef Paramnesia het volgende:
Je hebt ook een heel gespierde rechterarm?
koop een fleshlight.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat zijn ze beide.
Ik wissel het af
Nee...quote:
Dat verwacht ik nou ook half van gitaristen met het kietelen van de klitquote:Op donderdag 15 november 2007 18:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee...
Mijn drumskills komen best wel goed van pas moet ik zeggen
Oehquote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef outsidr het volgende:
En op de meet gaan we speciaal voor jou een dansje doen![]()
Aangezien ik piano doe kan ben ik alleen goed in vingerbewegingen en niet in de grote handbewegingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:48 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee...
Mijn drumskills komen best wel goed van pas moet ik zeggen
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 15 november 2007 18:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat verwacht ik nou ook half van gitaristen met het kietelen van de klit
De macarenaquote:
Ik krijg altijd warme gevoelens als ik Eddie Vedder gitaar zie spelen en dan zo die vingers die over die gitaar glijdenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
De vrouwen van John Petrucci en Michael Angelo Batio o.a. zullen erg vrolijk met hun mannen zijn![]()
John Petrucci van Dream Theater :quote:Op donderdag 15 november 2007 18:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik krijg altijd warme gevoelens als ik Eddie Vedder gitaar zie spelen en dan zo die vingers die over die gitaar glijden![]()
![]()
En dan goed ingezoomd op die vingers!
Dream Theaterquote:Op donderdag 15 november 2007 19:33 schreef outsidr het volgende:
John Petrucci van Dream Theater :
http://www.youtube.com/watch?v=DSlR90VEKlY
http://www.youtube.com/watch?v=k5t_b9xOY-I
http://www.youtube.com/watch?v=9j-lCzCSvOI
Wat een god is het toch ook
worstelenquote:Op donderdag 15 november 2007 19:44 schreef outsidr het volgende:
Zo.
Ik gaat ff worstelen kijken, ik loop al een paar dagen achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |